0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
موهبت روان درمانگری
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی موهبت روان درمانگری

نامه سرگشاده ای به نسل امروز روان درمانگران و بیماران آن ها
نویسنده:
اروین یالوم
ناشر:
ماه آوا
درباره موهبت روان درمانگری
این کتاب محصول کار یکی از متفکران بزرگ در زمینه روان‌درمانی است.مؤلف با سابقه ۴۵ سال کار روان‌درمانگری به عنوان روانپزشک و نویسنده به جوایزی هم در هر دو حوزه دست یافته‌است. این کتاب راهنمایی بی نظیر برای درمان موفقیت‌آمیز به شمار می‌رود. همچنین این کتاب در عین حال که برای بیماران و درمانگران مفید است برای همه ی آن‌هایی که در جستجوی بهبود روابط خود با دیگران و درک بهتر خود هستند نیز قابل استفاده‌است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
547.۱۷ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۰۱:۳۹
نویسندهاروین یالوم
مترجممهشید یاسایی
راویرضا عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۴۷.۱۷ مگابایت
۰۹:۰۱:۳۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 95 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
74 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
7 ٪
47 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

از انتخاب گوینده مناسب با صدایی مناسب حس و حال نویسنده ممنونم. مطالب نوشته شده توسط نویسنده بسیار کاربردی برای روان‌درمانگران و سایر افراد است بخصوص آنان که قصد خود شناسی یا رفع اشکالاتی در رفتار خود را دارند. اتفاقی که در نوشته‌های نویسنده در این اواخر دیده میشود ،پر کردن صفحات کتاب با رجوع به مطالب کتابهای چاپ شده قبلی خودش است .به هرحال یهودیان تجار موفقی هستند! سخت‌کوش، اما کم فروش.

5

میشه کتاب صوتی درمان شوپنهاور رو هم بگذارید

5

جناب عمرانی عزیز، صدای گرم و ماندگار شما، شنیدن این کتاب صوتی را لذت بخش تر کرده است. پایدار باشید. ?❤️?

5

این کتابی که نمیخوای تموم بشه وقتی هم تموم شد مجدد تکرار می کنی به ویژه اگر به روان درمانگری علاقه داشته باشی حتی برای غیرحرفه ای ها. اروین یالوم هم در حرفه اش عالیه و هم در نوشتن مثل فروید. گویش آقای عمرانی خیلی خوب و طبیعی، به حدی باهاش ارتباط برقرار کردم که تصور می کردم خود اروین یالوم داره کتاب رو برام میخونه.

5

بسیار لحن زیبا و رسایی دارن آقای عمرانی خیلی تشکر بابت این گویندگی این کتاب زیبا از این نویسنده ی قدرتمند ! آقای یالوم رواندرمانگری فوق العاده و نویسنده ای بی نظیر هستن کسایی که این کتاب رو خوندن پیشنهاد میشه کتاب رواندرمانی اگزیستانسیال رو هم مطالعه کنند که بسطی مفصل تر از این کتاب هستش!

5

بسیااااار عالیییییییی بعد از خوندن این کتاب خیلی دیدگاهم نسبت به درمان عوض شد، تجارب درمانی دکتر یالوم در قالب خاطره نگاری شیرین و با صدای زیبای آقای عمرانی با موسیقی های گوشنواز کلاسیک واقعا تجربه بی بدیلی برام رقم زد. به همه روانشناسا توصیه میکنم گوش کنند.

3

کتاب بیشتر مربوط به تکنیک‌های روان‌درمان‌گریه که نویسنده به روان‌درمان‌گران توصیه می‌کنه. از این لحاظ یه کتاب تخصصیه در حوزه روان‌شناسی ولی با اینحال برای عموم خوانندگان هم می‌تونه فوایدی داشته باشه؛ البته برای کسانی که درباره ریشه‌یابی روانی رفتار انسانها کنجکاوی داشته باشن

5

کتابهای یالوم همه عالی هستند. این کتاب با اینکه مخاطب اصلیش روان درمانگرها هست، اما اگر به خود روان درمانی علاقه داشته باشید، مطالب و نکاتش حتما براتون موثر واقع میشه.

5

این کتاب هم برای کسایی که در رشته‌ی روانکاوی و روانشناسی فعالیت دارند هم برای کسایی که خود درمانی میکنند خیلی عالی و متن صریح و روشنی داره و گویندگی اقای عمرانی که دیگه جای حرف ندارن انگار خود دیالوم نشسته داره واست حرف میزنه

5

اطلاعاتی که در این کتاب گفته شده بشدددددت برای کسانی که میخوان روانشناس یا رواندرمانگر بشن ضروری و کاربردیه گویش اقای رضا عمرانی هم که باعث لذت بخش تر بودن این پکیج شده ????

نمایش 37 نقد دیگر
4.5
(95)
آموزنده 🦉 (1)
78,000
٪30
54,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
موهبت روان درمانگری
موهبت روان درمانگری
نامه سرگشاده ای به نسل امروز، روان درمانگران و بیماران آن ها

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
موهبت روان درمانگری
٪30
موهبت روان درمانگری
نامه سرگشاده ای به نسل امروز روان درمانگران و بیماران آن ها
ماه آوا
4.5
(95)
آموزنده 🦉 (1)
78,000
٪30
54,600
تومان