0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت نامحدود

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قدرت نامحدود

درباره قدرت نامحدود
کتاب قدرت نامحدود (راهی برای دستیابی به قله‌های موفقیت) نوشتۀ آنتونی رابینز، در واقع انقلاب تفکر است، این کتاب مرحله به مرحله به شما نشان می‌دهد که چگونه استقلال روحی، مادی، اعتماد به نفس و حس رقابت نسبت به دیگران داشته باشید. آنتونی رابینز (Anthony Robbins) در سال ۱۹۸۶ کتاب قدرت نامحدود (راهی برای دستیابی به قله‌های موفقیت) را منتشر نمود. تونی با نوشتن این کتاب قصد معرفی قدرت فوق‌العاده انسان را دارد. همان قدرتی که تونی را به درجات بالایی از موفقیت در زندگی هدایت نمود. کتاب قدرت نامحدود (راهی برای دستیابی به قله‌های موفقیت) (Unlimited Power Home Study Course) به شما دانش شناخت خود و دنیایتان را می‌دهد. قدرت نامحدود کتابی است که مثل یک رهبر مراحل موفقیت را به شما نشان خواهد داد. جملات برگزیده کتاب قدرت نامحدود (راهی برای دستیابی به قله‌های موفقیت): - انسان چیزی است که به آن باور دارد. - عظیم‌ترین هدف زندگی عمل است نه علم. - رفتارهای ما نتیجه‌ی وضعیتی هستند که ما در آن هستیم. - درخت تنومند به آسانی رشد نمی‌کند، هر چه باد قدرتمندتر بوزد درختان قوی‌تر خواهند بود. - فرد می‌تواند از روش درست همه‌چیز بگوید و در مسیر غلط هیچ‌چیز: تنها نکته ظریف ساختن مسیر است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
214.۸۰ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۱۲:۵۱
نویسندهآنتونی رابینز
مترجممهدی صائمی
راویمسعود بطحایی
ناشرانتشارات پر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۲/۲۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۱۴.۸۰ مگابایت
۰۵:۱۲:۵۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.6
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
12 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
43 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
31 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

قبلا تجربه خواندن یک کتاب خوب با یک ترجمه بد رو داشتم باور کنید خیلی تجربه زجر آوری بود الان هم شنیدن یک کتاب خوب با یک گویندگی بد رو تجربه کردم و از فصل اول قطع کردم من این کتاب رو با ترجمه آقای مجرد زاده کرمانی خوندم عالیه و پایه تمام موفقیت هام بوده و در تمام زندگیم اثر گذاشته ولی لطفا این کتاب رو با این شیوه گویندگی گوش ندید حروم میشه ??? خواهش میکنم ازتون برید کتاب رو بخونید و این رو گوش ندید

1

من نسخه اصلی کتاب را دارم. نسخه صوتی ارائه شده یک میکروبوک از کتاب اصلی است که هیچ کجا به آن اشاره نشده است. همچنین خواندن کتاب اصلا خوب نیست، گوینده به متن آشنا نیست و مکث ها را رعایت نمیکند یا در جای نامناسب مکث می‌کند. من چهار فصل اول را گوش دادم و قطع کردم. برای این کتاب ارزشمند واقعا کم گذاشتید.

3

صدای گوینده اصلا جذابیت و گیرایی نداره و این باعث میشه شما تمام حواستون به صحبت هاش نباشه و گاهی حواستون پرت میشه

3

آقااا کتاب صوتی اسمش . حداقل یکبار میخوندی بعد گوش میکردی می‌دیدی دوستداری چند دقیقه بهش گوش کنی ?اصلا نمیشه با کتاب مچ شد?

1

دو فصل رو با عذاب گوش کردم ولی دیگه نتونستم ادامه بدم!!! کتاب تونی رابینز با این کیفیت چرا اینقدر بد باید تبدیل به کتاب صوتی بشه!!!! ??

1

این کتاب صوتی خلاصه شده و اصلا قابل مقایسه با نسخه چاپی نیست. یه لحظه حواست پرت شه دیگه هیچی نمیفهمی

3

صدا اصلا جذابیت نداره

3

گویش راوی افتضاحه

3

در مورد خوبیش زیاد شنیدم

2.6
(16)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت نامحدود
قدرت نامحدود
آنتونی رابینز
انتشارات پر
2.6
(16)
25,000
تومان