0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فعال سازی چشم سوم

معرفی، خرید و دانلود کتاب فعال سازی چشم سوم

تکنیک های سریع، تاثیرگذار و تأییدشده برای افزایش آگاهی و بصیرت
نویسنده:
ال جردن
درباره فعال سازی چشم سوم

کتاب فعال‌سازی چشم سوم نوشته ال. جردن، تلاش کرده تا به دور از خرافه، تصوری دقیق از چاکرای چشم سوم ارائه دهد. این نویسنده در این اثر با ارائه تکنیک‌های تاثیرگذار و آزموده‌شده، به ما آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانیم آگاهی و بصیرت خود را تقویت کرده و زندگی خود را به سطحی بالاتر ارتقا دهیم. این کتاب درباره‌ چاکرای سوم چشم، که در برخی از افراد از زمان تولد باز است، توضیحاتی ارائه می‌دهد. این توانایی‌های نهفته در انسان‌ها، اغلب بدون آگاهی از وجودشان، می‌توانند به طور بالقوه‌ای به غیب‌بینی و ارتباط با انرژی‌های ماوراء طبیعی منجر شوند.

یکی از ویژگی‌های جذاب این کتاب، راهنمایی‌هایی است که به ما کمک می‌کند تا بفهمیم آیا این توانایی را در خود داریم و آیا آن را تا به حال تجربه کرده‌ایم یا خیر. از طریق مطالعه‌ کتاب فعال‌سازی چشم سوم، نویسنده به‌طور مفصل به توصیف نحوه‌ی فعال‌سازی این چاکرا می‌پردازد. به عنوان مثال، او به تجربیات غیب‌گویی ناگهانی که در پایان یک شب معمولی رخ می‌دهد، اشاره می‌کند و این اتفاقات به طور غیرمنتظره‌ای قدرت‌های نهفته‌ ما را نمایان می‌سازند.

اگر ش.ما هم به خواندن کتاب‌های دین و عرفان علاقه دارید حتما به دسته‌بندی دین و عرفان فیدیبو سر بزنید

درباره ال. جردن

ال. جردن (L. Jordan) نویسنده آمریکایی به واسطه آثار فانتزی و علمی-تخیلی خود مشهور شده است. او به خصوص به خاطر سری کتاب‌های "نبرد سرزمین‌های افسانه‌ای" که در دهه 2000 میلادی منتشر شد، شناخته می‌شود. ال جردن با سبک نوشتاری پرهیجان، دنیایی پیچیده و شخصیت‌های عمیق توانسته است طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. آثار او به سرعت موفقیت‌های بزرگی را در دنیای ادبیات کسب کرده و تأثیرگذاری وسیعی رئی مخاطبان خود داشته‌ است.

چرا باید کتاب فعال‌سازی چشم سوم را بخوانیم

اگر به دنبال راهی برای آشنایی جامع و سریع با مفهوم چشم سوم هستید و تمایل دارید در مدت زمان کوتاهی تکنیک‌هایی کارآمد برای فعال‌سازی و تعادل دادن به این چاکرا را یاد بگیرید، کتاب فعال‌سازی چشم سوم به عنوان یک منبع ارزشمند و بی‌نظیر برای شما می‌تواند بسیار مفید باشد. این کتاب با ارائه آموزش‌های جامع و قابل فهم، شما را به دنیای عمیق ترین توانایی‌های داخلی انسان هدایت می‌کند. اگر تمایل دارید درک بهتری از خودتان و ارتباط عمیق‌تری با دنیای اطرافتان داشته باشید، تکنیک‌ها و راهنمایی‌های ارزشمند این کتاب به شما کمک می‌کنند تا با توجه به مفاهیم علمی و تجربی، چشم سوم خود را فعال کرده و بهره‌وری و تعادل بیشتری در زندگی خود تجربه کنید. این کتاب، افق‌های جدیدی از خودتان و دنیای داخلی‌تان را به شما خواهد گشود.

در بخشی از کتاب فعال‌سازی چشم سوم می‌خوانیم

لازم است بدانید بعضی ها چشم سومشان از زمان تولد باز است، در واقع آن قدر باز است که آن ها را دارای توانایی غیب بینی و انرژی ماورالطبیعه می کند. این کتاب راهنمای شماست تا متوجه شوید که آیا یک فراروان بین طبیعی هستید یا کسی که این اتفاق برایتان نزدیک است. این موضوع اهمیت زیادی دارد زیرا بعضی والدین که بچه هایی با توانایی های غیب بینی دارند فکر می کنند فرزندانشان دچار بی ثباتی ذهنی شده اند. و در مورد قدرت های واسطه نیز همین طور است، کسی که سطح بالایی از شهود و بصیرت دارد می تواند با بعد روحانی متصل شود. در ادامه درباره ویژگی های تمایز بخش میان فراروان بین و واسطه مطالعه خواهید کرد. بنابراین وقتی احساس می کنید خارج از این جهان در حال تأملید، خود را درک خواهید کرد و دیگران هم با دیدن افرادی که به نظرشان عجیب وغریب هستند، تعجب نخواهند کرد و آن ها را می فهمند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب فعال‌سازی چشم سوم

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های دین و عرفان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü    کتاب نامیرا نویسنده صادق کرمیار

ü    کتاب پیشگویی نویسنده سیلویا براون

ü    کتاب تائوت چینگ نویسنده لائو دوز


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
908.۱۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
77 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۳۴:۰۰
نویسندهال جردن
مترجمیاسین قاسمی
مترجم دوم طلعت اصغری درمیان
ناشریاسین قاسمی‌بجد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
65,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۰۸.۱۹ کیلوبایت
۷۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
69 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
23 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عنوان مهیجی داره اما باید در انتظار خوندنش باشم.

1

مزخرف کامل

5

عالیی ترین کتابی هست که خوندم

5

تاثیر گذار وعالی

5

به درد بخور بود

4
(13)
28,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
فعال سازی چشم سوم
فعال سازی چشم سوم
تکنیک های سریع و تایید شده برای افزایش آگاهی و بصیرت

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فعال سازی چشم سوم
فعال سازی چشم سوم
تکنیک های سریع، تاثیرگذار و تأییدشده برای افزایش آگاهی و بصیرت
یاسین قاسمی‌بجد
4
(13)
28,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر