0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نانوکتاب باهوش تر، سریع تر و بهتر
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی نانوکتاب باهوش تر، سریع تر و بهتر

راز موفقیت در کار و زندگی
نویسنده:
چارلز دوهیگ
ناشر:
سبکتو
درباره نانوکتاب باهوش تر، سریع تر و بهتر

چارلز دوهیگ نامی آشنا در دنیای مدیریت و توسعه فردی است. دوهیگ نگرشی متفاوت نسبت به مسائل دارد و زاویه دید منحصر به فرد او، افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داده است. او در کتاب باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر به موضوع چگونگی افزایش بهره‌وری و کارایی پرداخته است و از علوم گوناگون نظیر اقتصاد، روانشناسی و عصب شناسی و همچنین عملکرد خاص افراد موفق متفاوت در سراسر جهان برای تحلیل نظریه خود کمک گرفته است. این کتاب روش‌های مفید و بسیار ساده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با ثبات قدم در مسیر بمانید و هوشمندانه تر، سریع‌تر و بهتر به عالی‌ترین اهداف خود دست یابید. خوانش نانو کتاب صوتی باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر را دادبه دادمهر با صدای دلنشین بر عهده داشته است.

‌درباره‌ی کتاب نانوکتاب باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر اثر چارلز دوهیگ

کتاب باهوش‌تر سریع‌تر و بهتر با عنوان انگلیسی « Smarter Faster Better» برای اولین بار در سال 2016 منتشر شد. باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر با درهم آمیختن تحقیقات علمی و تجربیات شخصی نشان می‌دهد موفقیت تنها با مدیریت لیست کارهایی که باید انجام شوند، به دست نمی‌آید. بلکه به انتخاب صحیح و حفظ ذهنیت درست مربوط است. آنچه در نانو کتاب صوتی باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر خواهید شنید، توصیه‌هایی است برای آنکه چطور انگیزه خود را حفظ کنید، در مسیر درست باقی بمانید و در گروه‌های مختلف نقش موثری داشته باشید تا خلاقیت، بازدهی و موفقیت خود را به حداکثر برسانید.

ممکن است شما عقاید و ایده‌های شگفت‌انگیزی داشته باشید. اما هرگز وقت پیدا نمی‌کنید که آنها را عملی کنید. یا اگر هدف خاصی دارید، اغلب آن را فراموش می‌کنید. اما خبر خوب آن است که می‌توانید بیاموزید چطور به یک برنامه وفادار بمانید و با تصمیم‌گیری و یادآوری اهداف بلند مدت انگیزه خود را حفظ کنید. در این نانو می‌شنوید:

  1. چطور حتی اگر یک کیلیومتر ندویده‌اید، یک دونده ماراتن شوید.
  2. چرا دو محقق هفده و نه میلیون صفحه مقاله را برای شناخت خلاقیت مطالعه کرده‌اند
  3. چرا قصه‌گویی می‌تواند در تحقق اهداف شما مفید باشد

‌درباره‌ی چارلز دوهیگ نویسنده‌ی کتاب نانوکتاب باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر

چارلز دوهیگ، خبرنگار نیویورک تایمز و برنده‌ی جایزه‌ی برنده‌ی جایزه پولیتزر است. او نویسنده‌ی کتاب «قدرت عادت» است که برای مدت 60 هفته در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های تایمز قرار داشت. این ژورنالیست متولد سال 1974 در ایالت نیومکزیکوی آمریکا است و اکنون در شهر نیویورک اقامت دارد. او تحصیلات خود را در رشته‌ی مدیریت ادامه داد و از دانشگاه ییل فارغ التحصیل شد. او هم‌چنین مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه هاروادر اخذ کرده است. او قبل از پیوستن به نیویورک تایمز برای روزنامه لس آنجلس تایمز مطلب می‌نوشت. دوهیگ با انتشار مقاله‌ای با عنوان «چگونه شرکت‌ها به رازهای شما پی می‌برند» در نیویورک تایمز منتشر خلاصه‌ای از کتاب قدرت عادت را در اختیار عموم قرار داد. از دیگر آثار موفق چارلز دوهیگ که به زبان فارسی نیز ترجمه شده است می‌توان به کتاب «باهوش‌تر، سریع‌تر، بهتر» اشاره کرد.

ترجمه‌ی کتاب نانوکتاب باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر به فارسی

انتشارات سبکتو کتاب نانوکتاب باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر را با ترجمه‌ی گروه مترجمان عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب نانوکتاب باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر را شنید؟

نانوکتاب باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر در دسته‌ی کتاب‌های توسعه مهارت‌های فردی قرار دارد. این نانو متعلق به انتشارات سبکتو است و خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که در زمانی حدود ۲۵ دقیقه خواننده را با مفاهیم کلی کتاب آشنا می‌کنند و مطالب مهم آن را به شما می‌آموزد. نانو کتاب صوتی نانوکتاب باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر حجم اندکی دارد و می‌توانید از آنها برای مرور مجدد کتاب‌هایی که خواندید هم استفاده کنید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد نانوکتاب صوتی باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر اثر چارلز دوهیگ بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی توسعه مهارت‌های شغلی و فردی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
24.۱۶ مگابایت
مدت زمان
۲۲:۳۰
نویسندهچارلز دوهیگ
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۷/۲۹
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۴.۱۶ مگابایت
۲۲:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
4
(4)
2,500
٪50
1,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نانوکتاب باهوش تر، سریع تر و بهتر
٪50
نانوکتاب باهوش تر، سریع تر و بهتر
راز موفقیت در کار و زندگی
سبکتو
4
(4)
2,500
٪50
1,250
تومان