0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد

(آموزه های کامل برایان تریسی)
نویسنده:
مسعود لعلی
درباره حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد

کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه‌اش را قورت داد (آموزه‌های کامل برایان تریسی) گنجینه‌ای از نکات و آموزه‌های برایان تریسی است که به کوشش مسعود لعلی گردآوری شده است و انتشارات کتابسرای نیک آن را منتشر کرده است. صداپیشگی این اثر را فرهاد اتقیایی با صدایی دلنشین انجام داده است و برای جذابیت بیشتر کتاب، موسیقی ملایمی در پس‌زمینه پخش می‌شود که لذت تجربه شنیدن این کتاب را چند برابر می‌کند.

کتاب قورباغه‌ات را قورت بده شاید یکی از معروف‌ترین کتاب‌های روانشناسی باشد که اسمش به گوش همه ما خورده است. این کتاب نوشته برایان تریسی، نویسنده و سخنران عمومی است که آثار پرفروش زیادی را طول حرفه خود منتشر کرده است. در کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه‌اش را قورت داد نویسنده ۱۲۹ اصل از تمام آثار تریسی گردآوری کرده است و به اختصار آن‌ها را توضیح می‌دهد. در این کتاب با نویسنده همراه شوید تا علاوه بر یادگیری رازهای موفقیت برایان تریسی، با زندگی این نویسنده تاثیرگذار نیز آشنا شوید.

معرفی مسعود لعلی

مسعود لعلی یکی از نویسندگان ایرانی است که در سال ۱۳۵۵ در مشهد به دنیا آمد. او تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی تحصیل کرد و کتاب‌های مختلفی در همین زمینه نوشت. لعلی بیش از ۵۰ کتاب پرفروش در زمینه روانشناسی، سبک زندگی و موفقیت منتشر کرده است که بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته است. لعلی خالق سبک داستان‌درمانی است که در آن سعی می‌کند از طریق داستان‌های کوتاه و تمثیل به مردم الهام بخشد. از دیگر آثار لعلی می توان به کتاب های خوشبختی ساختنی است نه یافتنی، پیام‌هایی از ملکوت و عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم اشاره کرد.

چهار دلیل برای شنیدن کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه‌اش را قورت داد

برایان تریسی به خاطر ایده‌های فوق‌العاده و کتاب‌های بسیار زیادش توانسته است برای خود شهرت جهانی دست و پا کند، ولی مشکل اینجاست که خواندن تمام آثار این نویسنده کاری بسیار زمان‌بر است و بعد از مدتی ممکن است از این کار دلسرد شوید. به دلایل زیر، شنیدن کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه‌اش را قورت داد می‌تواند راه حلی مناسب برای شما باشد:

  • چکیده آموزه‌های کلیدی برایان تریسی در یک کتاب
  • یادگیری بیشترین نکات روانشناسی در کمترین زمان
  • امکان شنیدن کتاب در حال انجام امور روزمره مثل رانندگی و آشپزی
  • استفاده از گوینده خوش‌صدا برای روایت کتاب

بخشی از کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه‌اش را قورت داد

اگر طول عمر انسان با موفقیت‌هایش سنجیده می‌شد، بسیاری از ما در همان کودکی می‌مردیم. می‌گویند مردی تصمیم گرفت که خودش را از طبقه سی‌ام یک ساختمان پرتاب کند. در حال سقوط یک نفر سرش را از یکی از پنجره‌های طبقه پانزدهم بیرون آورد و از او پرسید: «اوضاع چطوره؟» مرد درحال سقوط با صدای بلند جواب داد: «تا حالا که خوب بوده.»

بسیاری از مردان زندگی کاری‌شان را بر مبنای همین فلسفه اداره می‌کنند. تا به حال که خوب بوده. آن‌ها اصول و قواعد طبیعی کسب و کار را گاهی به عمد و گاهی اشتباها زیر پا می‌گذارند. ولی این حقایق قابل نقض نیستند و زیر پا گذاشتن آن‌ها به قیمت سنگینی تمام می‌شود. حتی اگر فکر کنید در کوتاه‌مدت از عواقب آن در امان هستید، نهایتا باید هزینه آن را پرداخت کنید.

هدف از نگارش این کتاب سهیم کردن شما در یک مجموعه اصول به اثبات رسیده است که توسط موفق‌ترین افراد کشف یا کشف مجدد شده و در طول تاریخ فعالیت‌های اقتصادی، در انواع سازمان‌های بزرگ و کوچک آزمایش و به کار گرفته شده است. این اصول خشک و بی‌طرف هستند. یعنی نه مثبت‌اند و نه منفی. آن‌ها نسبت به باورها، تمایلات و آرزوهای شما بی‌تفاوت هستند. این قوانین همیشه در کسب و کار وجود داشته‌اند و همیشه هم باقی خواهند ماند. فیلسوف آلمانی، ولفگانگ گوته می‌گوید: «طبیعت با کسی شوخی ندارد و همیشه صادق، جدی و درست است....

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه‌اش را قورت داد

برای شما دوستداران کتابی که با شنیدن کتاب صوتی حاضر به وجد آمدید و انگیزه درونی قدرتمندی در خود حس می‌کنید، کتاب‌های انگیزشی و موفقیت دیگری را پیشنهاد می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
233.۹۴ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۵۴:۱۱
نویسندهمسعود لعلی
راویفرهاد اتقیایی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
37,800 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۳۳.۹۴ مگابایت
۰۷:۵۴:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4.7
(3)
60,500
٪40
36,300
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد
حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد
مسعود لعلی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد
٪40
حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد
(آموزه های کامل برایان تریسی)
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.7
(3)
60,500
٪40
36,300
تومان