0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه نگرش منفی را به مثبت تبدیل کنیم؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چگونه نگرش منفی را به مثبت تبدیل کنیم؟

نویسنده:
جول اوستین
درباره چگونه نگرش منفی را به مثبت تبدیل کنیم؟

خداوند ما را آفریده تا آسوده و آزاد زندگی کنیم نه اینکه با زنجیر کردن خودمان به نگرش‌های منفی و خاطرات بد گذشته خودمان را زیر چتر احساس گناه و وسوسه ببریم. برای داشتن حال خوب و آرامش باید یاد بگیریم گذشته را کنار بگذاریم و افکار و ذهن خود را به جهت مثبت هدایت کنیم. کتاب صوتی چگونه نگرش منفی را به مثبت تبدیل کنیم منبع خوبی برای کمک به ما در این مسیر است.

درباره کتاب صوتی چگونه نگرش منفی را به مثبت تبدیل کنیم

کتاب صوتی چگونه نگرش منفی را به مثبت تبدیل کنیم نوشته جول اوستین سخنران و واعظ مطرح آمریکایی است. این فایل صوتی با ترجمه سید محمد باقرپور و با صدای نازنین آذرسا منتشر شده است. در این کتاب جول اوستین به شنوندگان خود می‌گوید که جایگزینی افکار منفی با افکار مثبت کار سختی نیست. چرا که هر فرد دیگر به دنبال آرامش و شادی باشد می‌تواند نگرش مخرب و منفی خود نسبت به مشکلات را با احساسات دیگر پر کند. این که مدام به این فکر کنیم که زندگی ما در چه مسیری قرار نگرفته و بافکرهای استرس‌زا خودمان را ناراحت کنیم می‌توانیم با نیروی ایمان و توکل باورهایمان را قوی کنیم و حال خوبی پیدا کنیم.

چرا باید کتاب صوتی چگونه نگرش منفی را به مثبت تبدیل کنیم را شنید؟

زندگی پر از فراز و نشیب است. هیچ‌گاه نشنیده‌ایم کسی بگوید همیشه از خود و زندگی‌اش راضی بوده و همه چیز در بهترین شرایط قرار گرفته است؛ اما گاهی مشکلات و دغدغه‌های ما به نحوی پیش می‌روند که همه‌ی تمرکز ما را به خود مشغول می‌کنند. رفته رفته این دل‌مشغولی‌ها تبدیل به نگرش منفی و آزار دهنده می‌شود. اگر خودمان را با احساسات و افکار منفی محدود کنیم آن‌وقت است که در زندگی دیگرهیچ اتفاق خوبی را نخواهیم دید و همه چیز برای ما شبیه سدی بزرگ خواهد بود. از مسائل کاری گرفته تا مسائل شخصی، حقوقی، اجتماعی و ... همه روی تفکرات و رفتارهای ما تاثیر می‌گذارند. کتاب صوتی چگونه نگرش منفی را به مثبت تبدیل کنیم به ما کمک می‌کند تا در زندگی بتوانیم شادی را انتخاب کنیم و به جای بزرگ کردن مشکلات آن‌ها را با افکار مثبت جایگزین کنیم. این کار در شروع خیلی ساده نیست اما جول اوستین می‌گوید کافی ست ایمان داشته باشیم و مثبت اندیش باشیم تا ببینیم که رویاهایمان اتفاق خواهند افتاد. گاهی تفکرات و نگرش‌های بد به دلیل اهمال‌کاری‌های ما در زندگی ست. برایان تریسی در کتاب قورباغه را بخور درباره‌ی این موضوع به خوبی صحبت کرده است؛ اما کتاب صوتی حاضر این امکان را به شنونده می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان بیشترین تاثیر مثبت را در زندگی خود بگذارد. مدت زمان این کتاب صوتی 30 دقیقه است و زمان کم آن فرصت خوبی ست برای تغییر و مثبت اندیشی.

درباره جول اوستین

نام جول اوستین که میان میاید همیشه همراه آن یک لبخند روی لب شنونده می‌نشیند. او فردی است که به واسطه سخنرانی‌های الهام بخش و تاثیرگذار خود توانسته زندگی افراد زیادی را از منفی نگری نجات دهد.

جول اوستین یک مبلغ، واعظ، سخنران و نویسنده انگیزشی آمریکایی است که در سال 1936 در تگزاس به دنیا آمد. پدر او کشیش بود و در کلیسای لیکوود به سخنرانی و وعظ مردم مشغول بود. سالها بعد از مرگ پدر جول کشیش این کلیسا شد و برای مردم سخنرانی کرد. جول در زمان جوانی به انجام این کار علاقه نداشت اما در آخر این کار را قبول کرد. او به قدری شیرین و زیبا سخنرانی می‌کرد که شبکه‌های تلویزیونی آمریکا آن‌ها را پخش می‌کرد. جول در سال 1999 به عنوان کشیش اعظم در کلیسایی که پدرش در آن سخنرانی می‌کرد شروع به وعظ کرد؛ اما رفته‌رفته مردم زیادی به شنیدن صحبت‌های او علاقه‌مند شدند. طرفداران او در دنیا به شکلی زیاد شد که در سال 2003 یک سالن بزرگ بسکتبال تبدیل به لیکوود شد و پیروان کلیسای لیکوود از 5000 نفر به 43000 نفر افزایش پیدا کرد. کلیسایی که در گذشته افراد کمتری به آن می‌آمدند حال پذیرای جمعیت باشکوهی می‌شود. با توسعه‌ی علم و فناوری و فراگیر شدن دنیای مجازی مخاطبان اوستین می‌توانند سیمنارها و سخنرانی‌های او را در دنیای آنلاین تماشا کنند و مفاهیم با ارزش و تاثیرگذاری که او از آن‌ها سخن می‌گوید را در زندگی خود به کار ببرند. امروزه بیش از 7 میلیون نفر در هفته و بیش از 20 میلیون نفر بیننده در سراسر دنیا سمینارهای تصویری جول اوستین را تماشا می‌کنند. جول اوستین نویسنده 7 کتاب است که در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های مجله نیویورک‌تایمز قرار گرفته‌اند. او سمینارها و کتاب‌های خود را با هدف افزایش سطح آگاهی و درک مردم بیان می‌کند. او بر این باور است که مردم در زندگی سزاوار داشتن رفاه در زندگی که شامل سلامت، موفقیت، شادابی و روابط خوب می‌باشد هستند. به همین دلیل به آن‌ها کمک می‌کند تا با آرامش و توکل و ایمان به خوشبختی و سعادت دست پیدا کنند.

 از جول اوستین بیش از سی عنوان کتاب‌ گویا و فایل صوتی در فیدیبو موجود است که از این میان می‌توان به «فراتر از محدودیت»، «شما برای زندگی در محدودیت خلق نشده‌اید»، «شما کاملا مجهزید شما بصورت کامل و هدفمند خلق‌شده‌اید»، «فراوانی نعمت‌ها»، «آمادگی در مسیر رسیدن به هدف»، «چگونه استعداد خود را کشف کنیم؟»، «قدرت ایمان»، «خواستن توانستن است»، «چگونه از بیمار به پزشک تبدیل شویم؟»، «کامل شدن»، «شما برای من اهمیتی ندارید» و «چگونه احساس خوبی داشته باشیم» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه نگرش منفی را به مثبت تبدیل کنیم می‌شنویم

زندگی همیشه منصفانه نیست، من نمی‌توانم همه چیز را توضیح بدهم؛ اما می‌توانم به تو بگویم که خدا گفت چیزی را که قرار بود به شما آسیب بزند را می‌گیرد و از آن به نفع شما استفاده می‌کند. او گفت به شما زیبایی پس از مشکلات می‌دهد اما من یاد گرفته‌ام که قبل از اینکه زیبایی را دریافت کنید، باید مشکلات را از زندگی‌تان خارج کنید. شما نمی‌توانید به چیزهای کهنه بچسبید و منتظر دریافت چیزهای نو باشید.

«گذشته»، گذشته است، به همین دلیل «گذشته» نامیده می‌شود. روی توجه به آن اصرار نورزید، آن را مرور نکنید. قرار نیست هر چیزی که برایتان اتفاق افتاده است را درک کنید؛ اما خدا یک هدفی دارد. او می‌داند چطور خوبی‌ها را از آن اتفاق بد بیرون بکشد. پس به سمت جلو حرکت کنید.| این کاری است که داوود انجام داد. او فرزند تازه به دنیا آمده‌ای داشت که خیلی مریض شده بود. داوود شبانه‌روز برای این بچه دعا می‌کرد و روزه می‌گرفت. غذا نمی‌خورد، باکسی صحبت نمی‌کرد، تمام مدت روی زانوانش نشسته بود و از خدا می‌خواست که

بچه‌اش را درمان کند. در روز هفتم، فرزند کوچکش فوت کرد. بقیه نمی‌دانستند که داوود با این قضیه چطور برخورد می‌کند. | اما وقتی به داوود گفتند داوود از روی زمین بلند شد، دوش گرفت، لباس‌های جدید پوشید، به عبادتگاه رفت و به ستایش خدا پرداخت. وقتی کارش تمام شد، برای خوردن شام، به یارانش ملحق شد.

آن‌ها خیلی تعجب کرده بودند و به او گفتند وقتی فرزندت زنده بود، تو گریه می‌کردی و غذا نمی‌خوردی؛ اما الآن که فوت شده است، دیگر عزاداری نمی‌کنی و طوری رفتار می‌کنی که انگار همه چیز روبراه است. داوود گفت وقتی فرزندم زنده بود، من از خدا خواستم که به او اجازه دهد زندگی کند؛ اما الآن که او فوت شده است من نمی‌توانم او را برگردانم؛ اما یک روز من هم خواهم رفت تا در کنار او باشم. داوود هر کاری می‌توانست انجام داد. دعا کرد، روزه گرفت، باور داشت اما آنطوری که می‌خواست نشد. او می‌توانست عصبی شود و کینه‌اش را با خود حمل کند؛ اما داوود این قانون را یاد گرفته بود. او به گذشته گفت: کار تو به پایان رسیده است. من این اتفاق را درک نمی‌کنم اما به سمت جلو حرکت می‌کنم. همه ما اتفاقاتی در زندگی‌مان می‌افتد که درکشان نمی‌کنیم، آسان است که منفی شویم و کینه‌اش را با خودمان حمل کنیم.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی چگونه نگرش منفی را به مثبت تبدیل کنیم بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی انگیزشی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
40.۳۱ مگابایت
مدت زمان
۲۹:۲۱
نویسندهجول اوستین
مترجممحمد باقرپور
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۱/۰۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۰.۳۱ مگابایت
۲۹:۲۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
62 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
0 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب با این نویسنده باید کتاب خوبی باشه ولی صدایی راوی و لحن خوندن راوی افتضاحه و از گرفتن کتاب پشیمون شدم خیلی تند کلمات رو ادا میکنند انگار تایمر گرفتن و گفتن در این زمان کتاب تمام بشه و کلا حالم بد شد اطلاع ندارم که انتخاب راوی بر چه اساسی هست ولی لطفا دقت بیشتری داشته باشید و یک سوال چرا کتابی که نویسنده آقا داره رو خانم راوی میشه

5

تمام کتاب های جول اوستین عالی هستند برای هرکسی مخصوصا در گذروندن لحظات سخت که برای هرکسی پیش میاد. ولی صدا و نحوه خوندن نازنین آذرسا افتضاحه ولی صدا و خوندن مهبد قناعت پیشه عالیه!

3

هزینه زیاد برای یک کتاب صوتی نیم ساعته، با احترام برای راوی ولی نوع تلفظ کلمه آخر هر جمله به شدت آزار دهنده بود و اینکه یک راوی زن برای کتاب یک نویسنده مرد یه مقدار عجیب هستش.

3

کتابهای اوستین حرف نداره توی امید دادن ولی این یکی کتاب خیلی مزخرف بود فقط به خاطره گویندگیش... کتابی رو که نویسنده اش مرد هست خواهشا گوینده ی زن نذارین واسش

5

عاللللی بود نگرش منفی همیشه روی روابط سلامتی و روی کل زندگی تاثیر میذاره با حالمون رو همیشه خوب نگه داریم تا اتفاقات خوب به سمتمون روانه بشه

3

حالم از نحوه صحبت راوی خیلی بد شد احساس میکنم به شعور مخاطب توهین کردید با انتخاب این راوی. حتی نمی تونم ۱دقیقه صداش را تحمل کنم

3

بخاطر صدای راوی نتونستم کتاب رو بخرم چون نمیشه با آرامش گوش داد! راوی رو تغییر بدین خداقل برای این نویسنده!

3.4
(8)
18,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه نگرش منفی را به مثبت تبدیل کنیم؟
چگونه نگرش منفی را به مثبت تبدیل کنیم؟
جول اوستین
نشر آذرسا
3.4
(8)
18,000
تومان