0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مسیر ناآزادی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مسیر ناآزادی

(خلاصه کتاب)

درباره مسیر ناآزادی

بخشی از کتاب

۱. سیاست اجتناب‌ناپذیری این ایده است که هیچ جایگزینی وجود ندارد. پذیرش این امر به معنای انکار مسئولیت فردی برای دیدن تاریخ و ایجاد تغییر است. این سیاست منجر به نابرابری اقتصادی می‌شود که باور به پیشرفت را تضعیف کرده و با پایان یافتن تحرک‌اجتماعی، اجتناب‌ناپذیری جای خود را به ابدیت می‌دهد.

۲. پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۹۱، سیاستمداران آمریکایی وضعیت پایان تاریخ اعلام کردند، در حالی که برخی از روس‌ها به دنبال مقامات جدید در گذشته امپراتوری بودند. زمانی که اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۲۲ تأسیس شد، بیش‌تر قلمرو امپراتوری روسیه را به ارث برد.

۳. طبقه سیاسی روسیه از پوتین پیروی کرد و استاد تبلیغاتی او ولادیسلاو سورکوف ایده‌های ایلین را با دنیای رسانه‌های مدرن تطبیق داد. نام ایلین بر لبان رهبران احزاب اپوزیسیون جعلی، کمونیست‌ها و لیبرال‌دموکرات‌های راست افراطی بود که در ایجاد شبیه‌سازی دموکراسی نقش داشتند.

۴. ایلین فیلسوف روسی بود که به سیاست جهان آینده اعتقاد داشت. او تحت‌تأثیر آدولف هیتلر قرار گرفت و رهبر نازی‌ها را در برابر بلشویسم مدافع تمدن می‌دانست.

۵. ایده سیاست ابدیت این است که تنها خیر چیزی است که در درون ما وجود دارد و تنها سیاست محافظت از آن معصومیت بدون توجه به هزینه‌هاست. با ایجاد یک استثنا برای خود شروع می‌شود.

۶. فیلسوف ایوان ایلین معتقد بود که روسیه ارگانیسمی از طبیعت و روح است و پاکی آن مهم‌تر از هر کاری است که روس‌ها انجام داده‌اند. او معتقد بود که قدرت شوروی تمام انرژی شیطانی واقعیت و اشتیاق را در یک مکان متمرکز می‌کند، و با این حال استدلال می‌کرد که پیروزی کمونیسم نشان داده که روسیه کاملا بی‌گناه است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
75.۹۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۱۸:۰۳
نویسندهتیموتی اسنایدر
مترجم یاسین قاسمی بجد
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشریاسین قاسمی‌بجد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۵.۹۷ کیلوبایت
۰۱:۱۸:۰۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

ترجمه و تلخیص فاجعه ، کتاب خوان آنچه می خواند را نفهمیده ،

1
(1)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مسیر ناآزادی
مسیر ناآزادی
(خلاصه کتاب)
یاسین قاسمی‌بجد
1
(1)
20,000
تومان