0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نظریه های متاخر جامعه شناسی

معرفی، خرید و دانلود کتاب نظریه های متاخر جامعه شناسی

ناشر:
نشر نی
درباره نظریه های متاخر جامعه شناسی
نظریه‌های متأخر جامعه‌شناسی شرح و ترجمه برخی از مهم‌ترین کارهایی است که جامعه‌شناسان متأخر (فوکو، هابرماس، گیدنز، باومن، بوردیو و ...) برای تبیین تحولاتی که بالاخص از دهه 1970 به این سو در جوامع مدرن اتفاق افتاده است، انجام داده‌اند. تبیین رابطه عاملیت و ساختار، سیستم و زیست جهان، جایگاه فرد در شبکه‌های پیچیده اجتماعی و... ازجمله موضوعات و مضامین محوری تلاش جامعه‌شناسان در دهه‌های اخیر هستند. در کتاب حاضر ابتدا شرحی درباره نظریه اجتماعی مدرن و متأخر، مباحث اصلی و انواع دسته‌بندی‌های آن‌ها ارائه شده است؛ سپس در هر فصل مجموعه‌ای از نوشته‌ها یا مقالات اصلی یک یا چندین متفکر متعلق به یک مکتب، به‌منظور معرفی آراء و مفاهیم آن متفکر یا مکتب، ترجمه شده است. شاید ویژگی بارز این کتاب گزینش، شرح و ترجمه آثاری است که، ولو به شیوه‌های مختلف، قضایای واحدی را دنبال می‌کنند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
6.۱۱ مگابایت
تعداد صفحات
520 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۲۰:۰۰
نویسنده حمیدرضا جلائی پور
نویسنده دومجمال محمدی
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۳/۲۳
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
66,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶.۱۱ مگابایت
۵۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

حامد حاجی حیدری: در مجموع این کتاب ۹ نویسنده دارد که سهم هر یک به این شرح است: کرایج کالهون( ۳۳۲ صفحه از ۵۰۰ صفحه، ۶۶/۴ درصد)، تونی بیلتن( ۳۴ صفحه، ۶/۸ درصد)، آنتونی گیدنز (۲۵ صفحه، ۵ درصد)، جاناتان ترنر (۲۵ صفحه، ۵ درصد)، کریس جنکس (۲۲ صفحه، ۴/۴ درصد)، و جفری الکزندر و “محمد” رضا جلایی پور (۲۰ صفحه، ۴ درصد). دکتر “حمید” رضا جلایی پور تنها ۲۸ صفحه، معادل ۸/۴درصد از کتاب را نگارش فرموده اند.

5

از کتاب به خوبی استفاده کردم. فقط مشکلی که وجود داشت این بود که میخواستم در تحقیقم به این کتاب ارجاع بدم اما چون فونت کتاب دلبخواهی تنظیم میشد نمیتونستم شماره صفحه را درج کنم که این ضعف مهمیه برای نشر کتابهای اینچنینی چون عمدتا پژوهشگران نیاز دارند با درج شماره صفحه ارجاع بدن.

5

من نمی‌فهمم چرا فیدیبو در برابر یک اصلاح ساده در فونت کتاب‌های علمی‌ش اینقدر مقاومت می‌کنه. بر اساس چاپ کاغذی کتاب، جایی که متن هر صفحه چاپی تموم می‌شه، عدد صفحه رو بزنید. مهم نیست که در فرمت epub کجای صفحه میفته. اینطوری مشکل ارجاع‌دهی کاملا حل می‌شه. کار خیلی ساده‌ای هم هست.

5

واقعا کتاب درخوری هست.

5

منبع موثق و معتبر

4.6
(12)
156,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نظریه های متاخر جامعه شناسی
نظریه های متاخر جامعه شناسی
حمیدرضا جلائی پور
نشر نی
4.6
(12)
156,000
تومان