0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
وصیت ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب وصیت ها

درباره وصیت ها
استان کتاب وصیت ها ۱۵سال پس از آخرین حوادث کتاب سرگذشت ندیمه و در واقع مدت زمان زیادی پس از آخرین حوادث نمایش داده شده در فصل سوم سریال سرگذشت ندیمه آغاز می شود. با خواندن «سرگذشت ندیمه» سوالی در ذهن ایجاد می شود که این حوادث چگونه اتفاق افتاد و شروع شد؟ حال بعد از سال ها مارگارت آتوود با نوشتن کتابی بر ادامه «سرگذشت ندیمه» به سوال ها پاسخ داده است. اثری به نام «وصیت ها» که در سال ۲۰۱۹ چاپ و منتشر شده و در لیست نهایی جایزه بوکر هم قرار گرفته است. کتابی که از زبان سه راوی بیان می شود، بخشی که به حوادث قبل از ایجاد حکومت گیلیاد و اتفاقات کتاب قبل برمی گردد که این بخش از زبان عمه لیدیا که مربی و ناظم اخلاق زنان بود، روایت می شود و می گوید او چگونه از باورهای خود در مورد آزادی، دموکراسی و حقوق فردی دست کشید و به خدمتگزار مشتاق و باوفای حکومت گیلیاد تبدیل شد. ۱۵ سال از داستان «سرگذشت ندیمه» گذشته است و ادامه داستان از زبان دو دختر نوجوان، اگنس و نیکول روایت می شود. دو دختر که در دوره حکومت گیلیاد بزرگ شدند و زنی که یکی از خدمتگزاران حکومت بوده است، هر سه روایتگر اتفاقات و حوادث حکومت گیلیاد و به دنبال افشا کردن اسنادی علیه حکومت هستند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۹ مگابایت
تعداد صفحات
424 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۰۸:۰۰
نویسندهمارگارت اتوود
مترجم نازنین فتح اللهی
ناشرنشر ارتباط برتر
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The testaments
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۲/۱۲
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
70,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۹ مگابایت
۴۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
تلخ ☕️ (1)
5
ستاره
29 ٪
4
ستاره
35 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
23 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

داستان کتاب درخشانه ولی متاسفانه ترجمه خیلی خیلی بد انجام شده. کتاب سرشار از غلط‌های نگارشی و دستوری و حتی تایپی‌ه. متاسفانه در حیت لذت بردن از داستان عالی مدام بابت ترجمه‌ی بد، حرص و جوش خوردم. برام عجیبه که چرا یک ادیتور متوسط هم کتاب رو ویرایش نکرده. جالب اینکه در نمونه این نوع غلط‌ها کمتر بود ولی بعد از خرید کتاب متوجه شدم حداقل احترام برای خواننده که متنی تاحدی قابل قبول بخونه، در نظر گرفته نشده. لطفن کتاب‌ها رو یکبار بخونید و تا حد امکان ویرایش کنید. ترجمه به قدری بده که حتی علائم نگارشی مثل ویرگول و نقطه و دو نقطه هم غلط به کار رفته. از سایت خوبی مثل فیدیبو بعیده که چنین ترجمه‌ی ناشیانه‌ای رو به خوانندگانش توصیه کنه. ممنونم.

4

مترجمان نابلد نباید سراغ کارهایی چنین غنی بروند، بعید است مجوزی از مارگارت اتوود برای ترجمه داشته باشند. دردآور است کتابی با چنین نثر حیرت‌آور اینطور ترجمه شود. هر چند ترجمه‌های سهیل سمی هم چندان غنابی ادبی کار را حفظ نکرده‌اند.

4

هر دو کتاب این مجموعه عالیه.هم سرگذشت ندیمه هم وصیت‌ها. ولی وصیت‌ها خط داستانی قوی‌تری داره و من شخصا اینو بیش‌تر از سرگذشت ندیمه دوست داشتم.

5

کتاب خوبی بود ،به نظر من برای اینکه از کتاب لذت بیشتری ببرید بهتره ابتدا کتاب سرگدشت ندیمه رو خونده باشید و با سبک نویسنده هم آشنا باشید

4

این کتاب رو من خواندم خیلی عالی بود ومترجمش هم با سابقه هست. کلا سبک نویسنده کمی درهم و شلوغ هستش ولی کتاب بی نظیری است.

5
تلخ ☕️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

گیراتر و روان تر از سرگذشت ندیمه نوشته شده. جواب سوالاتی که در جلو اول ایجاد شد میده

4

کتاب اعترافات با وصیت ها چه فرقی داره کدوم بهتره بخرم؟؟

4

قلم بی نظیر مارگارت آتوود و جذابیت و گیرایی این داستان، ستودنیه

5

عالی بود . از خواندن این کتاب و ترجمه عالی اش لذت بردم .

4

مثل بقیه کارهای مارگارت اتوود بی‌نظیر بود

نمایش 1 نقد دیگر
3.5
(17)
پربار 🌳 (1)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
وصیت ها
وصیت ها
مارگارت اتوود
نشر ارتباط برتر
3.5
(17)
پربار 🌳 (1)
25,000
تومان