0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نردبان پول

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی نردبان پول

نویسنده:
استر موکای
ناشر:
شکیب
درباره نردبان پول

دنیای بازاریابی پر از کتاب‌های جذابی است که شما را در مسیر شغلی‌تان یاری می‌کنند. کتاب نردبان پول یکی از همین کتاب‌هاست. این کتاب که عنوان اصلی آن the money ladder است را استر موکای نوشته و منتشر کرده است. این کتاب کوچک بازاریابی پس از انتشار طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرد. نویسنده در این کتاب کوچک و جالب درباره‌ی این حرف می‌زند که چگونه بیشتر پول در بیاورید. البته اگر به دنبال آن هستید که یک شبه ناگهان پولدار شوید این کتاب هیچ کمکی به شما نمی‌کند و واقعیت این است که بهتر است به سراغ تغییر ذهنیتتان بروید. اما اگر می‌خواهید؛ مانند یک فرد با مسئولیت پیش بروید و یاد بگیرید که چگونه پول در بیاورید و موفق باشید آن وقت کتاب استر موکای یک راه‌حل هشت‌مرحله‌ای بسیار خوب برای شما دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا با به کارکردن توانایی‌های فردی و همچنین دقت و پشتکار برای آرزوهایتان به‌خوبی برنامه‌ریزی کنید و به آن‌ها دست یابید.

کتاب نردبان پول به فارسی هم برگردانده شده است و در ایران هم طرفداران خود را دارد. مترجم این کتاب ندا دیناروند است و نسخه‌ی صوتی آن را انتشارات شکیب منتشر کرده است. راوی کتاب نگین خواجه‌نصیر است. اگر از شنیدن کتاب صوتی لذت می‌برید و می‌خواهید این کتاب کوتاه را در وقت‌هایی که در اتوبوس و تاکسی یا اتاق انتظار مطب پزشک می‌گذرانید بخوانید می‌توانید آن را در همین صفحه از دسته‌بندی مدیریت و بازاریابی فیدیبو خریداری و دانلود کنید.

چرا باید کتاب صوتی نردبان پول را شنید؟

نردبان پول یک کتاب کوچک کاربردی است. کتابی که به افرادی که احساس می‌کنند تلاش‌هایشان به‌خوبی نتیجه نمی‌دهد و میان تلاششان و ثمره‌ی آن نسبت خوبی وجود ندارد کمک می‌کند تا این مشکل را حل کنند و به‌سوی به‌دست‌آوردن خواسته‌های خودشان بروند. این نویسنده افراد را تشویق می‌کند دست از باقی‌ماندن در رکود بردارند و تلاش کنند توانایی‌هایشان را برای یک تلاش بزرگتر به کار بگیرند و چیزهای بیشتری به دست آورند.

در بخشی از کتاب صوتی نردبان پول می‌شنویم

این فرایند معمولاً تبدیل به روالی عادی می‌شود. افراد هرگز دست‌به‌کار نمی‌شوند و توجیه‌های بی‌ربط زیادی از خود می‌سازند. زندگی بالا و پایین خودش را دارد. یک‌بار به اقتصاد کنیا ضربۀ بدی وارد شد، من کسب‌وکارم را بستم و جویای استخدام شدم. از اینکه هر صبح می‌بایست به دفتر کار گزارش ارائه کنم متنفر بودم. سپس اتفاقی رخ داد، می‌دانستم که باید کاری انجام دهم تا از این حالت افسردگی بیرون بیایم. عشقی که به کامپیوتر داشتم، ایده‌هایم را به هیجان درآورد. در اداره وقت آزاد زیادی داشتم و تصمیم گرفتم از این وقت برای شروع شغل دوم استفاده کنم (در اداره و از پشت میز کار). نوشتن را شروع کردم، تولید محتوای خلاقانه و آنلاین یا همان سئو ...

حتی زبان‌های برنامه‌نویسی بیشتری را هم به‌صورت آنلاین مطالعه کردم و چند مدرک هم گرفتم. حالا که نسبت به حقوقم پول بیشتری درمی‌آوردم مشتاق رفتن به سرکار بودم، چون آنجا وای‌فای (اینترنت بی‌سیم) رایگان داشتم! آن روزها، وای‌فای برای منی که اهل افریقا بودم به‌سادگی به دست نمی‌آمد. حالا چرا همۀ این چیزها را دارم به شما می‌گویم؟

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی نردبان پول

کتاب صوتی نردبان پول یک کتاب خوب است که چیزهای زیادی را به شنونده یاد می‌دهد. اگر این کتاب توانسته است به دانش شما اضافه کند می‌توانید به سراغ سایر کتاب‌های خواندنی این حوزه که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد بروید:

·      دیوانگان ثروت ساز اثر دارن هاردی انتشارات نگاه نوین

·      موفقیت در فروش نامحدود اثر برایان تریسی انتشارات نوین کتاب

·      واقعیت‎های جدید در دنیای کسب و کار اثر دیوید هاینمایرهانست، جیسون فرید انتشارات نوین کتاب



شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
19.۶۵ مگابایت
مدت زمان
۲۱:۲۸
نویسندهاستر موکای
مترجمندا دیناروند
راوی نگین خواجه نصیر
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۹.۶۵ مگابایت
۲۱:۲۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

مثل کتاب های دانشگاهی یه سری کلیات می‌گه، اصلا به درد نخورد کتابش. کلا می‌گه محصول تولید کنید، بفروشید، یادتون نره لذت ببرید

4

تنهایی را کسانی درک میکنند که بلند پرواز باشند و از سرمایه گذاری نترسند بقول تجاری درآمد آن طرف جرعت است جانم استی؟

5

کتابی که نکات بسیار مهمی رو برای پیشرفت شخصی و مالی بیان میکنه... برای من که خیلی تاثیر گذار بود

4

کتاب جالبی بود. دوست داشتم. ولی مطالبش کم بود و حجم فایل بسیار کم محتوا و کلی

5

دمتون گرم با این کتاب بسیار جالب بود

4

مرور مراحل موفقیت در کسب و کار هست

1

هیچ راه کار به درد بخوری نمیگه

1

خیلی کلی گویی داشت

1

اصلا بدرد نمیخورد

5

کتاب خوبی بود.

نمایش 1 نقد دیگر
3.3
(15)
13,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
نردبان پول
نردبان پول
استر موکای

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نردبان پول
نردبان پول
استر موکای
شکیب
3.3
(15)
13,900
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر