0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟

درباره چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟

به نظر شما یک بانوی با وقار، چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه رفتارها و حرکت‌هایی، یک دختر را به یک بانوی با شخصیت تبدیل می‌کند؟ مطمئنا شما هم دوست دارید که در عین باوقار بودن، جذاب هم به نظر برسید، اولین جنبه‌های باشخصیت بودن، ظرافت‌های زنانه، ادب و احترام نسبت به خود و دیگران است پس در اولین گام باید همانند یک بانوی باوقار رفتار کنید. در هر اجتماعی خانم‌ها بیش از آقایان زیر ذره بین هستند و رفتار، ظاهر و برخوردشان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر یک خانم هستید، مطمئنا تا به حال با چالش‌های زیادی برای ساختن شخصیت مورد نظر خود رو به رو شده‌اید. به هیچ عنوان هم نمی‌توانید این موضوع را کتمان کنید که نظر دیگران برای شما هیچ اهمیتی ندارد. اما فارغ از اینکه به دنبال چه شخصیت و یا چه ویژگی هایی شخصیتی هستید، مواردی وجود دارند که به صورت عمومی رعایت کردنشان، به هر خانمی در راستای تبدیل شدن به یک فرد با شخصیت کمک می‌کند. در این فایل صوتی نکات، برخوردها و رفتارهای اجتماعی و شخصی که کلیدی برای تبدیل شدن به یک خانم با کمالات است را با یک دیگر مرور میکنیم. «چگونه یک خانوم باشخصیت باشیم» با ترجمه علیرضا مرادی و خوانش ندا پوریان منتشر شده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
14.۵۱ مگابایت
مدت زمان
۱۵:۳۴
نویسندهعلیرضا مرادی
راویندا پوریان
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۴.۵۱ مگابایت
۱۵:۳۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
34 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

عجیب نیست ک یک آقا در مورد اینک چطور یک خااانوم اونم باشخصیت و با وقار باشیم کتاب نوشته؟؟؟!!

1

عنوان کتاب و نمونه کتاب منو ناراحت کرد چه برسه اینکه بخوام کتابو بخونم یعنی چی چگونه یک خانم با شخصیت باشیم!!! چه کسی تعیین میکنه شخصیت یعنی چی!!! اجازه ندین کسی براتون تعیین تکلیف کنه و شما مثل عروسک فالو کنید

1

یعنی چی که یک خانوم با شخصیت باشیم و چطور بقیه جذب ما بشن یعنی هرکاری کنیم که بقیه از ما خوششون بیاد؟! مگه ما مجسمه ایم انسان اگه انسان و شاد باشه با وقاره و هیچکس حق نداره بشینه فکر کنه که چجوری بقیه ازش خوشش بیان خودتون باشید!

5

کتاب بسیار عالی دوستان در مورد اینکه نویسنده خانم باشه یا آقا جبهه نگیرید . خب شخصیت و منش بالای یک خانم به قول خودش باکلاس از دیدگاه جنس مخالف بیان شده بنظرم خیلی مفیده . حتما گوش بدین

5

کتاب کوتاه در مورد آداب و ارتباط اجتماعی.هرچند شاید تقریبا بیشتر خانم ها این مطالب رو شنیده باشند ولی اهمیتی به موارد ذکر شده نمی دهیم و یا اینکه بی توجه از کنارشان رد می شویم.بهتره که هرچند وقت این کتاب ها رو بخونیم تا برامون یادآوری بشه.

1

واقعا خیلی برای یک‌نویسنده شرم‌آوره که کتاب یکنفر دیگه رو با کمی تغییر به نام خودش منتشر کنه! حالا یا این آقای علیرضا مرادی، کتاب خانم ویکتوریا لاستلت رو کپی کرده، یا این خانم کتاب ایشون رو کپی زده?

3

به نظر ام بهتر بود یک خانم این کتاب را می نوشت این آقا بهتره کتابی در باب چگونه مردی با شخصیت و با وقار باشیم بنویسند

1

این کتاب رو نمی‌پسندم چون ۱_ تیتر کتاب درست نیست ۲_خلاصه شده و یه سری نکات مهم اصلا ذکر نشده من پیشنهاد میکنم به جای این کتاب کتاب &#۳۴; چطور یک بانوی باکلاس باشیم &#۳۴; رو بخرید

5

اتفاقا بنظر من خیلی خوبه که از نظر یه آقا خانم باشخصیت شرح داده شده

3

کتاب بدی نبود ولی همین حرفا رو میشه تو گوگل هم پیدا کرد. ولی من از خریدم راضیم چون صدای خانم پوریان فوق‌العاده بود:)) مرسی.

نمایش 4 نقد دیگر
3.1
(32)
2,000
٪30
1,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟
٪30
چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟
علیرضا مرادی
نوین کتاب
3.1
(32)
2,000
٪30
1,400
تومان