0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شجاعت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شجاعت

چیره شدن بر ترس و برانگیختن اعتماد به نفس
نویسنده:
دبی فورد
درباره شجاعت

کتاب شجاعت از دبی فورد، نویسنده‌ای که کلمات الهام‌بخش او به میلیون‌ها خواننده کمک کرده است، این قدرت را دارد که زندگی شما را تغییر دهد. رویکرد مطرح شده در این کتاب آزموده شده و فرایندمحور برای غلبه بر ترس‌هایمان، پذیرش نقص‌هایمان، و بهره‌برداری از پتانسیل‌هایمان، به خوانندگان کمک می‌کند تا اعتماد به نفسی را که برای انجام هر کاری نیاز دارند، کشف کنند.

در این کتاب راهکارهایی وجود دارد که نویسنده برای خودشکوفایی، فورد از سال‌ها دانشی که به‌عنوان یک معلم معنوی و مربی رشد شخصی جمع‌آوری کرده است استفاده می‌کند تا ابزاری ضروری را برای هرکسی که مشتاق تبدیل‌شدن به بهترین خود است، ارائه دهد. 

کتاب صوتی شجاعت نوشته‌ای است که شیوه تفکرتان را متحول می‌کند کتابی خواندنی ارزشمند و قابل‌تأمل و پر از درس‌های عالی است. این کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی قرار گرفته و فرناز فرود کتاب را به بهترین شکل ترجمه کرده است همچنین انتشارات کلک آزادگان در سال 1400 کتاب را منتشر نموده است. گوینده این کتاب صوتی سمیرا جواهریان است.

دبی فورد، قهرمان نیمه تاریک وجود

دبی فورد (Debbie Ford) به‌عنوان نویسنده، مدرس، معلم و سخنران آمریکایی شناخته می‌شود که بعد از نوشتن نیمه تاریک جویندگان نور، به شهرت جهانی رسید. او در سال ۱۹5۵ در کالیفرنیا آمریکا متولد شد به دلیل تجربه بدی که در زندگی خانوادگی خود داشت به اعتیاد روی آورد و توانست به سلامتی از آن دوره عبور کند و دبی فورد تلاش کرده تا بخش‌هایی از تجربه خود درباره آن دوران را در کتاب ها و سخنرانی هایش منعکس کند. این نویسنده پرفروش کتاب‌های موفق بسیاری را منتشر کرده است که به فارسی ترجمه شده و می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید. برخی از آن‌ها عبارت است از:

چرا باید کتاب صوتی شجاعت را بشنویم؟

هر روز با صدها انتخاب روبرو می‌شویم که یا باعث می‌شوند احساس اعتمادبه‌نفس قوی‌تری داشته باشیم یا آن‌قدر برایمان دست‌نیافتنی است که سرخورده می‌شویم. وقتی اعتمادبه‌نفس نداریم، احساس می‌کنیم که لیاقت آنچه می‌خواهیم نداریم. وقتی احساس ضعف، درماندگی یا ناتوانی می‌کنیم، قدرتی برای دفع افکار مربوط به شکست، منفی‌نگری و ترسی که ذهن ما را پر می‌کند و ما را از حرکت روبه‌جلو و هماهنگی با عمیق‌ترین خواسته‌هایمان بازمی‌دارد، نداریم.

ده‌ها سال است که دبی فورد به مردم کمک می‌کند تا از توشه‌های احساسی که آنها را گروگان نگه داشته رها شوند. در کتاب شجاعت، دبی فورد مسیری متحول‌کننده زندگی برای کشف اعتمادبه‌نفس و ابراز واقعی خود ارائه می‌دهد. با یادگیری پذیرش همه آنچه که هستیم، از جمله تاریخچه، عیوب، تردید، ضعف و ترس‌هایمان، متوجه می‌شویم که آنچه باعث می‌شود احساس ضعف کنیم، توهم گذشته نیست. با نشان‌دادن اینکه چگونه اعتمادبه‌نفس داشته باشیم، در قدرت خود بایستیم و نسبت به خود احساس خوبی داشته باشیم، یک خود جدید باقدرت انجام هر کاری ظاهر می‌شود. فورد با معرفی هفت اصل راهنما، خوانندگان را به طرز ماهرانه‌ای از دام‌های رایج ترس و ناامنی بیرون می‌آورد و به قدرت، قدرت و آزادی شجاعتی که همیشه وجود داشته است هدایت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی شجاعت می‌شنویم

در طول زندگی با انتخاب‌های زیادی روبه‌رو هستیم که همه آنها شرایط ویژه‌ای را برایمان ایجاد می‌کنند. یا شجاع می‌شویم یا مانند یک ترسو رفتار می‌کنیم. هر ترسی، یک مانع بزرگ سر راهمان ایجاد می‌کند و اجازه نمی‌دهد به چیزی که واقعاً لیاقتش را داریم. برسیم به همین دلیل هیچ شایستگی در خود نمی‌بینیم که بخواهیم تغییراتی در زندگی ایجاد کنیم ترس باعث می‌شود ما توانایی‌هایمان را نبینیم و نیروهای درونی خود را از دست بدهیم این ویژگی منفی هر روز ما را ضعیف و ضعیف تر میکند و سرانجام وقتی به خود می‌آییم که دیگر چیزی برای ازدست‌دادن نداریم. قرار نیست در همه زمینه‌های زندگی‌مان ترسو باشیم. ممکن است در کار، در رابطه و هر چیز دیگری ترس به سراغمان بیایید. فرقی نمی کند در کدام یک از داستان‌های زندگی ترس سراغمان می‌آید، کاری که باید انجام دهیم این است که اطمینان را به وجودمان دعوت کنیم باید خودمان را با هر ضعف و سستی بپذیریم تا بتوانیم شجاعت را وارد زندگی خود کنیم.

پیشنهادهایی برای دوستداران این کتاب

هر تغییری نیازمند تحولات درونی است. بدون اینکه درون خود را تغییر دهید نمی‌توانید تحولی در مسیر زندگی خود ایجاد کنید. هر تغییری به شجاعت نیاز دارد و این چیزی است که دبی فورد از آن به ما می‌گوید مطلب مهمی که او در این کتاب به آن اشاره می‌کند رهایی از گذشته و پذیرفتن چیزهایی است که اتفاق افتاده است وقتی بتوانیم گذشته را با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش بپذیریم می‌توانیم حال و آینده خود را تغییر دهیم به همین دلیل این کتاب را با جان‌ودل  بخوانید تا با رسیدن به شجاعت، جایگاه زندگی خود را متحول کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
482.۴۰ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۴۶:۲۴
نویسندهدبی فورد
مترجمفرناز فرود
راویسمیرا جواهریان
ناشرکلک آزادگان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
قیمت ارزی
7.۹۹ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۸۲.۴۰ مگابایت
۰۸:۴۶:۲۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
4 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
8 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یکی از کتاب‌های خوب دبی فورد که کمک زیادی برای گذراندن دوران‌های سخت بود و خیلی خوشحالم که این کتاب به صورت شنیداری با صدای گرم خانم جواهریان آماده و در دسترس است. گوش دادن این کتاب و برای کسانی که هنوز شجاعت کافی برای رو به رو شدن با بیماری‌ها و سختی‌ها رو ندارن توصیه می‌کنم.

5

عااااااااالی!!! یه کار حرفه ایه دیگه از کلک آزادگان. شجاعت با ترجمهٔ خانم فرناز فرود! عااالی ممنون از فیدیبو و کلک آزادگان دوستداشتنی

5

از همون ابتدا و شنیدن پیش گفتار کیف کردم، کلک آزادگان بهترینها رو با کیفیت منتشر می‌کنه و بهترین صدا و کلمات رو برای انتقال پیام نویسنده انتخاب می‌کنه.

5

کتاب شجاعت با ترجمهٔ عالی خانوم فرود و صدای گیرای خانوم جواهریان، کتابیه که مدت‌ها منتظرش بودم. ممنون از فیدیبو

3

اگر طبیعت کسی رو ضعیف خلق کرده و ثروت چندانی بهش نداده، این کتاب ها مثل چسب زخم روی سرطانه براش‌. اثر چندانی نداره

5

خیلی کتاب خوبی بود من فکر میکنم نیاز دارم یک بار دیگه گوش کنم و تو زندگیم اجراش کنم .

5

عالي بود با صداي گيراي سميرا جواهريان ، آدم محو ميشه در عالم ??مرسي فيديبو

4

خیلی دوس دارم کامل گوشش کنم. ولی هر بار که میذازمش صدای راوی مثل لالایی میمونه.خوابم میبره

2

آخه این چه نمونه ای بوووووووووووووووووو

5

بسیار عالی حتما پیشنهاد میشه ??????

نمایش 4 نقد دیگر
4.2
(24)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
45,000
٪50
22,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
شجاعت
شجاعت
چیره شدن بر ترس و برانگیختن اعتماد به نفس

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شجاعت
٪50
شجاعت
چیره شدن بر ترس و برانگیختن اعتماد به نفس
کلک آزادگان
4.2
(24)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
45,000
٪50
22,500
تومان