0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت زمان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قدرت زمان

درباره قدرت زمان

مدیریت زمان را می‌توان یک انضباط شخصی در نظر گرفت که وقتی به آن تسلط لازم را پیدا کردید، یه شما این امکان را می‌دهد به آنچه برای موفقیت در زندگی‌تان نیاز دارید دست پیدا کنید. به هر چیزی می‌خواهید برسید و هر کاری که اراده کنید را انجام دهید. برای رسیدن به هر نوع موفقیتی که عالی‌‌ترین لذت و احساس خوشبختی را در شما ایجاد می‌کند، هرآنچه را لازم است انجام دهید. کتاب صوتی «قدرت زمان» قرار است ابزاری در اختیار شما بگذارد تا در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود به سطح عالی برسید. وقتی کتاب صوتی «قدرت زمان» را می‌شنوید، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید این اصول را بلافاصله مورد استفاده قرار بدهید. پس از شنیدن و عمل کردن به نکات کتاب، به انسان جدیدی تبدیل می‌شوید و به زندگی به شکل جدیدی نگاه می‌کنید. در زمانی کمتر، کار بیشتری انجام می‌دهید.کاری آنچنان بیشتر که قبلا تصور آنرا هم نمی‌کردید. این کتاب حاصل بیش از بیست سال تحقیق و آموزش در حوزه کارایی ‌‌فردی است و بر پایه‌ تجربه‌‌ بیست و پنج ساله در زمینه فروش، بازاریابی، مدیریت و براساس مشاوره برای بیش از 500 شرکت نوشته شده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
524.۷۶ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۲۹:۲۶
نویسندهبرایان تریسی
مترجم مهدی قراچه داغی
راویمحمد امرایی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۲۴.۷۶ مگابایت
۰۹:۲۹:۲۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

راهنمای خیلی خوبی برای مدیریت فعالیت های روزانه، زمانبندی، اولویت گذاری و جلوگیری از اتلاف وقته. کاملا کاربردیه و راوی عالی کتاب رو میخونه

5

من کتاب مکتوب رو خوندم، فوق العاده بود، تکنیک های مؤثری رو معرفی میکنه کاملا تأثیرگذار بود برای من در زمینه مدیریت زمان.

5
(3)
44,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت زمان
قدرت زمان
برایان تریسی
نوین کتاب
5
(3)
44,000
تومان