0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت توافق

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قدرت توافق

نویسنده:
جول اوستین
درباره قدرت توافق

این کتاب متن یکی از سخنرانی‌های جول اوستین کشیش معروف امریکایی است که به صورت صوتی درآمده است. در این کتاب جول اوستین بیان می‌کند که چگونه می‌توان با قرار گرفتن در کنار انسان‌های با ایمانی که به شما احساس و انرژی مثبت می‌دهند (بجای افراد منفی نگر) به خواسته‌ها می‌رسیم.


افراد مثبت اندیش چه ویژگی هایی را در خود تقویت می‌کنند (قانون جذب)

کسانی که مثبت اندیش هستند رفتار متفاوتی نسبت به دیگران دارند و همین باعث تفاوت عمده میان آن‌ها با دیگران می‌شود. انرژی منفی در هر جایی که فکرش را بکنید وجود دارد و اشخاص زیادی را نیز در اطراف خود می‌بینیم که دائما در حال شکایت از زندگی و شرایط خود هستند. آن‌ها رفتارهای بدی از خود نشان می‌دهند و اصولا حوصله‌ی برخورد با دیگران را ندارند؛ اما چیزی که این افراد به آن توجه نمی‌کنند آن است که بر اساس قانون جذب انرژی منفی و بی‌حوصلگی می‌تواند آنان را از پا در بیاورد.

از سویی دیگر انرژی منفی که این افراد از خودشان منعکس می‌کنند باعث می‌شود تا روی دیگران نیز اثرات سوء بگذارد؛ در نتیجه همه سعی خواهند کرد تا از افراد منفی باف دوری کنند؛ چرا که موفقیت‌شان را به خطر می‌اندازند. بر اساس قانون جذب انرژی منفی می‌تواند روی زندگی ما اثرات مخربی داشته باشد، اما همواره اشخاصی هستند که توانسته‌اند در مقابله با این منفی‌بافی‌ها سربلند بیرون بیایند و با ارائه راهکارهایی به یک فرد موفق و مثبت اندیش تبدیل شوند.


ویژگی‌های افراد مثبت نگر:

۱ - به وجود آوردن شادی در هر موقعیتی

اصولا قرار نیست که همیشه اتفاقات خوشی برای ما روی دهد تا ما حال خوبی برای ادامه روز داشته باشیم. افراد مثبت اندیش انگیزه‌های بیرونی را عاملی برای شاد بودن خود قرار نمی‌دهند؛ بلکه سعی می‌کنند با ساختن موقعیتی خوب و استفاده درست از قانون جذب، انرژی‌های مثبت را به سمت زندگی خود سرازیر کنند. بدین ترتیب روی ذهن خود تمرکز می‌کنند و تلاش می‌کنند تا با پیروزی‌های هر چند کوچک خودشان را نسبت به زندگی امیدوارتر کنند.

۲ - تمرین مثبت اندیشی

افکار ما در طول روز رابطه‌ی مستقیمی با اعمال ما خواهد داشت، بنابراین اگر فرد منفی‌بافی باشیم آینده‌ی چندان خوبی هم برایمان رقم نخواهد خورد. افراد مثبت‌اندیش کاری به افکار منفی که به سراغشان می‌آید ندارند و سعی می‌کنند در هر موقعیت بدی، یک ویژگی مثبت پیدا کنند و آن ویژگی مثبت را مبنای تفکرات خود قرار می‌دهند.

به عبارتی دیگر کسی که مثبت‎اندیشی را مبنای زندگی‌اش قرار داده است، همیشه سعی می‌کند به نیمه ی پر لیوان نگاه کند؛ درست است که گاهی اوقات اوضاع زندگی از کنترل ما خارج می‌شود؛ اما می‌توان با استفاده درست از قانون جذب و راهکارهای منطقی به سمت پیروزی حرکت کرد.

۳ - خودباوری و تاثیر آن روی تفکرات ما

شما نباید اجازه دهید که افکار منفی روی ذهن‌تان اثر بگذارد. همواره اشخاص زیادی در زندگی ما هستند که بنا به هر نحوی و به هر علتی می‌خواهند به ما آسیب برسانند، اما وقتی شما به خودباوری رسیده باشید، هر چقدر هم که این اشخاص سد راهتان شوند شما به مسیر خود ادامه خواهید داد و توجهی به ایشان نخواهید کرد.

این سخنرانی وجود افراد مثبت نگر و اثرات مثبت آن‌ها در زندگی ما از منظر ایمان و مذهبی بیان می‌کند و با ذکر مثال‌هایی به نا نشان می‌دهد که چرا باید این افراد در زندگیمان باشند.

شنیدن این کتاب سودمند را به شما دوست عزیز توصیه می‌کنیم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
30.۳۹ کیلوبایت
مدت زمان
۳۲:۲۵
نویسندهجول اوستین
مترجم سایت نگرش نیک
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۰.۳۹ کیلوبایت
۳۲:۲۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت توافق
قدرت توافق
جول اوستین
نشر آذرسا
0
(بدون نظر)
25,000
تومان