0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شرور

معرفی، خرید و دانلود کتاب شرور

تبهکاران کتاب اول
نویسنده:
وی ای شواب
درباره شرور
وی.‌ای. شواب نویسنده‌‌ی آمریکایی است که در ژانر فانتزی حوزه‌ی نوجوان و بزرگسال می‌نویسد. از این نویسنده سه‌گانه‌ی سایه‌های جادو در ایران ترجمه و در انتشارات کتاب‌سرای تندیس منتشر شده است. رمان شرور، اولین بخش از مجموعه‌ی تبه‌کاران مطرح‌ترین کار این نویسنده در چند سال اخیر بوده است. "نیم ساعت بعد سیدنی کاملا پشیمان، با لکه هایی از خون خشک شده با عجله از سردخانه بیرون آمد، ولی فرضیه اش ثابت شده بود. سیدنی کلارک می توانست مرده ها را زنده کند."
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۳ مگابایت
تعداد صفحات
400 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۲۰:۰۰
نویسنده وی ای شواب
مترجممحمد جوادی
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Vicious
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۴/۰۶
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۳ مگابایت
۴۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
خوش‌خوان 🪶 (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
10 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

this is THE dark academia book for me! فصلاش کوتاهه که خیلی خوبه. همه ش میگی یه فصل دیگه یه فصل دیگه بعد میبینی کلی خوندی. اینکه این همه فلش بک به زمانهای مختلف داره ولی گیج کننده نیست و میستری خودش رو حفظ میکنه تحسین برانگیزه. میدونی که ایلای و ویکتور قراره چه اتفاقی بینشون بیفته ولی اولش خیلی با هم خوبن و کم کم این تنش و تنشن بینشون شکل میگیره. کتاب پر از چیزهای تکراریه: کسب سوپرپاور با تجربه نزدیک به مرگ, قهرمانی که در واقع شروری حق به جانب با توهم وظیفه ی الهیه, شروری که در حقیقت قهرمان ماجراست. همه اینا خیلی واضح و بدون لفافه تکرارین. ولی بازم من از همشون لذت بردم. هر تکراری بودنی که بد نیست. شخصیت ها مقوایین :) ولی راستشو بخواین مقواهای جذابین. ترجمه قبلی قبوله ولی متاسفانه نتونسته زیبایی قلم شواب رو دربیاره.

4
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩

کتاب فانتزی/ سای‌فای، یه داستان خیلی باحال از زاویه دید یه ضدقهرمان که توی داستان خودش قهرمانه. با اینکه این زاویه دید میتونه پیاده کردنش خیلی کلیشه بشه اینجا خیلی خوب از آب تونسته در بیاره نویسنده و تمام کاراکتر ها واقعا دوست داشتنین، خیلی ساده نویسنده یه سری از مفاهیم اخلاقی پیش‌فرض رو زیرسوال میبره ولی اصلا حوصله سر بر نمیشه حتی یه لحظه. آها و خیلی هم خوشخوانه(ازونا که میخونی تا صبح شه)، یکم ترجمه مشخصا از زبان کنایه و طعنه ای نویسنده عزیز کم کرده ولی هنوزم باحاله.

2

داستان معمولی، اما پایان جالبی داشت، ترجمه یکم مشکل داشت، در‌کل مثل یه فیلم اکشن ۲دساعته بود که اندازه یه کتاب کش اومده بود

1

نویسنده قلم قوی‌ای نداره واقعا،ولی برا کسانی که داستان های سوپرهیرویی دوست دارن مناسبه

4

خیلی داستان هیجانی داشت تا حدی که در عرض ۳ ۴ روز تمومش کردم.

5

از هر نظر عالی بود.

3.8
(10)
خوش‌خوان 🪶 (1)
119,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شرور
شرور
تبهکاران کتاب اول
انتشارات کتابسرای تندیس
3.8
(10)
خوش‌خوان 🪶 (1)
119,000
تومان