0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ج مثل جادو
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ج مثل جادو

نویسنده:
نیل گیمن
درباره ج مثل جادو

کتاب صوتی ج مثل جادو

کتاب صوتی ج مثل جادو نوشته نیل گیمن، یکی از آثار معتبر ادبی است که بارها به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. در این اثر، نیل گیمن داستانی جذاب و خیالی را روایت می‌کند. داستان درباره یک شهر کوچک و افراد آن است و نحوه تعامل این افراد با موجودات ماوراء الطبیعه و جادو. مخلوقاتی که در خیال و افسانه‌ها وجود دارند در این شهر به طور واقعی زندگی می‌کنند و این مسئله باعث بروز ماجراهای غیرمعمول و جذاب می‌شود. این کتاب در واقع یک داستان خیالی است که موضوعاتی چون دوستی، درک حقیقت جهان پیرامون، و تعامل با موجودات خارق‌العاده را پوشش می‌دهد. با توجه به محتوای جذاب این کتاب، ج مثل جادو نیز یکی از آثار پرفروش و محبوب نیل گیمن است. بسیاری از خوانندگان از سراسر دنیا این کتاب را تحسین کرده‌اند و آن را به دیگران پیشنهاد داده‌اند.

نیل گیمن کیست

نیل گیمن یا Neil Gaiman، در سال 1960 در پورتسموث، انگلستان به دنیا آمد. وی یکی از معتبرترین نویسندگان معاصر در ژانرهای فانتزی، ترسناک، و گرافیک ناول است. نیل گیمن با نوشتن گرافیک ناول‌ها شهرت یافت. ساندمن یا Sandman، یکی از مشهورترین سری‌های کمیکی است که توسط او نوشته شده است. او همچنین در زمینه‌های دیگر مثل داستان‌های کوتاه، فیلم‌نامه‌نویسی و نوشتن برای کودکان فعالیت داشته است. گیمن با ترکیب خلاقیت و استفاده از افسانه‌ها، اسطوره‌ها و تاریخ می‌تواند دنیاهایی جذاب و ویژه ایجاد کند.

برخی از آثار نیل گیمن در فیدیبو:

·      کتاب کودک دیگر چه... است؟

·      کتاب حقیقت غاری ست در کوه‌ های سیاه

·      کتاب خوشبختانه شیر

·      کتاب گرگ‌های توی دیوار

·      کتاب ارواح ماشین‌نشین

·      کتاب فال نیک

گیمن با طرز تفکر خلاقانه و نوشته‌های چالش‌برانگیز خود، پایه‌ای مستحکم در ادبیات جهانی بنا نهاده است.

5 دلیل برای شنیدن کتاب صوتی ج مثل جادو

نیل گیمن یکی از نویسندگان نامدار جهان در ژانرهای فانتزی و خیالی است. دلایل زیادی وجود دارد که به ما توصیه می‌کند ج مثل جادو و سایر آثار او را بخوانیم:

1. داستان‌پردازی استادانه: گیمن به داستان‌پردازی مهارت ویژه‌ای دارد. او می‌تواند دنیاهای خیالی پیچیده‌ای را به طور موثر و جذاب ایجاد کند، و همزمان کاراکترهای عمیقی را معرفی کند که خواننده با آنها ارتباط برقرار می‌کند.

2. ترکیب موضوعات عمیق: اغلب داستان‌های گیمن، در پوسته‌ی فانتزی و خیالی، به موضوعاتی عمیق و فلسفی می‌پردازند. کتاب صوتی ج مثل جادو هم از همین قاعده مستثنی نیست.

3. استفاده از افسانه‌ها و اسطوره‌ها: گیمن به طور ماهرانه از افسانه‌ها، اسطوره‌ها و فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌کند، و آن‌ها را به گونه‌ای در داستان‌های خود جا می‌دهد که هم خواننده را آگاه می‌کند و هم داستان را غنی‌تر می‌کند.

4. تجربه یک کتاب پرفروش: ج مثل جادو مانند سایر آثار نیل گیمن، به خوبی از نظر مخاطبان و منتقدان دریافته شده است. خواندن یک کتاب با این تاییدات می‌تواند تجربه‌ای ارزشمند باشد.

5. پیچیدگی و تنوع کاراکترها: گیمن در خلق شخصیت‌هایی با پیچیدگی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد مهارت دارد. این کاراکترها به خواننده کمک می‌کنند تا با جوانب مختلف انسانیت و جهان اطراف خود آشنا شود.

در بخشی از کتاب صوتی ج مثل جادو می‌شنویم

دست بزن به دروازه چوبی توی دیوار که قبلاً هرگز ندیده ای قبل از باز کردن، خواهش کن، وارد شو مسیر را طی کن جنی سرخ و فلزی به در سبز رنگ جلو آویخته به عنوان کوبه لمسش نکن دستت را گاز می‌گیرد. وارد خانه شو، چیزی برندار، چیزی نخور، با این همه اگر موجودی گفت که گرسنه است، شکمش سیر کن. اگر گفت کثیف است، تمیزش کن. اگر با گریه گفت که درد دارد، از دردش بکاه. اگر ...

عرض رود را می‌توان با قایقی پیمود. مرد قایقران تو را می‌برد. پاسخ سوالش این است اگر پارو را به مسافرش بدهد او برای ترک قایق مختار خواهد بود این را فقط از فاصله امن به او بگو. اگر عقابی پری به تو داد، ایمن نگهش دار به یاد داشته باش ...

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب صوتی ج مثل جادو

اگر از خواندن و شنسدن کتاب صوتی ج مثل جادو خوشتان آمده، پیشنهاد می‌کنیم سری به دسته بندی داستان کوتاه فیدیبو بزنید و از خواندن کتاب‌های زیر نیز لذت ببرید:

·      کتاب صوتی آینه اثر محمود دولت ابادی

·      کتاب صوتی آخرین روز یک محکوم به اعدام

·      کتاب صوتی گرامافون

·      کتاب صوتی جهنم، بهشت



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
246.۰۴ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۲۸:۲۲
نویسندهنیل گیمن
مترجمفرزاد فربد
راوی بهرام سروری نژاد
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۴۶.۰۴ مگابایت
۰۴:۲۸:۲۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بنظرم به هیچ وجه داستان های این کتاب رو از دست ندید . تصویر سازی های بسیار عالی که حین جلو رفتن با داستان حس میکنی واقعا توی اون مکان حضور داری و قدم به قدم با شخصیت ها جلو میری و پایان بندی های خیلی قشنگ و توصیف های شخصیتی عالی از افراد توی داستان و همچنین پیام های عمیق و عجیب هر داستان و خیلی چیز های عالی دیگه توی داستان های این کتاب وجود داره همچنین کار راوی کتاب هم واقعا فوق‌العاده بود

5

واقعا بی نظیره ، هیچ کتابی در عین سادگی ظاهر و کوتاهی انقدر عمیق و ریشه ای به موضوعات نگاه نکرده بود و هنرمندانه شکل نداده بود، حداقل تا جایی که من خونده یا شنیده بودم. بی نهایت لذت بردم ازش و بارها گوش خواهم داد. از هنر راوی هم نمیشه براحتی گذشت، استادانه و درخور زیبایی کتاب. ممنون از همه عزیزانی که در این امر تلاش کردند ?✨

3

چقدر یه بطری ساندیس تو خارج گرونه، پنج تا صد هزار دلار، اونم ساندیس اصل نیست. بیچاره اونایی که میخان حسینیه و حوزه و پایگاه بزنن خارج.

3

نسبتا خوب بود. اما این کتاب به اندازه آثار دیگه این نویسنده مثل خوشبختانه شیر و کورالاین، برای من جذاب نبود.

5

واقعا عالیه .ولی بعضی از داستاناش هستن که باید چند بار گوششون بدی تا بفهمی واقعا منظورش چیه .

5

صدا و لحن گوینده واقعا فوق العاده است.

4
سرگرم‌کننده 🧩

راوی واقعا عالی بود.

3

کتاب خوبی بود

5

عالی

4.5
(13)
54,000
٪30
37,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ج مثل جادو
٪30
ج مثل جادو
نیل گیمن
واوخوان
4.5
(13)
54,000
٪30
37,800
تومان