0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گفتارهایی از فیزیک

معرفی، خرید و دانلود کتاب گفتارهایی از فیزیک

درباره گفتارهایی از فیزیک
ین کتاب برای افرادی نوشته شده است که از فیزیک مدرن چیزی نمی‌دانند یا دانش اندکی در این زمینه دارند. این مجموعه به بررسی اجمالی و مروری سریع بر حیرت‌انگیزترین مسائل و جنبه‌های انقلاب بزرگی می‌پردازد که در قرن بیستم میلادی در دنیای فیزیک رخ داد. همچنین سؤالات و ابهاماتی را که این انقلاب بزرگ از آن‌ها پرده برداشت، پاسخ می‌دهد. علم علاوه بر اینکه به انسان می‌آموزد چگونه جهان هستی را بهتر درک کند، وسعت آنچه هنوز برای بشر ناشناخته و ندانسته است را نیز آشکار می‌سازد. اولین گفتار به نظریۀ نسبیت عام آلبرت اینشتین با عنوان «زیباترین نظریه» اختصاص دارد. دومین گفتار، نظریۀ مکانیک کوانتومی است که به شگفت‌انگیزترین جنبه‌های فیزیک مدرن می‌پردازد. سومین گفتار مربوط به کیهان و معماری جهانی است که در آن زندگی می‌کنیم. چهارمین گفتار به ذرات اولیۀ جهان اختصاص دارد. پنجمین گفتار دربارۀ گرانش کوانتومی است؛ تلاش‌هایی که همچنان به منظور ارائۀ تلفیقی از اکتشافات مهم قرن بیستم ادامه دارد. ششمین گفتار احتمال وجود سیاه‌چاله‌های بزرگ و گرمای آن‌ها را بیان می‌کند. بخش آخر این کتاب به موضوع انسان می‌پردازد و به این سؤال که با توجه به دنیای عجیبی که علم فیزیک به تصویر می‌کشد، چگونه امکان دارد که راجع به وجود و حیات بشر سخن گفت.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
984.۹۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
66 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۱۲:۰۰
نویسندهکارلو رووِلی
مترجمشیرین رهنما
ناشرانتشارات چترنگ
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
"Seven Brief Lessons on Physics
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۸۴.۹۹ کیلوبایت
۶۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.6
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
12 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
25 ٪
1
ستاره
25 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

برای آشنایی با مفاهیم بنیادی و اولیه فیزیک مثل نسبیت و نظریه کوانتوم خوبه . من تقریبا دو سال پیش این کتاب رو خوندم و مقداری با ترجمه اش مشکل داشتم . کتاب کم حجمیه اما خیلی مطالب و حرف ها برای گفتن داره . به طوری که یکی از کتاب های پر فروش ، نه تنها در ایتالیا ، بلکه کل جهان بوده . به شکلی که آمریکایی ها و انگلیسی ها ، این کتاب رو از ایتالیایی به زبان خودشون ترجمه کردن . این کتاب یکی از تاثیر گذار ترین کتابها در درک و فهم عامه مردم از علم بوده .

5

برای افرادی که به فیزیک علاقه دارن و مقداری از اون رو میفهمند خیلی خوبه. اگر از واژگان تخصصی هم اطلاعات داشته باشید که دیگه عالیه.

2

کتاب یه کپی ضعیف از سری کتاب های میچیکو هاتسومی بود تازه بعضی از جملات اصلآ ارتباط مفهومی نداشتن

3

درک کتاب کمی سنگین بود برای منی که با فیزیک آشنایی ندارم

2.6
(8)
23,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گفتارهایی از فیزیک
گفتارهایی از فیزیک
کارلو رووِلی
انتشارات چترنگ
2.6
(8)
23,800
تومان