0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

۱۵ راهکار برای جذب ثروت
نویسنده:
ناپلئون هیل
ناشر:
سبکتو
درباره بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته ناپلئون هیل از آن دست کتاب‌هایی است که مخاطبان خود را تا رسیدن به ثروت همراه می‌کند؛ اما توجه به این نکته بسیار مهم است که برای رسیدن به موفقیت و ثروت باید قبل از هر چیزی به جای ثروتمند شدن هر کدام از اهداف شخصی‌مان را جایگزین کنیم و به آن‌ها دست پیدا کنیم. همه دوست دارند ثروتمند باشند و به همه چیزهایی که می‌خواهند برسند اما رسیدن به ثروت واقعی که مطابق با روحیات خود ما باشد و در نهایت با اتکای کامل به خودمان باشد بسیار مهم است.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید درباره چه موضوعی صحبت می‌کند؟

این کتاب در سال ۱۹۳۷ منتشر شده و به عنوان یکی از کتاب‌های موثر در زمینه توسعه فردی و موفقیت محسوب می‌شود. کتاب صوتی این اثر ویژگی مثبتی که دارد این است که مخاطبان را به جایی که واقعا باید باشند می‌رساند و تا امروز الهام بخش بسیاری از افراد در سراسر جهان بوده است. بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از این کتاب تا کنون فروش رفته و رکورد پرفروش‌ترین‌ کتاب‌ها را دارد.

هیل در این کتاب مفهوم ثروت را نه تنها از جنبه‌های مادی که از جنبه‌های معنوی هم بررسی و تحلیل می‌کند. به همین دلیل می‌توان گفت نویسنده در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and grow rich) توانسته هر آنچه برای ثروتمند شدن نیاز است را به مخاطبان خود ارائه دهد. این کتاب شامل فرمول سیزده مرحله‌ای است که به شما یاد می‌دهد چطور مثل ثروتمندان بیندیشید و هرآنچه در زندگی می‌خواهید را به‌دست آورید. شما همچنین می‌توانید داستان زندگی افراد موفقی مثل بیل‌گیتس، مایکل جردن و... را مطالعه کرده و از آن‌ها الهام بگیرید. با مطالعه کتاب‌ ناپلئون هیل می‌توانید به جمع افراد ثروتمند بپیوندید و احساس بهتری در زندگی داشته باشید.

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید توسط گروهی از مترجمین به فارسی برگردانده شده است. انتشارات سبکتو این کتاب را با صدای «دادبه دادمهر» منتشر کرده است. نسخه صوتی این کتاب به مخاطبان این امکان را می‌دهد تا در هر جایی که هستند از شنیدن یک کتاب صوتی در حوزه ثروت و موفقیت بهره‌مند شوند.

درباره ناپلئون هیل، نویسنده کتاب

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) نویسنده، روزنامه‌نگار، وکیل و استاد اهل ویرجینیای آمریکاست و در سال ۱۸۸۳ به دنیا آمد. او یکی از افراد مشهور جهان است که به واسطه‌ی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید در جهان مشهور شد. هیل از کودکی به نوشتن علاقه داشت. تا جایی که دنبال رویای خود رفت و تبدیل به یکی از روزنامه‌نگاران مطرح در آمریکا شد. او سردبیر و مصاحبه‌کننده بود و در همین زمان با افراد زیادی از جمله توماس ادیسون، الکساندر گراهام بل و هنری فورد مصاحبه داشته است.

هیل به نوشتن کتاب‌های روانشناسی و موفقیت علاقه پیدا کرد و مسیر خود را به این سو پیش برد. او در نویسندگی سبک خاصی داشت و در کتاب‌هایش درباره قانون جذب و مثبت‌اندیشی زیاد نوشته است. به طوری که از نظر بسیاری او پدر مثبت اندیشی جهان است. «قانون موفقیت»، «نردبان جادویی موفقیت» و «شاه‌کلید ثروتمند» از دیگر کتاب‌های منتشرشده از ناپلئون هیل هستند.

سه دلیل مهم برای شنیدن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

بیندیشید و ثروتمند شوید یکی از کتاب‌های محبوب حوزه روانشناسی و توسعه فردی است که شما را جذب خود می‌کند. این کتاب شیوه تفکر رایج افراد موفق و ثروتمند را برای شما فاش می‌کند و شما می‌توانید با درک این الگو و پیروی از آن، یکی از افراد ثروتمند و تاثیرگذار باشید. از دیگر فواید شنیدن این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با داستان زندگی افراد موفق و چالش‌های آن‌ها آشنا می‌شوید و می‌توانید به الگوی فکری آن‌ها دست پیدا کنید
  • با فکر کردن به شیوه ثروتمندان می‌توانید انرژی خود را به شکلی بهینه مصرف کنید و روی موضوعاتی متمرکز شوید که برایتان ارزش‌آفرین است
  • می‌توانید زندگی بهتری برای خود بسازید و پول بیشتری به‌دست آورید و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید

در بخشی از این کتاب می‌شنویم

حس ششم بالاترین سطح از فلسفه است و تنها زمانی می‌تونید اون رو درک کنید که در دیگر اصول مهارت پیدا کرده باشید. حس ششم بخشی از ذهن خلاق یا بخشی از ذهنتونه که به اون الهام می‌شه. درک کردن حس ششم از طریق تمرکز کردن و گسترش ذهنیت درونی امکان‌پذیره. علم تاکنون نتونسته منبع حس ششم رو به طور دقیق مشخص کنه. اما مشخص شده که بعضی از افراد حس ششم قوی‌تری دارن. توانایی شما در استفاده از حس ششم قابل بهبوده. برای بهبود حس ششم‌تون این تمرین‌ها رو انجام بدین:

۱-افرادی که به‌خاطر دستاوردهاشون تحسین می‌کنین، انتخاب کنین. برای مثال این افراد می‌تونن چهره‌های تاریخی باشن که اصول مورد علاقه شما را در خودشون تقویت کردن. از جمله افرادی که بسیار مورد تحسین عموم بودن عبارت بودن از آبراهم لینکن، توماس ادیسون، وینستون چرچیل و افرادی از این قبیل. ۹ یا ۱۰ نفر رو انتخاب کنین.

۲-هرشب قبل از اینکه بخوابین، در یک مکان ساکت که بتونین با افکارتون تنها باشین، بنشینین. فکر کنین با این افراد موفق در یک شورا نشستین و با این افراد درباره اینکه چطوری می‌تونین ترکیبی از بهترین ویژگی‌های شخصیتی اون‌ها را درون خودتون تقویت کنین، در حال صحبت کردن هستین.

۳- این کار باعث می‌شه فضای خوبی برای تلقین به خودتون ایجاد شه و به این ترتیب می‌تونین شخصیت خوبی برای خودتون بسازین. با استفاده از این روش می‌تونین علایق‌تون رو به واقعیت تبدیل کنین.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

ثروتمند شدن امری نیست که یک شبه حاصل شود. افراد ثروتمند پیش از کسب ثروت، به آن فکر کرده و برایش برنامه‌ریزی کرده‌اند. افکار شما اهمیت زیادی دارند و اگر بتوانید روی آن‌ها کار کنید، می‌توانید به شکل افراد ثروتمند فکر کنید و ثروت کسب کنید. از دیگر کتاب‌هایی الکترونیکی یا صوتی در حوزه توسعه فردی و ثروت‌آفرینی می‌توان به کتاب‌های زیر اشاره کرد:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
89.۲۸ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۱۹:۲۰
نویسندهناپلئون هیل
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۲/۰۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۹.۲۸ مگابایت
۰۱:۱۹:۲۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 149 مخاطب
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
5 ٪
104 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

پادکست چنل بی؛ ادعاهای دروغی بیش نیست. نزارید حرف های بی پایه و اساس یک نفر شما رو از خوندن این کتاب منصرف کنه. این اقا حتی در تلفظ واژه Succesful مشکل داره و جایی عبارتی رو اشتباه ترجمه میکنه که یکی از حضار بهش میگه اقا اشتباه ترجمه کردی... کتاب بیاندیشید و ثروتمند شوید حتی و حتی و حتی اگر درصدی ازش دروغ باشه؛ آدم های بزرگی مثل دارن هاردی، رابرت کیوساکی، برایان تریسی، آنتونی رابین و ... بهش رفرنس نمیدادن. این کتاب حتی اگر پایه اش بر مبنای دروغ باشه؛ زندگی خیلی هارو تغییر داده. بخونیدش و خودتون قضاوت کنید.

4

ناپلئون هیل، یه نفر بوده که خودش اصلا هیچوقت پول نداشته و از راه کتابهای چرت و پرت نوشتن پول در میاورده، حالا جالبه یه سری میرن، پول میدن کتاب اون رو میخونن! خیلی عجیبه توصیه میکنم یکی از قسمت‌های پادکست channel b رو که در مورد ناپلئون هیل هست رو گوش بدین تا متوجه بشین چه آدم کلاه برداری بوده این آدم.

4

قبل از خریدن این کتاب پیشنهاد میکنم حتما زندگی نامه ناپلئون هیل رو بخونید. مطمئنم که منصرف میشید. فقط در این حد بگم که بشدت ادم کذابی بود و زندگی پر فراز و نشیبی داشته که هر وقت اوضاع مالی بدی داشته یه کتاب مینوشته تا پولی به جیب بزنه.اما تنها نکته مثبت این کتابش هم در اینه که اولین کتابی بود که به مساله خودیاری پرداخته و معتقده که برای رسیدن به موفقیت باید با تلاش و پشتکار وسواسگونه و مستمر در جهت اهداف قدم برداشت که این موضوع حالا الهام بخش بسیاری از نویسنده های مطرح دنیا مثل برایان ترسی و دارن هاردی و رابرت کیوساکی و ... شده بخاطر همین این نویسنده ها از ناپلئون هیل در کتابهای خودشون نامبردن.

1

میکروکتاب و نانوکتاب مثل نکات کنکوری میمونن، همونطور که دانش‌آموز بعد از کنکور اون نکاتو فراموش میکنه و دیگه بدردش نمیخوره چون پایه‌ای و زیربنایی مطالعه نکرده، مطالب نانوکتاب هم چون منسجم و با توضیحات تکمیلی همراه نیستن بزودی فراموش میشن و اثربخشی نداره! متأسفانه مقاص انتفاعی و اقتصادی باعث شده همچین کتاب‌هایی منتشر بشه. علاوه براین، اگه نویسنده ۴۰۰صفحه کتاب مینویسه حتمأ دلیل داشته ولی در میکرو و نانو کتاب با حذف حجم بیشتر کتاب، به نویسنده بی‌احترامی صورت میگیره

4

کتاب جالب و تاثیر گذاریه .ارزش خرید رو داره

5

این کتاب واقعا عالیه...بستگی به تعقیردرونی بشریت داره...تصمیم بگیریم وعمل کنیم... موفقیت چیزی جز یک تصمیم نیست...همه مامی توانیم همه ما روح خدادرمادمیده است...خدابه ما قدرت خلق کردن داده است ...وماخالق زندگی خود هستیم...وبهترین هارا در زندگی خود خلق می کنیم وخواهیم کرد...بی نیاز باشید...

4

خالی بندی محض.نمیخوام نا امیدتون کنم ولی این اقا با هیچکس مصاحبه ای نداشته بجز اقای کارنگی،بجاش پادکست چنل بی در مورد ناپلئون هیل رو گوش بدید بی شک متنفر میشید از این کتاب و این ادم کلاهبردار

4

یه بنده خدا با اکانت های مختلف هی مینویسه پادکست چنل بی گوش بدید باشه بابا گوش میدیم خودتو اذیت نکن

4

اونایی که میگم چنل بی ازش بد گفته و اینا . واقعا چطور با حرف‌های یه نفر که می‌خواد از رو شهرت این کتاب که یکی از پر فروش‌ترین های تاریخ دنیاسلت نظرتون رو تغییر میدید. واقعا چیز‌های که چنل بی گفته بی اساس ه

4

دقت کنید این کتاب برای چندین دهه قبل هست، زمان رکود اقتصادی آمریکا، اون زمان نه برایان تریسی وجود داشت نه کتاب انگیزشی خاصی، برای همین کتاب ارزشمندیه

نمایش 94 نقد دیگر
4.2
(149)
8,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیندیشید و ثروتمند شوید
بیندیشید و ثروتمند شوید
۱۵ راهکار برای جذب ثروت
سبکتو
4.2
(149)
8,000
تومان