0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تاریخ هنر

معرفی، خرید و دانلود کتاب تاریخ هنر

نقاشی از جیوتو تا زمان حاضر
نویسنده:
نیکولا هاج
درباره تاریخ هنر
این کتاب به صورت دائرة المعارف نقاشان سبک ها و دوره های مختلف هنر نقاشی، به طور مشترک توسط دو ناشر انگلیسی آرکتوروس و فولشام منتشر شده است. در این اثر در قالب هشت فصل به دسته بندی نقاشان بزرگ و تأثیرگذار در تاریخ هنر از اواخر دوران گوتیک و آغاز رنسانس تا زمان معاصر پرداخته می شود. شیوه کار نویسنده اثر حاضر به گونه ای است که با معرفی بیش از 200 نقاش برجسته، کتاب را به فرهنگی کوچک برای شناخت نقاشان بزرگ و آشنایی با برخی آثار ایشان تبدیل می کند. کتاب با معرفی جیوتو آغاز شده و با عبور از طیف به نسبت مختصری از نقاشان ایتالیایی عصر رنسانس، اطلاعاتی کلی درباره نقاشی و نقاشان این دوره ارائه می دهد و سپس به هنر نقاشی در اروپای شمالی در همان دوران رنسانس توجه شده و با معرفی هنرمندان بزرگ آن تعدادی از آثار ایشان به نمایش درمی آید. در ادامه بر روی عصر باروک و هنرمندان شاخص این سبک نقاشی تمرکز شده و پس از آن به دوره به نسبت کوتاه اما باشکوه روکوکو در اروپا پرداخته می شود و نقاشانی که در این حوزه قعالیت داشتند موضوع بحث خواهند بود. در فصل بعد به موازات وقوع انقلاب ها و هیجانات اجتماعی به نقاشانی توجه می شود که در این عصر زیسته اند و این امر تا ابتدای قرن بیستم میلادی ادامه پیدا می کند. پس از آن سبک امپرسیونیسم و متعاقب آن پسا امپرسیونیسم به عنوان مبحثی دیگر انتخاب شده و طیف به نسبت گسترده ای از نقاشان فعال در این حوزه معرفی می شوند. پس از آن در فصل بعدی ورود مدرنیسم به هنر نقاشی و ظهور سبک های جدید متعدد را شاهد خواهیم بود و در انتها به نقاشی در زمان معاصر و جدیدترین تحولات رخ داده در این زمینه توجه می شود. تاریخچه ای کوتاه از تکنیک های موجود در نقاشی پایان بخش این مجموعه خواهد بود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
11.۲۳ مگابایت
تعداد صفحات
300 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۰۰:۰۰
نویسندهنیکولا هاج
مترجم سعید خاوری نژاد
ناشرانتشارات دولتمرد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The history of art : painting from Giotto to the present day
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۴/۲۴
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
90,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱۱.۲۳ مگابایت
۳۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
19 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
4 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب به بررسی تاریخ هنر نقاشی از جیوتو به بعد میپردازه. کتاب ساده و روان و خوبیه برای شروع اما در کنار کتاب هنر در گذر زمان میتونه کامل تر بشه. تصویر بعضی آثار توش نیست که با جستجو میتونید پیدا کنید. در کل من دوستش داشتم.

5

دلم میخواد این کتاب رو داشته باشم چون یه نقاشم و برای پیشرفتم این بهترین کتابه ? هر نقاشی برای اطلاعات عمومی و پیدا کردن سبک خودش باید تاریخ هنر رو بخونه #کتاب_بعدی_من

5

#کتاب-بعدی-من من هنر خوندم و به تاریخ هنر علاقمند هستم برای چند ماه تصمیم گرفتم کتاب هایی در رابطه با تاریخ هنر و سرگذشت هنرمندان رو مطالعه کنم #کتاب_بعدی_من

4

سلام‌. مهمترین مسئله نام هنرمندان هست که بیشترش اشتباه نوشته شده. چطور میشه حتی نام ونگوگ را در کتاب اشتباه درج کنید.و بسیاری نقاشان دیگر. انقدر بی توجهی افتضاحه!!!

2

اگه کسی این کتاب رو خونده میشه به من بگه که هنر رومانسک رو هم داره یا نه؟ چرا فهرست نداره خب

5

کتاب خیلی خوبی برای کسایی که اصلاعات کمی درباره تاریخ هنر دارن و خیلی مختصر و مفیده

1

درکل ذات کتاب برام اهمیت داشت حیف که نوشته هاش خوب نیست

5

🏁🏁👌👌👌👌👌👌👌👌👌

5

کامل،مفید و روان

4.2
(22)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تاریخ هنر
تاریخ هنر
نقاشی از جیوتو تا زمان حاضر
انتشارات دولتمرد
4.2
(22)
25,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر