0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دو راهی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دو راهی

نویسنده:
ام سوسا
درباره دو راهی

برای حل مشکلات عاطفی و شخصیتی چه کار کنیم؟

ام. سوسا (M. Sosa) نویسنده‌ی موفق و پرفروش کتاب «اشتباهات یک زن» قبل از اینکه هنر نویسندگی را در پیش بگیرد، در حوزه‌ی بازاریابی به عنوان طراح وب و گرافیک مشغول بوده و البته همین توانایی‌ها در رساندن حرف‌هایش به گوش دیگران کمک شایانی کرده است. سوسا از سال ۲۰۱۶ به بیان دیدگاه‌های شخصی و تجربیات خود در شبکه‌های اجتماعی پرداخته و جملاتش تلنگری به قلب بسیاری از افراد زده و به خیلی از آن‌ها در کنار آمدن با جدایی و تمام شدن رابطه‌هایشان کمک کرده است. او نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری و روان‌شناسی با تأکید بر مسائل زنان در آمریکاست. سوسا به خوبی می‌داند که برای حل مشکلات عاطفی و شخصیتی، پیش از همه باید آن‌ها را شناخت. به همین سبب، او بیشتر از آن که توصیه کند و راهکار بدهد، سعی می‌کند ریشه‌ی مشکلات و رفتارهای غلط را واکاوی کند. سوسا زنان را تشویق می‌کند تا ارزش خود را درک کرده و رفتارهای سمی‌شان را پیش از اینکه به آن‌ها آسیبی بزنند رها کنند. آثار سوسا اکنون مخاطبان متعددی در اقصی نقاط جهان دارند و به زبان‌های متنوعی ترجمه شده‌اند. روابط زناشویی، عشق به خویشتن، و ترمیم زخم‌های روحی و روانی از جمله موضوعاتی هستند که ام. سوسا در آثارش به آن‌ها می‌پردازد.


«دوراهی» کتابی در مورد عشق، روابط، جدایی‌ها و مسائل رها شده

کتاب «دوراهی» ترکیبی از نقل قول‌های مختلف است که از چشم یک زن بیان شده است. اگر به دنبال یک کتاب نقل قول در مورد عشق، روابط، جدایی‌ها و مسائل رها شده هستید، این کتاب برای شما بسیار مفید خواهد بود. در واقع شما در این کتاب لذت‌بخش با درونیات یک زن روبه‌رو خواهید شد. درونیاتی که از پس فراز و نشیب‌های پرشمار زندگی با شما سخن می‌گوید. این درونیات و احساسات بیان نشده و بعضا واپس‌رانده‌شده‌ی درون انسان، اینجا، در این کتاب تحت عنوان «دوراهی» تجلی بیرونی یافته‌اند! اگر احساس تنهایی و دل‌شکستگی می‌کنید این کتاب به شما انگیزه می‌دهد تا احساس شکست را کنار گذاشته و قدرتمندتر از گذشته زندگی خود را عاقلانه ادامه دهید.


بریده‌هایی از کتاب «دوراهی»

- حقیقت این است که من خیلی از خودم برایت مایه گذاشتم، حال آنکه تو فقط مشغول فکر کردن به خودت بودی.

- دست از شکستن قلبت، برای کسی که اصلا عین خیالش نیست بردار!

- عشقی را که «تو» نتوانستی به من بدهی «دیگری» به من داد. حال دوباره دلیلی برای لبخند زدن دارم.


کتاب صوتی «دوراهی»

نشر صوتی آوانامه با همکاری «انتشارات مجید» کتاب صوتی «دوراهی» اثر «ام. سوسا» را با ترجمه‌ی «نهال سهیلی‌فر» تهیه و تولید کرده است. در این کتاب، «رفیعه پوستی» گویندگی کرده است. پیش از این آوانامه نسخه‌ی صوتی کتاب «چیزهایی که کاش می‌توانستم به او بگویم» و «رهایی» را از همین نویسنده، مترجم و گوینده تولید و منتشر کرده بود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
34.۲۴ کیلوبایت
مدت زمان
۳۶:۳۰
نویسندهام سوسا
مترجم نهال سهیلی فر
راویرفیعه پوستی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴.۲۴ کیلوبایت
۳۶:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

بنظرم واقعا افتضاح بود مخصوصا طرز خوانش که با حرص و عصبانیت بود و اینکه جملات فراوان تکراری

1
(1)
52,000
٪30
36,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دو راهی
٪30
دو راهی
ام سوسا
آوانامه
1
(1)
52,000
٪30
36,400
تومان