0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ذهنیت

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک ذهنیت

فناوری جدید موفقیت
نویسنده:
کارول دوئک
ناشر:
فیدیبو
درباره ذهنیت
برای خواندن این کتاب تنها بیست دقیقه زمان لازم دارید! میکروبوک ذهنیت (فناوری جدید موفقیت)‌ خلاصه‌ای مفید و کاربردی از کتاب «ذهنیت» است. در این میکروبک تفاوت بین افراد با ذهنیت ثابت و افراد دارای ذهنیت رشد را مورد بحث قرار می‌گیرد. ذهنیت ما تعیین کننده نحوه برخورد ما با شرایط سخت و موانع و مشکلات زندگی است. این کتاب توضیح می‌دهد چگونه می‌توانیم با تغییر ذهنیت به اهداف خود دست یابیم. چه کسانی باید این میکروبوک را بخوانند؟ هرکس می‌خواهد در مورد ذهنیت‌های مختلف و تاثیر آن‌ها بر رفتار ما بداند. کسانی که می‌خواهند تمام پتانسیل درون خود را بالفعل کنند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
142.۶۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
20 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۴۰:۰۰
نویسندهکارول دوئک
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۵/۱۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱۴۲.۶۵ کیلوبایت
۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
40 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب(بیشتر با نام "طرز فکر" شناخته میشه)،یکی از تکان دهنده ترین کتاب هایی هست که تو زندگیم خوندم؛کتاب راجع به دو طرز فکر-یکی متکی بر استعداد های ذاتی انسان و دیگری متکی بر تلاش و پشتکار انسان- صحبت میکنه و با ذکر آزمایشات و مثال های مختلف از افراد مشهور و موفق تاریخ، بیان میکنه که مهم دونستن و بزرگ جلوه دادن "استعداد" چقدر میتونه مخرب باشه؛در واقع بیشتر به این مقوله میپردازه که "استعداد" اونقدری که ما فکر میکنیم تاثیری در رسیدن به موفقیت نداره و صرفا تلاش و پشتکاره که یک فرد رو در هر زمینه ای(حتی اگر بی استعداد باشه) به موفقیت میرسونه.به هر کسی و با هر سن و سالی شدیدا پیشنهاد میکنم نسخه کامل کتاب رو مطالعه کنه،ازون کتاباییه که نگرشتون رو دگرگون میکنه.(تاکید میکنم نسخه کاملو بخونید)

1

کتاب کارول دوک بی نظیر هست که واژه طرز فکر عبارت بهتری برای ترجمه مایند ست هست. اما فکر کنم این میکروبوک بدون داشتن ادراک کافی از بحث کتاب فقط گردآوری مختصری از کتاب داشته وقتی تعریف طرز فکر و منشا اون در خلاصه کتاب نیومده باشه چطور میشه از کتاب برداشت خوبی کرد امیدواریم در خلاصه برداری بهتر عمل کنید

3

واسه من جالب نبود شاید چون خیلی خلاصه بود

3

خوب بود

3.4
(5)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ذهنیت
ذهنیت
فناوری جدید موفقیت
فیدیبو
3.4
(5)
10,000
تومان