0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس

نویسنده:
تاد دوت
درباره گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس

اعتماد به نفس کلید موفقیت در هر زمینه‌ای است. اعتقاد به خود است که به انسان اجازه می‌دهد، یادگیری مهارت‌ها را تصور و رسیدن به اهداف مورد علاقه و چالش برانگیز را تجسم کند. وقتی اعتماد به نفسی قوی دارید، بقیه متوجه این ویژگی می‌شوند. عکس این قضیه نیز صادق است. تام دِوِت در کتاب گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس 11 گام برای بهبود و افزایش خودباوری و عزت نفس به شما می‌آموزد.

‌درباره‌ی کتاب صوتی گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس اثر تاد دِوِت

تام دوت در این اثر، اولین گام افزایش اعتماد به نفس را پذیرفتن شرایط کنونی و قبول اشتباهات گذشته می‌داند. او معتقد است برای آنکه اعتماد بنفس خود را افزایش دهید نباید کاستی ‌های زندگی‌تان را تقصیر خانواده، دوست یا جامعه بدانید در واقع شما باید با گذشته خود مواجه شوید. قدم بعدی برای بهبود این مهارت کمک به سایر افراد است. شما همواره باید یک داوطلب برای ارائه تخصص خود باشید. اینکار علاوه بر تایید شما، احساس ارزشمندی به شما می‌دهد. قدرت تجسم و تخیل بی آنکه بدانید تاثیر چشم‌گیری در افزایش اعتماد به نفس دارد. با تقویت این مهارت گامهای بلندی برای موفقیت خود خواهید برداشت.

فراموش نکنید افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس دو مهارتی است که به زمان زیادی احتیاج دارد. شما با شنیدن این کتاب کاربردی با برنامه‌ای مدون و آسان، آشنا می‌شوید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا به تدریج اعتماد بنفستان را به حد مطلوب برسانید.

کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس حجم بسیار کمی دارد. شما با صرف تنها 20 دقیقه زمان می‌توانید از مطالب کاربردی آن بهره ببرید. حجم کل این کتاب صوتی برابر با 24 مگابایت است.

‌درباره‌ی تاد دِوِت نویسنده‌ی کتاب صوتی گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس

دکتر تاد دوت نویسنده، سخنران انگیزشی و یکی از رهبران سرشناس در در سراسر دنیا است. او در خانواده‌ای با وضعیت متوسط رو به پایین در اطراف شهر ممفیس بزرگ شد. دوت به عنوان مشاور کار خود را آغاز کرد اما به محیط آکادمیک علاقمند شد و تحصیلات خود را تا مقطع دکترا در رشته رفتار سازمانی ادامه داد. او به مدت 10 سال عنوان محبوب‌ترین استاد را کسب کرد. دوت توانایی زیادی در سخنرانی دارد و این ویژگی مسیر متفاوتی را در زندگی او رقم زد. دوت معتقد است اگر می‌توانید به دیگران کمک کنید، باید آن کار را انجام دهید.

دکتر دوت به اقصی نقاط جهان به سفر کرده و در بسیاری از سمینارها سخنرانی داشته است. دوره‌های آموزشی آنلاین او نیز در پلتفرم لینکداین از محبوبیت زیادی برخوردار است. تاد دوت آثار متعددی را در زمینه خودیاری و افزایش مهارت‌های فردی به رشته تحریر درآورده است که از میان آنها می‌توان به محصولات صوتی «مدیریت برای رسیدن»، «غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع» و «پذیرفتن تغییرات» اشاره کرد. آثار دوت با آثار نویسنده محبوب، آنتونی رابینز، شباهت زیادی دارد.

ترجمه‌ی کتاب صوتی گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس به فارسی

انتشارات شادن پژواک کتاب صوتی گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس را با ترجمه‌ی گروه مترجمان عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب صوتی گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس را خواند؟

  • کتاب صوتی گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس در دسته‌ی کتاب‌های توسعه مهارت‌های فردی قرار دارد.
  • کتاب صوتی گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • خوانش کتاب صوتی صوتی گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس را محسن زرآبادی پور به‌عهده داشته‌ است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی صوتی گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس اثر تاد دوت بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه فیدیبو امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی توسعه مهارت های فردی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید. شما می‌توانید نسخه چاپی این کتاب را از فروشگاه اینترنتی digikala  تهیه کنید.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
24.۵۳ مگابایت
مدت زمان
۲۶:۴۵
نویسندهتاد دوت
مترجمگروه مترجمان
راوی محسن زرآبادی پور
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۲/۰۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۴.۵۳ مگابایت
۲۶:۴۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

خیلی خلاصه ست و از ۱۰۰ ۵۰ میدم بهش

4

اصلا مفید نبود

4

خیلی ضعیفه

4.2
(13)
18,000
٪50
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس
٪50
گام هایی برای ایجاد اعتماد به نفس
تاد دوت
شادن پژواک
4.2
(13)
18,000
٪50
9,000
تومان