0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قدرت

نویسنده:
روندا برن
درباره قدرت

درباره کتاب صوتی قدرت

کتاب «قدرت» Secret the power نوشته‌ی «راندا برن» اثری پرمخاطب و معروف است که درباره‌ی قدرت درونی انسان و اثرات عشق صحبت می‌کند. این اثر جزو کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی است و از مجموعه کتاب‌های راز است که در چند سال‌ اخیر بسیار پرفروش شده است. این کتاب نگاه انسان‌ها به قدرت را دگرگون می‌کند و به افراد راهکارهای ساده و اصولی برای غلبه بر مشکلات ارائه می‌دهد. نویسنده‌ی این کتاب بر این باور است انسان با قدرت درونی می‌تواند تمام ناممکن‌ها را ممکن سازد و راه موفقیت را پیش بگیرد. او به کار گیری از قدرت درونی را به همه‌ی انسان‌ها توصیه می‌کند و معتقد است با استفاده از آن می‌توان به عشق و عظمت واقعی دست یافت.

کتاب صوتی «قدرت» مناسب افرادی است که به دنبال آرامش درونی هستند، این اثر با نثری روان به نگارش درآمده است به همین دلیل مطالعه و گوش دادن آن لذت‌بخش و کارآمد است. این کتاب دارای دوزاده فصل است که عبارتند از قدرت چیست؟، قدرت احساسات، فرکانس‌های احساس، قدرت و آفرینش، احساس کردن، آفریدن است، زندگی تو را دنبال می‌کند، کلیدهای قدرت، قدرت و ثروت، قدرت و روابط، قدرت و تندرستی، قدرت و تو و قدرت و زندگی. میانگین هر یک از این فصل‌های کتاب حدود سی دقیقه است و می‌توان آن‌ها را هنگام کار و رانندگی گوش کرد و از رهنمودهایی مفیدش برخوردار شد.

درباره راندا برن

«راندا برن» Rhonda Byrne نویسنده‌ی نام‌آشنا در میان ایرانیان است. او متولد 12 مارس 1945 در ملبورن استرالیا از جوانی به حرفه‌ی کارگردانی مشغول است. او پس از دوره‌ای افسردگی به دلیل از دست دادن پدرش دچار تحولات عمیق و ژرفی شد. روحیات و افکار او دستخوش تغییرات شد و او باقدرتی عجیب به نام راز آشنا شد. او به مناطق زیادی سفر و با افراد موفق بسیاری مصاحبه کرد و از وجود قانونی راهگشا برای رهایی از تمامی مشکلات آشنا شد. او مستند موفق راز را با همکاری روانشناسان و افراد معروف ساخت و در جهان به شهرت رسید. او پس از انتشار این مستند معروف چندین اثر مکتوب منتشر کرد و رهنمودهایش را به گوش همگان رساند. او در سال 2007 در فهرست 100 فرد تأثیرگذار جهان از دیدگاه روزنامه تایمز قرار گرفت و درباره‌ی هدفش از نوشتن این کتاب گفت: «هدف من از نوشتن کتاب راز، ایجاد شادی و لذت در میلیاردها نفر در سراسر جهان بود، که هنوز هم هست. تیم راز هرروز با دریافت هزاران هزار نامه از مردم جهان در هر سن و سال و نژاد و ملیتی که بابت دستیابی به شادی و لذت قدردانی خود ابراز می‌کردند، تحقق این هدف را لمس می‌کنند. با این آگاهی، هیچ کاری نیست که نتوان انجامش داد. هرکسی یا هر جا که باشی، راز قادر است هر آنچه بخواهی به تو بدهد.» ازجمله آثار دیگر این نویسنده‌ی تأثیرگذار که به فارسی ترجمه شده‎‌اند می‌توان به «چگونه قانون جذب باعث تحول در زندگی شما می‌شود؟»، «قدرت عشق»، «جادو»، «راز شکرگزاری» و «راز هستی» اشاره کرد که نسخه‌ی الکترونیک و صوتی آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.  

در بخشی از کتاب صوتی قدرت می‌شنویم

مقدّر است که تو یک زندگی باشکوه داشته باشی!

در این کتاب، برآنم که راه رسیدن به یک زندگی باشکوه را نشان‌ات دهم. درباره‌ی زندگی، چیزهای بسیاری هست که باید آن‌ها را بدانی، و دانستن آن‌ها بسیار خوب و شگفت‌انگیز است؛ بیش از آن‌که تصورش را بکنی!

زندگی، آسان‌تر از آنی‌ست که تو می‌اندیشی. اگر شیوه و مشی زندگی را بدانی، اگر قدرت درون خویش را بشناسی، جادوی زندگی را به شکلی کامل تجربه خواهی کرد ـ آنگاه زندگی‌ای شگفت‌انگیز خواهی داشت!

اکنون بگذار جادوی شگفت زندگی تو آغاز شود.

ترجمه کتاب صوتی قدرت به زبان فارسی

کتاب صوتی «قدرت» نوشته‌ی «راندا برن» را ناشر صوتی آوا نامه با صدای «میلاد میرزائی» منتشر کرده است که در همین صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. «مسیحا برزگر»، مؤلف و مترجم ایرانی این اثر را به فارسی ترجمه کرده است. او تحصیلاتش را در رشته‌ی زبان‌شناسی به سرانجام رسانده است و یکی از پرکارترین مترجمان ایرانی معاصر است. از ترجمه‌های دیگر او می‌توان به کتاب‌ «زندگی بی حدومرز»، «زمینی نو»، «مکاشفات» و «عشق هرگز نمی‌میرد» اشاره کرد که نسخه‌ی الکترونیک همه‌ی آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
430.۷۴ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۴۹:۱۹
نویسندهروندا برن
مترجممسیحا برزگر
راویمیلاد میرزائی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۲/۲۳
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۰.۷۴ مگابایت
۰۷:۴۹:۱۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
25 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

بدترین نسخه صوتی این کتاب بود، صدای راوی خوبه ولی اونقدر کش دار و آروم میخونه که آدم خوابش میگیره، سرعت خوانش رو هم زیاد کردم فایده ای نداشت و یه نسخه دیگه با خوانش گوینده دیگری خریدم

5

کتابهایی که آقای میلاد میرزایی راوی هستن بسیار آرام بخش و زیباتر هستند، صدای ایشون رو هیچ کس نداره. با آرزوی سلامتی برای ایشون.

2

من اول كتابشو گرفتم بعد نسخه صوتيشو گرفتم گوش كنم ولي خيلي اروم ميخونه

5

مطالب این کتاب فوق العاده است و صدای آقای میرزایی هم زیباترش کرده??

5

نمیشه راجع به صدای راوی نظر داد چون سلیقه ها متفاوت ان

4

راوی خیلی سرد و بی روح صحبت میکنه واسه خواب شاید خوب باشه

5

صدای آقای میرزایی فوق العادست

5

عالیه هم محتوا کتاب و هم گوینده محترم

5

در مورد کتاب نظر بدین

3.7
(12)
77,000
٪30
53,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
قدرت
قدرت
روندا برن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت
٪30
قدرت
روندا برن
آوانامه
3.7
(12)
77,000
٪30
53,900
تومان