0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
12 قانون زندگی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی 12 قانون زندگی

نوشداروی بی نظمی
درباره 12 قانون زندگی
هر کس در دنیای مدرن امروز چه چیزی را باید بداند؟ روانشناس مشهور جُردن بی. پیترسون برای پاسخ به این سؤال (که از مشکل‌ترین سؤالات است)، به طور اختصاصی حقایق به دست آمده‌ی تاریخی را با نتایج جذابِ تحقیقات پیشرفته علمی ادغام می‌کند. دکتر پیترسون با زبانی طنز، شگفت‌آور و آموزنده به ما می‌گوید که چرا دختران و پسرانِ مشغولِ اسکیت سواری را باید تنها رهایشان کرد، چه سرنوشت تلخی در انتظار آنهایی است که بیش از حد انتقاد می‌کنند و چرا هر وقت گربه‌ای را در خیابان می‌بینید، همیشه باید نوازشش کنید. سیستم عصبی خرچنگ چه چیزی را باید درباره صاف ایستادن (و شانه‌ها را عقب دادن) و موفقیت در زندگی به ما بگوید؟ چرا مصریان باستان مقامی را می‌پرستیدند تا عشق فراوان خود را به والاترینِ خدایان ابراز کنند؟ وقتی مردم خشمگین، متکبر و کینهجو می‌شوند، در چه مسیرهای هراس‌انگیزی پا می‌گذارند؟ دکتر پیترسون به طور گسترده‌ای سفر می‌کند و نظم، آزادی، ماجراجویی و مسئولیت را مورد بحث قرار می‌دهد؛ حکمت دنیا را در ۱۲ قانون عملی و ژرف برای زندگی تلخیص می‌کند. کتابِ «۱۲ قانون زندگی» چیزهای عادی مدرنِ علم، ایمان و طبیعت انسان را در هم می‌کوبد و در عین حال ذهن و روح خوانندگانش را دگرگون و بزرگ می‌گرداند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۰۵ گیگابایت
مدت زمان
۱۹:۳۱:۲۳
نویسندهجردن پیترسون
مترجمحامد رحمانیان
مترجم دومهادی بهمنی
راوی عرفان س گلپایگانی
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۰۵ گیگابایت
۱۹:۳۱:۲۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 38 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
26 ٪
4
ستاره
26 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
21 ٪
1
ستاره
23 ٪
24 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

واقعا یه مترجم حرفه ای نمیاد این کتاب کم نظیر رو ترجمه کنه؟ نمونه ضعیف ترجمه نشر پیکان: Their nervous systems are comparatively simple, with large, easily observable neurons, the magic cells of the brain. دستگاه عصبی آنها در مقایسه با ما بسیار ساده است. اعضایی بزرگ و به راحتی قابل مشاهده، و سلول هایی با مغز جادویی. نمونه های این شکلی کم نداره. پیشنهاد میکنم دنبال ترجمه های دیگه باشید.

1

نه تنها ترجمه در حد گوگل ترنسلیته کسی که خوانده حتی جمله بندی رو نمیتونه درست رعایت کنه. یه کار ضعیف تمام عیار. وقتی نمیتونید یه کاری رو درست انجام بدید چرا وانمود میکنید که میتونید تا یکی مثل من گول بخوره و هزینه سر پا موندن شما رو بده

4

سلام با سپاس بنده خود تجربه کتابخوانی داشته ام به نظرم خوب خوانش شده است. گزینه های سرعت خوانش و زمان بندی شنیدن هم خوب است. به قولی ترجمه ی این کتاب روان تر و ساده تر از زبان اصلی برای فهم مطالب است. با توجه به خرید کتاب ها و مالکیت آن ها برای خریدار باید امکان دانلود ان خارج از فضای فیدبیو باشد که متآسفانه نیست و این محدودیت مشکل ایجاد می کند!

1

وحشتناک‌ترین کتاب صوتی بود که گوش دادم! اصلا نتونستم بیشتر از ۱۰ دقیقه تحملش کنم این چه وضعیته بیانه؟ یه جمله بندی رو راوی نمیتونه درست ادا کنه. خود ترجمه هم که وحشتناکه! واقعا چرا فیدیبو گزینه عودت نداره؟!!

5

کتاب و ترجمه و گوینده هیچ مشکلی نداشتند. یکم پراکنده گویی به خاطر خود نویسنده هست که عادیه. جردن پترسون علاوه بر اینکه روانشناسه فیلسوفه پس طبیعیه یکم دیدگاه چیستی گرایی داشته باشه و روانشناسی صرف نباشه.

4

یک کتاب فوق العاده، یک ترجمه ضعیف و یک اجرای ضعیف تر.

2

این کتاب به تازگی ویرایش شده و از این نسخه بسیار گویا تر و و روانتر شده . پیشنهاد می کنم با صدای گوینده ای حرفه ای ( نه این دوست عزیزمون که با کمال احترام بسیار بد کتاب رو می خونه ) اجرا بشه .

4

کتاب چاپ شده را من تا اواسط خواندم. ترجمه بد نیست واقعا و قابل فهمه. چیزی که آزاردهنده است سرعت نا متناسب خوانشه که واقعا غیر قابل فهم میکنه کتاب را.

2

کتاب خیلی خوبیه ولی گوینده واقعا افتضاحه! انگار همین الان از خواب بیدارش کردن آوردنش پای ضبط، بی انگیزه، بی حوصله و یکنواخت!

1

نمیدونم کتاب‌ مزخرفه یا ترجمه مزخرفه یا گوینده. اسمون ریسمون رو بافته به هم، به زور تا اخر فصل یک گوش دادم شاید جذبم کنه ولی نشد و دیگه ادامه ندادم!

نمایش 14 نقد دیگر
3.1
(40)
آموزنده 🦉 (1)
79,000
٪50
39,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
12 قانون زندگی
٪50
12 قانون زندگی
نوشداروی بی نظمی
نشر نوین
3.1
(40)
آموزنده 🦉 (1)
79,000
٪50
39,500
تومان