0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
و توخواهی یافت

معرفی، خرید و دانلود کتاب و توخواهی یافت

گنجی را که در تو خفته است
نویسنده:
لوران گونل
ناشر:
نشر نون
درباره و توخواهی یافت
وقتی یک زن جوان و جسور و البته بی اعتقاد می خواهد به یک کشیش دلسرد و مایوس کمک کند لوران گونل یکی از پرطرفدارترین داستان نویسان فرانسوی است. کتاب های او بیانگر علاقه اش به فلسفه، روان شناسی و تحول شخصیت هستند. او در رمان و تو خواهی یافت ما را به دنیای مسحورکننده ای می کشاند، به کشف آنچه ارتقای انسان را به بعدی والاتر مقدور می کند، آنجا که اعمال او توانا و نشاطش پایدار است. و اما داستان کتاب: همه چیز از روزی آغاز می شود که آلیس زنی جوان و جسور، ژرمن دوست دوران کودکی اش را می یابد. ژرمی کشیش دهکده اندوه و دلسردی خود را از تعداد اندکی وفادارانی که او را همراهی می کنند با آلیس در میان می گذارد و آلیس بی اعتقاد تصمیم می گیرد کمکش کند، البته به شیوه خودش. آلیس غوطه ور در دنیای معنویت، از مسیحیت تا آیین هندو، و از تائوئیسم تا آیین بودا، عطری از یک حقیقت جهانی را کشف می کند. حقیقتی به طور خاص، مشکوک و نگران کننده. حقیقتی در ارتباط با انسان و کلید شکوفایی او، حقیقتی خاموش شده در سکوت و گم شده در طول قرن ها ...
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۷ مگابایت
تعداد صفحات
296 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۲:۰۰
نویسندهلوران گونل
مترجمفروغ طاعتی
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Et tu trouveras le tresor qui dort en toi,
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۲/۱۲
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
44,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۷ مگابایت
۲۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
5
ستاره
79 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
10 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اگر از رمان های فلسفی لذت می‌برید و یوستین گردر بنظرتون قلمش جذاب پس حتما از این کتاب لذت می‌برید و در بطن داستان تلفیق فلسفه ی شرقی تائوئسم و مسیحیت. و دیدگاه دوآلیستی مسیحیت صحبت شده برای به فکر وا داشتن و رسیدن به درک منیت عالی ، تفاوت ترک من با کمبود عزت نفس رو به خواننده منتقل میکنه خلاصه به نظر من ارزش خوندن و فکر کردن مداوم بهش رو داره??

5

سلام باید بگم که اگر یه آدم مذهبی و مسلمان هستید در خرید این کتاب درنگ نکنید. درست است که شخصیت های داستان مسیحی هستند ولی روند داستان نتیجه ای شگفت انگیز به شما میدهد.(در واقع مقایسه ای نیست و نمیخواهدتبلیغ دین بکند.فلسفی است) یک سورپرایز هم بدهم که کسانی که دنیای صوفی را خوانده اند قطعا عاشق این کتاب میشوند.

5

من دوستش داشتم. چون چنین محتوایی را دنبال می کنم. بیشتر یک اثر تعلیمی بود تا داستان صرف. وقتش را صرف ارائه محتوا کرده بود تا پرداخت داستانی.

5

سلیقه من نبود ولی ترجمه عالی و روان بود

5

فوق العاده... « شما نور جهان هستید »

5

خیلی کتاب قشنگی بود دوسش داشتم

5

بسیار خوب ❤

5

دوست داشتم

4

فوق العاده وپرمحتوا

5

آموزنده

4.4
(29)
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
و توخواهی یافت
و توخواهی یافت
گنجی را که در تو خفته است
نشر نون
4.4
(29)
49,000
تومان