0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت سکوت

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت سکوت

قدرت درون گراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد!
نویسنده:
سوزان کین
درباره قدرت سکوت

همه‌ی ما درباره‌ی خصوصیات افرادی درونگرا و برونگرا بسیار شنیده‌ایم. در سایت‌ها و صفحه‌های مجازی مشخصات اخلاقی کلی در این حوزه می‌نویسند. اما آیا واقعا می‌توان تمام افراد درون‌گرا و برون‌گرا در این چارچوب‌ها جا داد؟

به طور کلی آیا واقعا انسان‌ها به دو دسته‌ی کلی درون‌گرا و برون‌گرا تقسیم می‌شوند؟

در نظر داشته باشید که هر فرهنگ و سنتی یک تیپ اخلاقی قالب را تربیت می‌کند. این تیپ اخلاقی می‌تواند در جامعه‌ی دیگری مورد پسند قرار نگیرد. کتاب قدرت سکوت سوزان کین، یک ناداستان است که نویسنده حاصل تحقیقات خود را به رشته‌ی تحریر درآورده است. 

درباره کتاب قدرت سکوت

سوزان کین در کتاب قدرت سکوت the power of introverts in a world that can’t stop talking تمام تلاش خود را می‌کند که به مخاطب خود خود یاداوری کند، هر دو قشر برون‌گرا و برون‌گرا بررای جامعه به یک اندازه مفید هستند و این در صورتی است که عموم مردم تمایل بیشتری به افراد برون‌گرا دارد و حتی هنگام استخدام نیز، برون‌گرا بودن امتیاز محسوب می‌شود و متاسفانه این امر برای جامعه بسیار مضر است. چرا که افراد موفق بسیاری در دنیا درون‌گرا بوده‌اند. سوزان کین در کتاب قدرت سکوت، نشان می دهد که تاکنون چقدر قوت این افراد دست کم گرفته شده و این موضوع چه مقدار به ضرر جوامع تمام می شود. او می گوید برونگرای ایده آل از قرن بیستم رواج پیدا و تا عمق فرهنگ جامعه نفوذ کرده است. او در این کتاب به درون‌گراها گوشزد می‌کند که نباید قدرتی که در سکوتشان پنهان شده را دست کم بگیرند. او خواهان ستایش سکوت در جهانی است که مملو از صدا و سخن گفتن است که لزوما همه‌ی آن‌ها هم شنیدنی نیستند. کین ثابت می‌کند بسیاری از عقایدی که مردم در جوامع مختلف درباره‌ی تیپ‌های شخصیتی متفاوت ترویج می‌کنند، علنا اشتباه و بی‌پشتوانه است. او نشان می‌دهد که چرا و تحت چه شرایطی از سکوت گوشه‌گیران برداشت‌هایی خلاف واقعیت می‌شود؛ تا جایی که این امر باعث وارد آمدن فشار روانی طاقت‌فرسایی به آنان می‌گردد. فراموش نکنیم انسان‌هایی که کعمولا ساکت هستند، دارای صفت «اهل تفکر بودن» هستند.

کتاب قدرات سکوت برنده‌ي جایزه‌ي گودریدرز در زمینه‌ی روانشناسی رفتاری و خلاقیت و نبوغ و پرفروش‌ترن کتاب در آمازون بوده است. از دیگر افتخارات این کتاب می‌توان به نامزدی جایزه‌ي گاردین و نامزدی جایزه‌ي Andrew Carnegie Medal در بخش ناداستان اشاره کرد.

مجله‌ی کرکس درباره‌ي کتاب قدرت سکوت این‌طور نوشت: «تحقیقی درخشان درباره روان بشر. بدون تردید برای برون‌گراها و درون‌گراها به یک اندازه سودمند است.»

درباره سوزان کین نویسنده کتاب قدرت سکوت

سوزان کین که قبلا وکیل و مشاور بوده است در سال ۱۹۶۸ در امریکا متولد شده پ در دانشگاه پرینسون و مدرسه‌ی حقوق هاروارد تحصیل کرده است. او که اکنون یک نویسنده و سخنران موفق در زمینه‌ي روان‌شناسی، مدیریت، آموزش و روابط بین فردی است، درباره کتاب قدرت ذهن می‌گوید: «تمام عمرم را در اندیشه‌ی نگارش این کتاب به سر برده بودم.»

فهرست کتاب قدرت سکوت

این کتاب از چهار بخش اصلی و ۱۱ زیربخش تشکیل شده است.

بخش اول: ایده‌آل برون‌گرا

بخش دوم: بیولوژی شما، خویشتن شما؟

بخش سوم: آیا همه‌ی فرهنگ‌ها یک ایده‌آل برون‌گرا دارند؟

بخش چهارم: چگونه عشق بورزیم، چگونه کار کنیم؟

درباره ترجمه کتاب قدرت سکوت

این کتاب در سال ۱۴۰۰ توسط ناهید سپهرپور به زبان فارسی بازنویسی شد و نشر نوین آن را منتشر کرد. ناهید سپهرپور از جمله مترجمان پرکار کشورمان هست. از دیگر کتاب‌هایی که وی به زبان فارسی ترجمه کرده است می‌توان به میلیاردها، هیچ چیز تصادفی نیست،‌ ما همه یک معجزه‌ایم و ۴۴ درس در کلاس جهانی اشاره کرد.

شما می‌توانید ابتدا خلاصه‌ي کتاب قدرت سکوت را بخوانید و بعد برای دانلود کتاب، از طریق همین صفحه اقدام کیند و یا اپلیکیشن فیدیبو را رایگان نصب کنید تا علاوه‌بر این کتاب به هزاران کتاب دیگر بر روس گوشی همراه خود دسترسی داشته باشید.

 

کتاب قدرت سکوت برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان به رفتارشناسی و روان‌شناسی مخاطب اصلی این کتاب هستند. از یک منظر دیگر، اگر شما فردی درون‌گرا هستید،‌ خواندن این کتاب برای شما واجب است. این کتاب به شما خواهد گفت که قدرت سکوت را باور کن. کتاب قدرت سکوت یک هدیه مناسب برای افراد برون‌گرایی ایت که در تعامل بلند مدت با یک درون‌گرا هستند.

برای دانلود pdf کتاب قدرت سکوت به سایت و یا اپلیکیشن فیدیبو مراجعه کنید.

در بخشی از کتاب قدرت سکوت می‌خوانیم

الکس یک فرد معاشرتی است.خوش برخورد و خون‌سرد. او می‌گوید: «من در واقع می‌توانستم سال‌های سال هیچ دوستی جز همسر و فرزندانم نداشته باشم. به خودت و من نگاه کن. تو یکی از بهترین دوستانم هستی, و در واقع چند بار واقعاً با هم صحبت می‌کنیم؟ وقتی تو با من تماس می‌گیری! من معاشرت را دوست ندارم. رویای من این است که در محوطه‌ای هزار هکتاری با خانواده‌ام زندگی کنم. تو هرگز تیمی از دوستان را دررویای من نمی‌بینی. لذاء با وجود هرچیزی که ممکن است در شخصیت عمومی من ببینی من یک درون گرا هستم. فکر می‌کنم اساساً همان کسی هستم که هميشه بودم. بسیار خجالتی، اما تاوانش را می‌دهم».

اما چند نفراز ما واقع می‌توانیم تا این حد در تضاد با شخصیت ذاتی خود عمل کنیم؟ (برای یک لحظه این پرسش

را کنار بگذاریم که اصلا می‌خواهیم چنین کاری کنیم یا نه). پروفسور لیتل همچون بسیاری از مدیرعامل ها، بازیگر بی‌نظیری است. بقیه ی ما چطور؟

چند سال قبل، یک روانشناس پژوهشی به نام ریچارد لیپا تصمیم گرفت به این پرسش پاسخ دهد. او گروهی

از افراد درون‌گرا را به آزمایشگاه خود فراخواند و از آنها خواست هم چون برون‌گراها عمل کنند و تظاهر کنند که در یک کلاس ریاضی تدریس می‌کنند. سپس او و تیمش درحالی که دوربین فیلمبرداری در دست داشتند بلندی گام‌ها، میزان تماس چشمی با دانشجویان، درصد زمانی که برای صحبت کردن صرف کردند، سرعت و حجم سخنرانی آنها و طول زمان کلی هر جلسه تدریس را اندزه گیری کردند. بعلاوه از طریق ثبت صداها و زبان بدن آنها این را هم ارزیابی کردند که به طور کلی آنها تا چه حد توانستند تظاهر به برون‌گرایی کنند.

سپس لیپا همین آزمایش را به روی برون‌گراهای واقعی انجام داد و نتایج را با هم مقایسه کرد. او دریافت گرچه گروه اول برون‌گرایانه‌تر عمل کردند اما، برخی از شبه برون‌گراها نیز در کمال تعجب متقاعد کننده بودند. به نظر میرسد همگی ما می‌دانیم چگونه تا حد خوبی تظاهر کنیم.

 

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۶۸ مگابایت
تعداد صفحات
391 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۰۲:۰۰
نویسندهسوزان کین
مترجمناهید سپهرپور
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Power of Introverts In a Word That Can’t Stop Talking
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
59,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۶۸ مگابایت
۳۹۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 46 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
تلخ ☕️ (1)
5
ستاره
52 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
10 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

جالب و فوق العاده کاربردی ...این کتاب خیلی کمک میکنه تا به اهمیت سکوت وسخن به جا همون پاکیزگی گفتار و شنیدار بعبارت دیگه پاکسازی و کترل ورودیها و خروجیهای چاکرای گلو پی برده و نگرش صحیخی در این زمینه داشته باشیم اا به خود شکوفایی و خلاقیت خودمون کمک کنیم

5

کتاب خیلی خوبی هست. به خاطر درونگراییم خیلی حس گناه داشتم. از طرف دوستان و معلما و استاد ها خیلی این حس رو میگرفتم. و ناراحت میشدم. ای کاش این کتاب رو زودتر میخوندم.

1

تمام موضوع کتاب در مورد درونگرایی و برونگرایی هست با مثال های زیاد. ترجمه نسبتا گیج کننده داره و نثر نوشتار هم پرش داره. در کل کتاب بدی نیست و شاید ارزش خوندن داشته باشه اما به شخصه از خوندنش لذت نبردم .

3

تازه شروع کردن به خوندنش صفحات اولش که اصلا خوب نیست زیادی مطالب تحقیقاتی بهتون میگه و حقیقتش برام جالب نبود ، با اینکه درون گرایم ولی اصلا مطالب خیلی کش داره و ساده بیان نکرده

4

کتاب جالبیه و باعث میشه با خود درونگرا یا برونگراتون اشتی کنین. متن کتاب به ویراستاری نیاز داره و ترجمه هم باید تصحیح شه. اشکالات ترجمه کم اما بسیار محسوس در کتاب وجود داره.

5

کتاب بسیار خوبیست و میتونید قبل خرید هم برید سخنرانی سوزان کین رو در برنامه تد ببینید

5
تلخ ☕️

اگه مث من ادم گوشه گیری هستین خوندن این کتاب میتونه به شما کمک کنه که بهتر با خودتون کنار بیایین و به خودتون بیشتر حق بدین

1

تا الان نصف کتابو خوندم ولی واقعا به سختی پیش میبرمش خیلی جذابیت نداره... تموم بشه هم نظرمو میزارم

3

سلام منظور ازچاپی اینه که اولا صوتی نیست وبعد خود کتاب چاپی به آدرس منزل فرستاده می شود.

4

ترجمه‌ی خوبی نداشت.

نمایش 5 نقد دیگر
3.9
(47)
آموزنده 🦉 (2)
69,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
قدرت سکوت
قدرت سکوت
سوزان کین

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت سکوت
قدرت سکوت
قدرت درون گراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد!
نشر نوین
3.9
(47)
آموزنده 🦉 (2)
69,000
تومان