0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فیزیک آینده
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی فیزیک آینده

نویسنده:
میچیو کاکو
درباره فیزیک آینده
* سفر به آینده انسان‌ها همواره در پی کشف آینده هستند. این‌که در آینده چگونه خواهند زیست و چه دستاوردی برای آن‌ها در پی خواهد داشت. در این بین تعدادی دست به پیش‌بینی زده‌اند و آینده‌ را پیش روی همنوعان خود به تصویر کشیدند که برخی از این پیش‌بینی‌ها بر پایه علم رقم خورده‌اند. به مانند میچیو کاکو که در کتاب «فیزیک آینده» سفری به آینده را برای مخاطبان خود به ارمغان می‌آورد. وی در این اثر، سفری در دهه‌های آینده را آغاز می‌کند تا به کشف این حقیقت انکارناپذیر بپردازد که چگونه علم و تکنولوژی زندگیمان را در آینده نه‌چندان دور دگرگون می‌کند. * برشی از کتاب در آینده ما به جای آن که بیننده‌ی کنش‌پذیر رقص طبیعت باشیم، تبدیل خواهیم شد به طراح رقص طبیعت، به ارباب طبیعت، و سرانجام محافظ طبیعت. پس بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم شمشیر علم و دانش را با فرزانگی و بردباری از نیام برکشیم و به بی‌فرهنگی گذشته‌ی کهن‌مان لگام بزنیم. اکنون بیاید به سفری خیالی برویم، سفری درون صد سال آینده از نوآوری و کند و کاو علمی، آن‌گونه که دانشمندانی که دست به کار تحقق بخشیدن به آن هستند... * استاد علم همگانی میچیو کاکو فیزیکدان مشهور آمریکایی- ژاپنی در سال ۱۹۴۷ در کالیفرنیا به‌دنیا آمد. وی یکی از نظریه‌پردازان بزرگ علم فیزیک و بنیان‌گذار نظریه ریسمان است. کاکو مخالف به کارگیری انرژی هسته‌ای شکافت و حامی پروژه جستجوی هوش فرازمینی (ستی) می‌باشد. وی آثار زیادی را در باب علم فیزیک به رشته تحریر درآورده که می‌توان به: «چشم‌اندازها، انقلاب‌های علم در قرن بیست و یکم»، «کیهان اینشتین: چگونه دیدگاه آلبرت اینشتین، درک ما از فضا و زمان را تغییر داد»، «فراسوی اینشتین»، و... اشاره کرد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۰۳ گیگابایت
مدت زمان
۱۹:۱۰:۵۰
نویسندهمیچیو کاکو
مترجمرامین رامبد
راویاکرم پریمون
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۰۳ گیگابایت
۱۹:۱۰:۵۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 26 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
65 ٪
4
ستاره
19 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
7 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

اول انتظار داشتم مثل سایر کتابهای میچو کاکو ، منطقی و علمی و بر پایه‌ی عقل یاشه اما همینطور ه جلو و جلوتر رفتم مخصوصا در بخشهای اول و دوم و سوم آینده بشریت، حس می‌کردم دارم به یکی از فیلمهای دوره اول گودزیلا نگاه می‌کنم یا الین قسمتهای استارترک یا جنگ ستارگان رو می‌بینم. نمی‌دونم چاپ کتاب برای کِی هست اما اینکه کل کتاب پر شده از کلمات تراشه و اسکن و اینترنت و عدسی و لنز تماسی و از این قبیل مزخرفات. چیزهایی که شبیه فیلمهای درجه سه و چهار پلیس آهنی و بدردنخوران با کارگردانی سیلوستر استالونه و ازین جور مسخره بازیها مواجه شدم،حالم به ه خورد. یه آدم عادی روز اول سال نو یهو با روباتش بیدار می‌شه و یه مشت سیم دور مچ دستش پیچیده می‌شه و با تلپاتی دستور پخت صبحانه بیرون اومدن ماشین مغناطیسی رو می‌ده ، واقعا خندم گرفت. ماشین مغناطیسی؟! نمی‌شد گفت ماشین هوشمند؟!در کل که حالم به هم خورد و بعید می‌دونم حتی یک جلد دیگه، یا یه مقاله کوچیک از کاکو رو بخونم. واقعا بابت اتلاف وقتم متاسفم.

4

کتاب خوبی بود. اگر آینده تا سال ۲۱۰۰ مطابق با پیشبینی‌های علمی نویسنده اتفاق بیفته در بهترین حالتش هم چندان دلربا نیست. پیشرفتهای خیره‌کننده علمی بخصوص در حوزه‌های کیهان‌شناسی البته مثل همیشه جاذبه خاص خودشو داره اما زندگی روبوتیک و طول عمر چنین و چنان و ماشینهای شناور روی بالشتکهای مغناطیسی چیزهایی نیستن که حسرت برانگیز باشن. بخصوص اینکه بعضی پیشرفتهای آینده مثل پیشرفتهای حوزه مغز و اعصاب و امکان تحلیل مغز و ذهن خوانی میتونه خیلی هم نگران‌کننده باشه. این همون چیزیه که حاکمان خودکامه لازم دارن تا براحتی بتونن از زوایای ذهن و مغز رعیت‌هاشون مطلع بشن بخصوص وقتی در کنج سیاهچال‌ها زنجیرشون کردن

5

خوشم میاد از این دانشمند ؛ مانند هاوکینگ قلمش گیراس. کتاب البته برای سال ۲۰۱۱ هست. و ما هنوز ام ار آی پیشرفته خانگی اندازه گوشی موبایل نداریم. اندام بایونیک داریم اما خیلی کند و سطحی. ی کم فقط با صدای راوی ارتباط برقرار نکردم. دلنشین نبود برام و سرعت رو بردم بالا بهتر شد ی کم. و اینکه سانسور هم داره. با پی دی اف نسخه اصل که مقایسه کنید خواهید فهمید. مکان نما جای مووس و یاخته جای سلول و برجیس جای مشتری؟!؟!؟!بیخیال خواهشا.

5

خیییلی کتاب خوبی بود مکمل دو کتاب قبلی موجود این نویسنده ولی متاسفانه ما ایرانیها به کتاب های علمی خیلی علاقه نداریم. اگه موضوع کتاب عاشقانه بود الان ۳۰۰ تا کامنت بود پایینش.

5

بسیار کتاب خوبی است غیر از مطالب علمی دید خواننده را نسبت به حال و آینده گسترش می دهد و در تصمیم گیری های بزرگ زندگی مثل انتخاب شغل می تواند کمک کنند. اجرا هم خوب است و با اینکه کتاب های علمی معمولا خسته کننده اند ولی این اجرا کشش لازم را دارد

5

کتاب خوبیه، تا حدودی شبیه فیزیک ناممکن ها بود بخشی قسمتاش ولی خیلی خوب و اصولی به بررسی اینده و احتمالات در جنبه های مختلف میپردازه، صدای گوینده از نظر من مناسب متن بود البته من سرعت را کمی زیاد میکردم و در کل راضیم از محتوی.

5

کتاب بسیار عالی با مطالب آموزنده علمی از رشته های اختر فیزیک، زیست شناسی، کامپیوتر، سیاست و ... و پیش بینی آینده زندگی انسان. من واقعا از شنیدن آن لذت بردم.

3

اشتباهات جزئی در ترجمه وجود داره. مترجم محترم راجع به بعضی واژه ها بدون تحقیق و فقط با ذهنیت شخصی ترجمه کرده ولی درکل ترجمه خوب بود. کتاب هم که عالی بود.

5

کتاب فوق العاده ای است و ارزش چند بار شنیدن را دارد واقعا یکبار کم است

5

عالی هر چه قدر بر عقل مجرد ما دانش افزوده شود آگاهی نصیب ما می‌شود

نمایش 8 نقد دیگر
4.3
(26)
آموزنده 🦉 (1)
120,000
٪30
84,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فیزیک آینده
٪30
فیزیک آینده
میچیو کاکو
آوانامه
4.3
(26)
آموزنده 🦉 (1)
120,000
٪30
84,000
تومان