0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پیرمرد صد ساله ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پیرمرد صد ساله ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد

درباره پیرمرد صد ساله ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد

داستان‌های جذاب و خواندنی زیادی در دنیا نوشته شده‌اند که یکی از آن‌ها داستان پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد است. این رمان سوئدی یکی از کتاب‌های مشهور چند سال اخیر است. این کتاب با در سال ۲۰۰۹ به زبان سوئدی منتشر شد و سپس در سال ۲۰۱۲ با نام انگلیسی «the hundred year old man who climed out the window and disappeared» در سراسر اروپا و آمریکا چاپ شد و به کشورهای دیگر راه پیدا کرد. نویسنده‌ی این اثر یوناس یوناسن است و آن را در ژان داستان طنز نوشته است. این نویسنده در ادامه‌ی این کتاب، کتاب ماجراجویی‌های تصادفی بعدی مرد ساله را نوشت.

داستان کتاب پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد داستانی ماجراجویانه است که درباره‌ی پیرمردی به نام آلن نوشته شده است. پیرمردی که شاید فکر کنید هیچ کاری از او برنمی‌آید؛ اما با داستان فرار او از خانه سالمندان مواجه می‌شویم و البته در موازات آن با داستان زندگی دوران کودکی و جوانی آلن آشنا می‌شویم. داستانی که در آن بسیاری از اتفاقات بزرگ قرن بیستم هم اتفاق می‌افتند و به‌این‌ترتیب درباره‌ی چیزهایی مانند جنگ داخلی اسپانیا و جنگ جهانی دوم هم در آن چیزهای زیادی وجود دارد.

کتاب پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره پرید و ناپدید شد چندین ترجمه‌ی فارسی دارد. یکی از بهترین ترجمه‌های این کتاب ترجمه شادی حامدی، مترجم چیره‌دست کشورمان است. استودیو نوار این کتاب را به شکل کتاب صوتی و با صدای بهرام سروری نژاد منتشر کرده است و شما می‌توانید این نسخه صوتی را در همین صفحه از دسته‌بندی داستان و رمان فیدیبو دانلود کنید.


یوناس یوناسن کیست؟

Jonas jonasson نویسنده‌ی مشهور سوئدی است که در سال ۱۹۶۱ به دنیا آمد. پدر و مادر او از کادر درمان بودند و او در جنوب این کشور بزرگ شد. یوناسون پس از مطالعه‌ی سوئدی و اسپانیایی در دانشگاه گوتنبرگ شغلش را به‌عنوان روزنامه نگار شروع کرد. او در سال ۱۹۹۶ شرکت رسانه‌ای خودش را تأسیس کرد و موفقیت زیادی به دست آورد. مشهورترین کتاب او پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد است و جایزه کتاب‌فروشان سوئد و جایزه پیشگام آلمان را به دست آورد.


چرا باید کتاب صوتی پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد را شنید؟

پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد یک کتاب جذاب و خواندنی است که ارزش ادبی زیادی دارد و درعین‌حال سرگرم‌کننده است. یوناسن با قلم جذاب و گیرایش ماجراهای این کتاب را طوری دنبال هم آورده است که اگر آن را در دست بگیرید به این سادگی زمین نخواهید گذاشت. این کتاب برای تمام گروه‌های سنی مناسب است و اگر می‌خواهید چند ساعت جذاب و دوست‌داشتنی داشته باشید و از مطالعه لذت ببرید این اثر را بخوانید.


در بخشی از کتاب صوتی پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد می‌شنویم

آلن کارسون روی چمن‌های گل‌کاری شده که در امتداد یک ضلع ساختمان خانه سالمندان کشیده شده بود اندکی درنگ کرد. او ژاکت و شلوار راحتی قهوه‌ای پوشیده بود و دمپایی رو فروشی قهوه‌ای به پا داد. خیلی آدم آلامدی نبود. مردم در این سن‌وسال معمولاً اهل مد نیستند. تازه در حال فرار از جشن تولد صد سالگی‌اش هم بود که چیز عجیبی برای هر آدم صدساله‌ای محسوب می‌شود. بگذریم که خود صد‌ساله شدن هم خیلی اتفاق نادری است. آلن لحظه‌ای فکرکردن که آیا باید برگردد و در تلاشی دیگر از پنجره داخل اتاق بخزد و کلاه و کفشش را هم بردارد یا نه. اما وقتی کیف پولش را در جیب بغلش لمس کرد به این نتیجه رسید که نیازی نیست. ازآن‌گذشته خانم مدیر آلیس بارها نشان داده بود که حس ششم دار. هرجا آلن بطری ودکایش را پنهان می‌کرد او می‌فهمید. تازه شاید همین حالا هم در اتاق آلن مشغول فضولی بود و شک کرده بود به اینکه چیزی غیرعادی در جریان است.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد

این کتاب بسیار خواندنی و جذاب است و کتاب‌های خواندنی و جذاب دیگری هم در دسترس‌اند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

·      مردی به نام اوه اثر فردریک بکمن انتشارات نون

·      بریت ماری اینجا بود اثر فردریک بکمن انتشارات نون

·      زوربای یونانی اثر نیکوس کازانتزاکیس انتشارات آوانامه


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
610.۸۸ مگابایت
مدت زمان
۱۵:۵۰:۲۸
نویسندهیوناس یوناسن
مترجمشادی حامدی
راوی بهرام سروری نژاد
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۱۰.۸۸ مگابایت
۱۵:۵۰:۲۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
5
ستاره
64 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
3 ٪
24 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتابی برای فراموش محیط اطراف شما و ورود به دنیایی زیبا و کمدی که وقایع تاریخی سیاسی ۲۰۰۸ تا صد ساله گذشته خود را در بر میگیرد و تمام آنها رو به کمدی تبدیل میکند . در کنار این اتفاقات داستان تعقیب و گریز پیر مرد صد ساله ای را میشنوید که از پنجره به بیرون پرید . به افراد بالای پونزده سال پیشنهاد میشود داستان متنی ساده اما با شناخت افراد تاریخی جهان دلپذیر تر میشود .

5

خواندن و یا عبارت بهتر شنیدن کتاب رو خیلی زیاد توصیه می‌کنم. لحظات بسیار مفرحی رو ایجاد می‌کنه. داستان بسیار جذاب و پرکشش هست و البته ترجمه خیلی روانی داره. و البته باید یک امتیاز عالی هم به اجرای کتاب بدم. گاهی از اوقات شنیدن کتاب دست کمی از شنیدن یک تئاتر رادیویی جذاب نداشت

5

داستان بسیار ساده در عین حال بی نقص طنز سیاسی شاکله ۵۰% کتاب است ، شاید قهقهه نزنید، اما حتما لبخندهای تلخ زیادی خواهید زد داستان کشش زیادی داره مخصوصا برای افرادی که طرفدار طنز سیاسی هستند. ترجمه بسیار روان، گوینده خوب در کل پیشنهاد میشه.

5

درست ترین و بی اشتباه ترین گوینده در آکسان ها حس ها و فراز و فرود ها مکس ها و تلفظ ها واقعا خدا قوت به راوی خیلی از بازیگران کتاب صوتی خوانده اند ولی نه به این درستی 👌

3

راوی بسیار کاربلد است. کتاب اما بسیار طولانی و خسته کننده‌ست، گرچه لحظات مفرح هم دارد. اشاراتی هم به تاریخ ایران دارد که امیدوارم کسی در آن دست نبرده باشد.

5

کتاب بینظیره هم به لحاظ داستانی هم کلی اطلاعات تاریخ معاصر داره که البته کمی تحریف بامزه شده راوی هم خیلی خوبه من دوست داشتم و وپیشنهاد می کنم

5

صدا پیشگی عالی بود 🌹داستان جالب بود ونویسنده بسیار ظریف و ساده همه چیز را کنار هم چیده بود

2

با اينكه راوي بسيار ماهرانه روايت ميكنه ولي كتاب اصلا جذاب نيست

5

داستان جذاب و کشنده و همراه با تعجب.

3

امیدوارم مثل کتاب دختری ک پادشاه سوئد رو نجات داد باشه تازه شروع کردم

نمایش 14 نقد دیگر
4.3
(31)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
100,000
٪30
70,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پیرمرد صد ساله ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد
٪30
پیرمرد صد ساله ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد
یوناس یوناسن
استودیو نوار
4.3
(31)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
100,000
٪30
70,000
تومان