0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

معرفی، خرید و دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

درباره چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

معرفی کتاب چهار اثر از فلورانس

به راستی برای دستیابی به موفقیت و داشتن زندگی آرام به چه چیزهایی نیاز داریم؟ ممکن است ما در زندگی خود تلاش بسیاری کنیم تا موفق باشیم. اما موفقیت چیست؟ آیا بهره مندی از ثروت فراوان را می‌توان خوشبختی نامید؟ خلاصه کتاب چهار اثر فلورانس این است که خوشبختی بیش از هر چیز یک مولفه ذهنی است. شما هنگامی خوشبختید که در ذهن تان از خود رضایت داشته باشید.

درباره فلورانس اسکاول شین، زنی پیشگام و هنرمند

فلورانس اسکاول شین، هنرمند، نویسنده، تصویرگر کتاب و هنرمند برجسته آمریکایی در 24 سپتامبر سال 1871 در ناحیه کمدن ایالت نیوجرسی آمریکا دیده به جهان گشود. فلوراس به یک خانواده شناخته شده و مشهور فیلادلفیایی تعلق داشت. او در میانه عمر خود به جنبش اندیشه نو پیوست.

اندیشه نو را می‌توان یکی از عرفان‌های نوظهور قرن نوزدهم ایالات متحده دانست که پیروان فراوانی را پیدا کرد آن‌ها تحت تاثیر آموزه‌های فردی به نام فینیاس کویمبی بودند. این جنبش قرائت‌های خاص و متفاوتی از مسیحیت داشت و مقداری به صوفی‌ها شرقی متمایل بود. یکی از باورهای این گروه، اعتقاد به نوعی از تناسخ است که در آموزه‌های مسیحی جایی نداشت و کفرآمیز به شمار می‌آمد. در ایالات متحده آمریکا رشد فرقه‌های مذهبی بسیار زیاد بود و این امر تا حدی به نسل اول مهاجران آمریکایی بازمی‌گشت. آنان به خودشان لقب پیشگامان را داده بودند، نگرش‌های دینی آن‌ها یک انگیزه اساسی برای ترک اروپای غرق در گناه و فساد و آمدن به سرزمینی جدید برای ساختن همه چیز از اول محسوب می‌شد. حتی در حال حاضر نیز در بسیاری از ایالت‌های محافظه‌کار آمریکا، باورهای مذهبی بسیار قوی است و کلیساهای گوناگونی وجود دارد.

فلورانس پس از آشنایی با این جنبش و تحصیل علوم دینی و خواندن کتاب مقدس به عنوان یک سخنران و مبلغ مسیحی کار خود را آغاز نمود. او سال‌ها در شهر نیویورک به موعظه و سخنرانی می‌پرداخت و هزاران نفر را با آموزه‌های عیسی مسیح به آرامش و کامیابی می‌رساند. او برای انتقال معارف دینی و معنوی از زبانی ساده، صمیمانه و بی‌تکلف استفاده می‌کرد. همین امر سبب می‌شد که فرودستان با شنیدن کلام او، ایمان خود را بازیابند و به معنویت روی بیاورند. اطرافیان او درباره اش می‌گویند که انسانی ساده، مهربان، صمیمی و خوش قلب بوده که هیچ گاه کسی از دستش ناراحت نمی‌شد.

لازم است توجه داشته باشید که پس از جنگ جهانی اول و وقوع رکود بزرگ در دهه 30 قرن بیست میلادی، بسیاری از ساکنان ایالات متحده آمریکا با تبعات جنگ نظیر از دست دادن همسران و فرزندان یا با ورشکستگی مالی و اقتصادی هولناکی روبرو شدند، به همین دلیل آموزه‌های افرادی مثل خانم شین تاثیر بسیاری در زندگی آن‌ها می‌گذاشت و موجب آرامش آن‌ها می‌شد تا بتوانند درد و رنج ناشی از این بحران‌های عظیم و هولناک را تحمل کنند و اگر توان مند هستند، کمک به ضعیفان و فقرا را در اولویت قرار دهند. نهایتا خانم فلورانس اسکاول شین در 17 اکتبر سال 1940 در شهر نیویورک چشم از جهان فرو بست و به آرامش ابدی دست یافت. او در هنگام مرگ 69 سال داشت. از او آثار قابل توجه پر خواننده‌ای باقی مانده است که جویندگان معنویت در سراسر جهان مطالعه‌اش می‌کنند.

موضوع کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

مو‍ضوع کتاب چهار اثر فلورانس: از چهار اثر بازی زندگی و راه این بازی، کلام تو عصای معجزه گر تو است، در مخفی توفیق و نفوذ کلام تشکیل شده است. خانم فلورانس در این کتاب‌ها از نثری روان و ساده استفاده می‌کند. باید توجه داشت که در زمان نگارش این کتاب‌ها در دهه اول و دوم قرن بیستم میلادی، بسیاری از نویسندگان از اصلاحات پیچیده و غیر قابل فهم استفاده می‌کردند. اما وقتی ما این متن را می‌خوانیم اصلا متوجه نمی‌شویم که تالیف آن‌ها به 100 سال پیش بازمی‌گردد. در کتاب چهار اثر فلورانس، نمونه‌های فراوانی از اشاره نویسنده به زندگی افرادی که به او مراجعه کرده‌اند، وجود دارد. گویی او برای ترویج آموزه‌های خود از حکایات فراوانی استفاده کرده است. در کتاب اول او به این نکته اشاره می‌کند که زندگی نه میدان جنگ که یک زمین بازی است وبازی در آن قواعدی دارد. به باور او برای دستیابی به اهداف خود باید بتوانیم نیروی خیال و قوه اندیشه‌مان را آموزش دهیم، او در ادامه کتاب اول به 3 بخش مختلف ذهن و کاربردهایش اشاره می‌کند.

کتاب‌های دوم و چهارم به مسئله قدرت کلام اشاره دارند و این که نوع صحبت با خود و با دیگران می‌تواند منشاء چه تغییرات عظیم و مهمی بشود و زندگی ما را متحول کند. به باور فلورانس واژه‌ها تصاویر معینی را بر ذهن ما باقی می‌گذارند. پس انتخاب درست واژه‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد.

کتاب سوم یا همان در مخفی توفیق به مسئله مهمی اشاره می‌کند. همه ما از افراد موفق می‌پرسیم که چگونه به موفقیت دست پیدا کرده‌اند و در زندگی خود کامروا شده‌اند. اما هیچ گاه سراغ افراد شکست خورده نمی‌رویم و از آن‌ها درباره اشتباهاتشان نمی‌پرسیم. هسته اساسی این کتاب به نهی از نفرت و حسادت کردن به زندگی دیگران اشاره دارد. به باور فلورانس اسکاول شین، نفرت از دیگری می‌تواند عامل نابودی انسان باشد و باید تلاش کنیم که با همه توان و قدرت خود با نفرت وحسادت پیکار کنیم

یکی دیگر از ویژگی‌های کتاب چهار اثر فلورانس، استفاده فراوان نویسنده از آیات و روایات انجیل و دیگر کتاب‌های مقدس است. او تلاش می‌کند تا با استفاده از این متون مقدس، آموزه‌های آن‌ها را به زندگی روزمره انسان‌ها بیاورد. دور از ذهن نیست که اگر کتاب چهار اثر فلورانس را نوعی تفسیر متافیزیکی ولی به زبان عامیانه کتاب مقدس محسوب کنیم.

بهترین ترجمه کتاب چهار اثر

ترجمه گیتی خوشدل از کتاب چهار اثر فلورانس ترجمه‌ای خواندنی متعلق به نشر پیکان است. اگر به خواندن کتاب PDF علاقه دارید، دانلود کتاب متنی چهار اثر فلورانس و خواندن آن برای شما مفید خواهد بود. ترجمه روان این کتاب به شما کمک می کند تا از خواندن آن لذت ببرید. علاوه بر این نسخه صوتی کتاب فوق نیز وجود دارد.

خواندن کتاب چهار اثر از فلورانس را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

اگر به دنبال رشد معنوی خود هستید و به متون کتاب مقدس علاقه دارید، این کتاب برای شما بسیار مناسب است.


در بخشی از کتاب چهار اثراز فلورانس می‌خوانیم

بر وفق ایمانتان به شما بشود. (متی:۲۹:۹)

ایمان یعنی امید و انتظار «بر وفق ایمانتان به شما بشود.» می توانیم این آیه را به این صورت برگردانیم که:«بر وفق انتظارهایتان به شما بشود.»پس ببینید چه انتظار دارید؟ از زبان مردم می شنویم که:« باید منتظر بدتر از اینها باشیم.» یا اینکه :«تازه از این هم بدتر خواهد شد.» بی خبر از اینکه با به زبان آوردن چنین کلماتی. خود به استقبال بدتر از اینها می روند.

اما از بعضی دیگر چنین می شنویم که: «در انتظار یک تغییر مثبت هستم.» اين گروه نیز به استقبال اوضاع و شرایطی مطلوبتر می روند.

انتظارتان را عوض کنید تا اوضاع و شرایطتان عوض شود. اما وقتی عادت کرده اید که منتظر فقدان و کمبود و شکست باشید. چگونه می توانید انتظارهایتان را عوض کنید؟

بی درنگ چنان رفتار کنید که انگار منتظر موفقیت و شادمانی و فراوانی هستید. برای خیر و صلاح خود آماده شوید!

کاری کنید که نشان بدهد در انتظار آمدنش هستید. چون تنها ایمان فعال بر ذهن نیمه هشیار اثرمی گذارد.

 اگرخانه ای طلبیده اید. بی درنگ چنان دست به کار آماده کردن وسائل آن شوید که گویی ثانیه ای از وقت خود را نمیخواهید تلف کنید. شروع کنید به جمع آوری تزئینات کوچکی از قبیل رومیزی و غیره...!

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1.۸۰ مگابایت
تعداد صفحات
361 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۰۲:۰۰
نویسنده فلورانس اسکاول شین
مترجمگیتی خوشدل
ناشرنشر پیکان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۷/۱۰
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
195,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱.۸۰ مگابایت
۳۶۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 900 مخاطب
آموزنده 🦉 (4)
انگیزه‌بخش 🚀 (4)
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
15 ٪
363 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من سال ۹۴ بیمارستان بستری شدم،اونجا تخت کناریم دختر خانمی بود ک نامزدش براش این کتابو آورد،اون ی نگاهی بهش انداختو خوشش نیومد.ولی من ازش خواستم ک نگاهی ب این کتاب بندازم.شروع کردم ی بخش مفصل از کتابو خوندن واقعا عالی بود اونم با شرایط روحی من در اون روزا.ب اون خانوم هم گفتم ک اشتباه نکن و وقت بزار با لذت شروع ب خوندن کن.

4

من این کتابو کااامل و دقیق خوندم و هر چی بیشتر عمیق شدم بیشتر فهمیدم چقدر آشغالو چرت و پرته و کسایی هم شیفته و دلباخته این کتاب شدن که اهل تلاش و کوشش برای ساختن زندگی نیستن و فقط دنبال راه های آسون و مفت بَری هستن و چه راهی آسون تر و مفت تر از توکل کردنو منتظر معجزه موندن 😏

5

این کتاب عالیه؛به نوعی میشه گفت معجزه زندگی هر فرد میتونه باشه و آرامش به روح میبخشه خوندنش

4

یا باید کتاب زیاد خوند و یا نباید خوند چون کسی که کم کتاب میخونه فکر میکنه یه کتاب وحی منزل هست چند صفحه اول خودش خبر از کل کتاب میده و هدف نویسنده از نوشتنش

5

مرسی که این ترجمه رو گذاشتین..من این کتاب خیلی دوست دارم ... مفید و پرکاربرد.. من با این کتاب آروم شدم. ذهنم و تمیز کردم.باورهام و عوض کردم... و هنوزم ازش استفاده میکنم.. پیشنهادی شدید 😊😊💚💚

5

دوستانی که حکم قطعی بر خرافی بودن و علمی نبودن نوشته های کتاب داده اند لطفا توجه نمایند هنوز با این همه گسترش علم و تکنولوژی خیلی از پدیده ها در طبیعت و کائنات دلیل علمی برایشان یافت نشده است . به قول مولانا پای استدلالیان چوبین بود پای چوبین سخت بی تمکین بود

5

من تقریبا بخش زیادی از این کتاب رو خوندم. بسیاری از بخش ها رو میشه با آیات قرآن و روایات اهل بیت تطبیق داد. بخث توکل واقعی به خدا بحث رزاق بودن خدا بحث امید بخدا داشتن بحث باز سدن راه نجات برای کسانی که گناه نمیکنن و امید واقعی به خدا دارن و... اینها همشون قابل قبول و اثبات شده است. من میتونم کل کتاب رو با یک آیه از قرآن خلاصه کنم. آیه ای از سوره طلاق. آیه ۲ و ۳ سوره طلاق . وَمَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ ۚ وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ ۚ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند، و از جایی که گمان نَبَرد به او روزی عطا کند، و هر که بر خدا توکل کند خدا او را کفایت خواهد کرد که خدا امرش را نافذ و روان می‌سازد و بر هر چیز قدر و اندازه‌ای مقرّر داشته است (و به هیچ تدبیری سر از تقدیرش نتوان پیچید). اگه شخصی یقین ۱۰۰ در ۱۰۰ به این داشته باشه میتونه بر تمام مشکلات و بدبختی ها چیره بشه‌ تمام بدبختی ها و گرفتاری های ما ناشی از عدم ایمان راسخ هست. التماس دعا

5

کاش همه این کتابو داشته باشن

4

من واقعا نمیفهمم چرا اینقدر تبلیغ این کتاب را میکنند .خیلی زور زدم ارتباط برقرار کنم اما حتی یک سومش هم نشد بخونم .ابن کتاب انگیزشی با سطح پایینی از نظر من البته .

5

باسلام، ظاهرا برخی دوستان ندانسته اعلام دانایی و فضل میکنند. مثلا بقول دوستی جوهره اصلی مطلب رو متوجه نشون بعد میان در اون خصوص نظر قطعی میدن،،، مثلا در خصوص قانون جذب و یا همین کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین... نه قانون جذب، نه کتاب موصوف و نه بنده،،، هیچکس معتقد نیستیم که قانون جذب و کتاب موجود و مواردِ ذیل قانون جذب، بخور و بخواب است و بدون اینکه کار کنیم ویا بدون اقدام و عمل انسان میتواند به هر هدفی برسد. خیر بهیچ وجه اینطور نیست! بلکه درک عمیق مفاهیم شناخت خویشتن انسان و اینکه انسان دارای چه قوا و نیروهای بالقوه ای هست خود مثنوی هزارخرمن است، وانگهی ممزوج نمودن شناخت خویش یا معرفة النفس و قانون جذب رسیدن به دشوارترین اهداف را به حدی آسانتر و سریعتر مینماید، مانند اینکه شما مسیری هزارکیلومتری را بدون این دانش ها با استر بروید و با دانستن دانش های فوق (معرفة النفس+ جذب) مانند اینست که همان مسیر را با هواپیما بروید. باتشکر- در صورت راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۳۳۷۴۶۰۸۷۲ تماس بگیرید. در صورت عدم پاسخ ابتدا پیامک بدهید. شیث رحیمی

نمایش 353 نقد دیگر
4
(898)
آموزنده 🦉 (4)
70,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
نشر پیکان
4
(898)
آموزنده 🦉 (4)
70,000
تومان