0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پنج زبان عذرخواهی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پنج زبان عذرخواهی

راز داشتن روابط سالم
درباره پنج زبان عذرخواهی

به نظر شما چگونه می‌شد، اگر همه ما یاد می‌گرفتیم، از یکدیگر صمیمانه عذرخواهی کنیم؟

بعد از شنیدن کتاب صوتی «پنج زبان عذرخواهی» جواب این سوال را می‌توانید بدهید. در این اثر گری چاپمن به شما کمک می‌کند تا روابطی را که به دست خود خراب کرده‌اید بازسازی کنید. او به شما می‌آموزد شفای واقعی زمانی حاصل می‌شود که شما پنج زبان عذرخواهی را یاد بگیرید؛ ابراز پشیمانی، قبول مسئولیت، جبران خطا، تغییر هدفمند و درخواست بخشش. این کتاب صوتی را با صدای میلاد فتوحی می‌شنوید.

همه ما در جهان امروز با تضاد، تفرقه، خشم و کش‌مکش روبه‌رو هستیم و اغلب بهترین روابطمان را خراب می‌کنیم. ما چیزهایی را انجام می‌دهیم که پشیمانی به همراه دارند و به این نتیجه می‌رسیم که هر طور شده باید خرابکاری‌هایمان را درست کنیم؛ اما غافلیم که همیشه گفتن متاسفم کافی نیست و این فقط گام اول در مسیر است.


ما، نویسندگان کتاب «پنج زبان عذرخواهی» معتقدیم که قدم برداشتن به آن سوی یک عذرخواهی سریع و ساده و آموختن عذرخواهی مؤثر، به روشن کردن دوباره عشقی کمک می‌کند که به دلیل درد خاموش شده است. ما معتقدیم وقتی همگی عذرخواهی را یاد بگیریم و زبان عذرخواهی یکدیگر را متوجه شویم، می‌توانیم عذر و بهانه آوردن را با صداقت، اعتماد و لذت جایگزین کنیم و از شما نیز می‌خواهیم که در این سفر با ما همراه باشید تا با هم معنای حقیقی عذرخواهی را کشف کنیم و به سمت بخشش حقیقی حرکت کنیم.

اجازه ندهید خرابکاری‌هایتان به حال خود باقی بمانند یا زخم‌ها کهنه شوند، از همین امروز در مسیر بهبودی گام بردارید و دریابید که چگونه عذرخواهی‌های معنی‌دار می‌تواند دوستی‌ها، زندگی خانوادگی و ازدواج شما را مستحکم‌تر از همیشه کند.

یک معذرت‌خواهی غلط می‌تواند به کدورت، سردی و جدایی منجر شود. زوج‌های بسیاری پس از مواجهه با یک چالش رفتارهای ناآگاهانه‌ای از خود بروز می‌دهند که این رفتارها پایه‌های ازدواجشان را متزلزل می‌کند. خانواده‌های بی‌شماری از یکدیگر دور افتاده‌اند و تعداد دوستانی که با هم غریبه شده‌اند قابل شمارش نیست. آسیب‌های این رفتار ناآگاهانه به محل کار هم رسیده و بعضی افراد -کارمند یا مدیر، تفاوتی ندارد- از آنجایی که باور دارند گفتن یک کلمه می‌تواند خاطره‌ای ناخوشایند را از خاطر ببرد، به همان اکتفا کرده‌اند.


کمی درباره نویسندگاه کتاب:

گری چاپمن (نویسنده و کشیش) در سال ۱۹۳۸ و در کارولینای شمالی متولد شد. او مدرک لیسانس خود را در رشته هنر و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته انسان‌شناسی از کالج ویتون دانشگاه ویک فارست دریافت کرد. او نخستین کتاب خود به نام «پنج زبان عشق» را برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۲ به انتشار رساند که بیش از ۱۱ میلیون نسخه فروش رفت. این اثر همچنان جزو کتاب‌های برتر نیویورک‌تایمز است و در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد. از دیگر آثار گری چاپمن می‌توان به کتاب‌های «پنج زبان عشق همسران»، «پنج زبان عشق برای نوجوانان»، «پنج زبان عشق کودکان»، «راه‌حل برد - برد برای اختلافات زناشویی» و «کاش پیش از طلاق می‌دانستم» اشاره کرد.

جنیفر توماس یک روانشناس، مشاور تجاری و سخنران انگیزشی است. او مدرک دکتری روانشناسی خود را از دانشگاه مریلند و مدرک کارشناسی ادیان را از دانشگاه ویرجینیا کسب کرده و به طور ویژه بر روابط تمرکز دارد. او از نویسندگان پرفروش به شمار می‌رود و کتاب‌هایش به زبان‌های متعددی ترجمه شده‌اند.


در قسمتی از متن با صدای میلاد فتوحی می‌شنوید:

«هیچ‌یک از ما طرد شدن را دوست نداریم؛ اما برای برخی افراد طرد شدن غیرقابل تحمل است. برای چنین افرادی درخواست بخشش بسیار سخت است؛ چون آن‌ها می‌دانند که این بخشش در دستان طرف مقابلشان قرار دارد و یکی از گزینه‌های او این است که شاید ما را نبخشید و این یعنی طرد شدن.»


این کتاب مناسب همه کسانی است که برای سلامت و حفظ روابطشان تلاش می‌کنند و برایشان مهم است که چه اتفاقاتی اطرافشان می‌افتد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
343.۴۳ کیلوبایت
مدت زمان
۰۶:۰۵:۳۸
نویسندهگری چاپمن
نویسنده دومجنیفر توماس
مترجمالهه علوی
راویمیلاد فتوحی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴۳.۴۳ کیلوبایت
۰۶:۰۵:۳۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(5)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
98,000
٪30
68,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پنج زبان عذرخواهی
٪30
پنج زبان عذرخواهی
راز داشتن روابط سالم
نوین کتاب
5
(5)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
98,000
٪30
68,600
تومان