0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تلخ و شیرین

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تلخ و شیرین

نویسنده:
سوزان کین
درباره تلخ و شیرین

جایی که ما رنج می‌کشیم همان جایی‌ست که عمیقاً به مسئله‌ای اهمیت می‌دهیم؛ آن‌قدر اهمیت می‌دهیم که راجع به آن کاری انجام می‌دهیم یا اصطلاحاً عمل می‌کنیم. درد و رنج در زندگی اجتناب‌ناپذیرند؛ بنابراین قسمت‌های آسیب‌دیده و آزاردیده اگر در وجود ما پردازش نشوند، منجر به آسیب رساندن به خود و دیگران، سوءاستفاده و آزار (همۀ انواع آن)، سلطه‌جویی، بی‌توجهی و تحقیر می‌شوند. در مقابل اگر این درد و رنج را پردازش کنیم، تبدیل به منبعی می‌شود از درک، شفقت و حرکت برای خودمان و دیگران. نویسندۀ پابلیشرز ویکلی کِین را با مالکوم گِلَدول مقایسه کرده و نوشته که کتاب به‌شکل بلندپروازانه‌­ای به موضوعات بسیار گسترده و پراکنده­ای پرداخته است و تجربۀ یک مطالعۀ قابل‌لمس و عمیق را به‌همراه می‌آورد.


بخشی از کتاب

چند ماه از آن روز گذشته. آتش جنگ داخلی همچنان شعله‌ور است و خبرنگار خارجی، آلن لیتل، کاروان چهل‌هزارنفری غیرنظامیان را تماشا می‌کند که از جنگل بیرون می‌آیند. آن‌ها چهل‌وهشت ساعت یکسره لخ‌لخ‌کنان از میان جنگل حرکت کرده‌اند تا از حمله‌ای بگریزند.

میانشان مردی هشتادساله است. ظاهری مستأصل و ازپادرآمده دارد. مرد به‌سمت لیتل می‌آید و سراغ همسرش را از او می‌گیرد. می‌گوید در این پیمایش طولانی از هم جدا شده‌اند.

لیتل او را ندیده، اما مثل هر خبرنگار دیگری از مرد می‌پرسد مسلمان است یا کروات. سال‌ها بعد، لیتل در برنامۀ درخشانی در بی‌بی‌سی می‌گوید پاسخ مرد هنوز هم پس از چند دهه او را شرمگین می‌کند.

پیرمرد گفت: «من نوازنده‌ام.»

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
593.۱۶ کیلوبایت
مدت زمان
۱۰:۳۲:۴۴
نویسندهسوزان کین
مترجم علیرضا شفیعی نسب
راوینسیم رفیعی
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۹۳.۱۶ کیلوبایت
۱۰:۳۲:۴۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
100,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تلخ و شیرین
تلخ و شیرین
سوزان کین
رادیو گوشه
0
(بدون نظر)
100,000
تومان