0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پس از آنکه رفتی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پس از آنکه رفتی

نویسنده:
کارول میسون
درباره پس از آنکه رفتی
همه‌چیز از یک یادداشت شروع می‌شود. آلیس، شخصیت اول داستان بعد از تنها شدن در ماه عسل و خواندن یادداشتی از همسرش خودش را در موقعیت غریبی می‌بیند. اوج داستان زمانی است که او با زن دیگری ملاقات می‌کند که سرنوشت مشابهی دارند. اصل داستان پس از آشنایی این دو زن رقم می‌خورد. کتاب صوتی «پس از آنکه رفتی» بیشتر از این‌که بر محور اتفاقات باشد، شخصیت‌محور است. باید با شخصیت‌ها و رفتارها و انگیزه پشت رفتار آن‌ها همراه شد. - درباره کتاب صوتی «پس از آنکه رفتی»: کتاب صوتی پس از آنکه رفتی که جزو پرفروش‌ترین‌های آمازون در سال ۲۰۱۷ بوده، نوشته کارول میسون است. دو زن از دو نسل متفاوت با نام‌های اویلین و آلیس شخصیت‌های اصلی این داستان هستند که قصه زندگی آن‌ها و سرنوشت‌شان بسیار مشابه یکدیگر است. - شنیدن کتاب صوتی «پس از آنکه رفتی» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟ کتاب صوتی «پس از آنکه رفتی» رمانی همه‌پسند است، بنابراین شنیدن این رمان به هر کسی و با هر ذائقه مطالعاتی توصیه می‌شود. پس از آنکه رفتی نشان‌مان می‌دهد که چطور با گذشت زمان درک و برداشت ما از همه‌چیز، حتی نوعِ نگاه ما به عشق، دستخوش تغییر و دگرگونی می‌شود. کتاب صوتی «پس از آنکه رفتی» پیش از هر چیزی، داستانِ گذشته است. شما را به گذشته‌ای می‌برد که شخصیت‌ها از سر گذرانده‌اند. از طرفی هم شما را وادار می‌کند تا گذشته خود را کنکاش کنید و آن را زیر ذره‌بین بگذارید. - در بخشی از کتاب صوتی «پس از آنکه رفتی» می‌شنویم: می‌خواهم در عمر باقی‌مانده‌مان تمام کارهایی را انجام دهم که اگر همان روز اول با تو ازدواج می‌کردم، انجام می‌دادم. می‌خواهم با تو به خرید بروم. با تو به ساحل بروم. با تو به پمپ بنزین بروم. با تو تلویزیون ببینم. با تو در میان آدم‌ها راه بروم. با تو در خیابان‌های لعنتی این شهر راه بروم و دستانت را محکم در دست بگیرم. نمی‌خواهم در خفا و در رویا تو را داشته باشم. نمی‌خواهم از نداشتنت شرمنده باشم. دوست دارم از هر آن چیزی که بین ما هست، لذت ببرم و به آن افتخار کنم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
643.۹۵ مگابایت
مدت زمان
۱۴:۵۳:۰۵
نویسندهکارول میسون
مترجمفاطمه باغستانی
راویندا پوریان
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۴۳.۹۵ مگابایت
۱۴:۵۳:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
38 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
11 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

روند داستان خوبه و راوی هم عالی‌ روایت می‌کنه. اما نمی‌دونم چرا باید موضوع خیانت رو اینقدر عاشقانه جلوه بدن؟ خیانت اتفاق افتاده و هیچ‌جوره این قضیه قابل بخشش نیست که تو این داستان اینقدر رویایی ازش حرف میز‌نن.. تا جایی که شخصیت اصلی می‌گه اون حق داشت عاشق بشه و زنش نباید ناراحت می‌شد. به نظرم اصلا وقتتون رو سر این داستان هدر ندید. منم اشتباه کردم که گوش دادم

3

داستان چیز چندانی برای گفتن نداره. سانتی‌مانتالیسم محض. بهترین شکل چنین داستانی را تولستوی در آنا کارنینا روایت کرده. من با هیچ کدام از شخصیت‌ها همذات‌پنداری نکردم. اجرا نسبتا خوب بود، اما بسیار کند و کشدار با مکث‌های بیش از حد طولانی. من سرعت پخش را زیاد کردم و باز هم بعضی جاها کشدار به نظر میومد.

4
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
تلخ ☕️
گیرا 🧲

داستان قشنگی بود. نویسنده زیاد در غافلگیر کردن خواننده موفق نبود. تقریبا قابل حدس بود ماجرا. کمی اقتباس از فیلم The Notebook هم داشت بنظرم. در مجموع سرگرم کننده بود و واقع بینانه.

4

داستان نوعروسی که شوهرش ناگهان ولش میکند و اشنایی او با پیرزنی که به شوهرش خیانت کرده ... جالب بود اما تسلط و مهارت گوینده داستان ستودنی تر بود.

5

کتاب خوبی بود . صدای گوینده عالی و دلنشین و طرز خواندن ایشون فوق العاده بود

5

داستان جالب و قشتگی بود برای اونایی که داستان های عاشقانه دوس دادن خوبه

5

داستان قشنگ بود راوی هم عالییییی و روان و مسلط خواندن

5

سلام احساسات ناگفتنی زنان رو بازگو میکنه عالی با صدای ندای عزیز

3

هم داستان عالی بود وهم راوی گوینده‌ای با صدای خوب و مسلط

2

گویندگی عالیه. ولی از کتاب خوشم نیومد

نمایش 3 نقد دیگر
3.7
(18)
اجرای روان 🎙️ (1)
220,000
٪30
154,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پس از آنکه رفتی
٪30
پس از آنکه رفتی
کارول میسون
استودیو نوار
3.7
(18)
اجرای روان 🎙️ (1)
220,000
٪30
154,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر