0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بازیچه دست دیگران نشوید

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بازیچه دست دیگران نشوید

نویسنده:
ژاک ریگارد
درباره بازیچه دست دیگران نشوید

هیچ راننده عاقلی اجازه نمی‌دهد یکی از مسافرانش به جای او فرمان اتومبیل را به دست بگیرد و او را هر جا دلش خواست ببرد. با این حال، ما هر بار که کنترل می‌شویم یا تحت فشار قرار می‌گیریم این اتفاق روی می‌دهد. مثلاً شخصی با توسل به خشونت یا نیرنگ ما را وادار می‌کند آن طور که او می‌خواهد یا زندگی می‌کند یا دوست دارد عمل کنیم. کنترل کننده با استفاده از روش‌های فلج‌کننده و گمراه کننده از واکنش‌ها جلوگیری می‌کند و سهم کم و بیش مهمی از زندگی ما را به تاراج می‌برد. کنترل شدن از جانب دیگران مشیت الهی نیست. هیچ کس مجبور نیست تمام زندگی‌اش را به گوش دادن به حرف دیگران و زیر بار اراده آن‌ها رفتن بگذراند. این کتاب برای کسانی گویا شده که از کنترل شدن از جانب دیگران، از بیش از حد خوب و مهربان بودن، از بدبخت بودن و این که نمی‌توانند اختیار زندگی و کار خودشان را در دست داشته باشند خسته شده‌اند. در یک کلام این کتاب برای همه کسانی است که از کنترل شدن به ستوه آمده‌اند و دیگر اینکه می‌خواهند برای کسانی که تحت فشار قرار دارند و به نوعی تحت کنترل دیگران هستند راهکاری ارائه دهد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
451.۵۷ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۵۶:۰۹
نویسندهژاک ریگارد
راویایمان ساکی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۲/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۵۱.۵۷ مگابایت
۰۷:۵۶:۰۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
41 ٪
4
ستاره
35 ٪
3
ستاره
17 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
0 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب جالبی است ولب نسخه صوتی با لحن و تاکید افتضاح خوانده شده، خانمی (ایمان ساکی؟) که این کتاب را خوانده، به جز داشتن صدای زیبا، هیچیک از مشخصه های یک راوی خوب را ندارد. طوری جملات را با لحن و تاکید غلط می خواند که معنی جملات کاملاً تغییر می کند. خرید ورژن صوتی را اصلاً توصیه نمی کنم. چون بیشتر در زمانهای مرده و در حرکت کتاب صوتی گوش می کنم، نسخه صوتی را خریدم ولی تمام کردن این کتاب برای من تبدیل به یک شکنجه شده است. از عزیزان مسئول در فیدیبو استدعا دارم در کنترل کیفیت کتابهای صوتی، به مساله ی لحن و تاکید در بیان گوینده دقت بیشتری مبذول کنند.

3

صدای راوی مناسبه اما نوع گویش زیاد جالب نیست... گوینده انقدر سعی کرده کلمات رو شمرده و آروم بگه که از حوصله خارجه و درک‌ مطلب واقعا سخت شده به حدی که من مجبور شدم سرعت گویش رو زیاد کنم تا قابل فهم بشه برام... در کل به نظرم این کتاب رو اگر به صورت متنی(چه فیزیکی چه الکترونیک) تهیه کنید بهتره...

4

سلام، کتابی خوبی هست، فقط راوی از همین شیوه کتاب برای ضربه زدن به آقایون داره استفاده میکنه، و به صورت تکراری از این کلمات استفاده می‌کند و وجهه آقایون خراب میکنه مثلا شوهر بد اخلاق، شوهر....

4

اینقد خوشم اومد ازش که هم صوتیشو خریدم هم کتابشو . چقد کنترل کننده های خودخواهانه و بدخواهانه به وفووووور دور و ورمون دیده میشه ??

4

محتوای کتاب خیلی خوبه کاااش گوینده ش مهیار ستاری بود البته گوینده ی این کتاب هم‌خوبه اما مهیار ستاری فوق العاده ست

5

خانم ساکی صدای بسیار زیبا و استوار و دلنشین داره. هنوز گوش ندادم ...ولی صدای ایشون باعث شد کتاب را بخرم

5

فوق العاده عالی و تاثیرگذار. کتابیه که هر چند بار هم که گوش میدم بهش بازم برام اموزندس و جذاب

4

هنوز گوش نکردم بعد از اینکه گوش کردم نظرمو میزارم

5

سلام صدای گوینده خوبه مشکلی نداره

3

کتاب خوب راوی که عالی

4.1
(17)
48,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
بازیچه دست دیگران نشوید
بازیچه دست دیگران نشوید
ژاک ریگارد

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بازیچه دست دیگران نشوید
بازیچه دست دیگران نشوید
ژاک ریگارد
نوین کتاب
4.1
(17)
48,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر