0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دو قدم این ور خط
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دو قدم این ور خط

نویسنده:
احمد پوری
درباره دو قدم این ور خط
نخستین رمان «احمد پوری» در هفت فصل نوشته شده است. در این فصول راوی سفری ذهنی را آغاز می‌کند به لندن و سپس تبریز و باکو و لنینگراد. در این سفر قرار است راوی از «آیزیا برلین»، نامه ای عاشقانه دریافت و در طی سفر به گذشته به شاعر روس، «آنا آخماتووا» برساند. سیر تحول داستان از موقعیتی رئال به یک موقعیت سوبژکتیو و روایت جذاب آن، موجب شد تا این رمان تحسین منتقدان بسیاری را برانگیزد. بخشی از کتاب جوان موفرفری و بلندقامت خودش را آماده نشان می‌دهد که مشکلم را حل کند. به او می‌گویم دنبال کتابی می‌گردم که چند روز پیش در همین قفسه‌ی کتاب‌های حراجی دیده ام. می‌گویم کتاب جلد قهوه‌ای دارد با عکسی از میدان کرملین و نقش سایه واری از چهره ی آنا آخماتووا روی آن. چشمانش را ریز می کند، ابروهایش را جمع می‌کند و از لای دندان‌های کلید شده می‌گوید: «آنا آخماتووا…»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
433.۷۸ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۵۳:۴۷
نویسندهاحمد پوری
راویاحمد پوری
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۳.۷۸ مگابایت
۰۷:۵۳:۴۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 38 مخاطب
گیرا 🧲 (3)
اجرای روان 🎙️ (2)
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
0 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خیلی روان بود. پرداخت خوبی داشت. شخصیت پردازی و وقایع، باورپذیر بودند. حتی تخیل توی داستان هم اونقدر ساده بیان شده که باورپذیر بود. با اینکه داستان جزییات زیادی داشت ولی کشش داشت و به هیچ وجه کسل کننده نبود. خوانش آقای احمد پوری خیلی خوب و روان بود و اینکه خود نویسنده کتابش رو میخونه، اثرگذاری کتاب رو دوچندان کرده. فقط چند جا (بسیار به ندرت) اشتباهاتی بود که برام عجیب بود که مثلا ایشون که به خوبی با روسی آشنا هستند یه جا به جای کومناتا گفتن اوکناتا، یا مثلا akhmatova رو akhmatua میگن. ( که البته شاید این مورد صرفا برای راحتی تلفظش هس.) البته اینا قابل چشم پوشی بود و از ارزش داستان یا خوانشش کم نمیکرد. امیدوارم اثرهای دیگه هم از آقای پوری منتشر بشه و بخونیم و بشنویم.

5

به این میگن داستان، کیف کردم عالی بود با وجود اینکه اساس داستان بر مبنای سفر در زمان که پدیده ای تخیلی است بنا شده، به قدری قلم نویسنده روان و پرکشش است که کاملا خواننده را با خودش همراه میکنه و به شکل اعجاب انگیزی باورپذیر جلوه میکند. سرشار از اطلاعات و وقایع تاریخی باارزش است.احساس میکنم با گوش کردن این کتاب به من اضافه شد سپاس فراوان از نویسنده و راوی

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

خیلی قشنگ بود ،لذت بردم ،انگار خودم در زمان مسافرت میکردم همرا ه نویسنده،کاش طولانی تر بود وزمانی دوباره میشد برگشت وسرنوشت کسانی که در داستان دخیل بودند،دید،به هر صورت امیدوارم کتابی به این شکل از نویسنده اش دوباره ببینم وبشنوم.فقط تنها عیبی که میشد گرفت اینبود که گاهی لحن گوینده از حالت کتابی به محاوره وبر عکس بر میگشت واین گاهی آزار دهنده میشد،یکنواخت بهتر بود.

3

کتاب داستان سفر در زمان یک نویسنده و مترجم برای دیدار از آنا آخماتوا است که قصد ترجمه اثرش را دارد. راوی صدا و لحن بسیار دلنشینی دارد.احتمالا من اگر کتاب متنی را میخواندم حوصله ادامه آنرا نمی یافتم ولی با گویندگی آقای پوری با لذت فراوان تا انتهای آن را گوش کردم.

5

داستان را دوست داشتم و با علاقه تا آخر دنبال کردم. چقد عالی بود که نویسنده خودش داستان را خوانده بود. البته در همه حالت ها همه شخصیت ها با یک لحن صحبت می کردند. با آرامش بسیار و با طمانینه

5

خیلیییی خوب بود. کاملا سبک مورد علاقه ام بود. با صدای دلنشین احمد پوری نازنین. دفعه بعد که ببینمشون کاملا باهاشون حس آشنایی میکنم. کاش زودتر یکی پیدا بشه این کتابو به تانیا برسونه ؛)

4

ایده داستانی عالی بود. سفر در زمان. داستان خوبی بود و کشش داشت . با نگاهی تاریخی به وقایع تبریز که واقعا لذت بردم از داستان و روایت

5

خوب بود ضرب اهنگ متعادل و خوبی داشت داستان هم جذاب بود صدای راوی هم با شخصیت هماهنگ بود حتما پیشنهاد میکنم

4
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

داستان جالب یک استاد دانشگاه که با ماشین زمان به آذربایجان زمان پیشه وری و شوروی کمونیستی سفر میکند.

5

سلام ،هم قلم نویسنده شیواست وهم داستان جالبست وهم اجرابسیار خوبست ، آرزوی موفقیت دارم

نمایش 12 نقد دیگر
4.4
(39)
گیرا 🧲 (3)
62,000
٪50
31,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
دو قدم این ورخط
دو قدم این ورخط
احمد پوری

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دو قدم این ور خط
٪50
دو قدم این ور خط
احمد پوری
رادیو گوشه
4.4
(39)
گیرا 🧲 (3)
62,000
٪50
31,000
تومان