0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آماده برای آینده
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب آماده برای آینده

آنچه کودکان برای داشتن زندگی‌ای رضایت‌بخش نیاز دارند
نویسنده:
داین تاونر
ناشر:
میلکان
درباره آماده برای آینده

کتاب آماده برای آینده (آنچه بچه ها برای یک زندگی کامل نیاز دارند) کتابی کاربردی در راستای تربیت فرزندان است که توسط دایان تاونر، مربی با تجربه و بنیانگذار مدارس دولتی سامیت نوشته شده است. این کتاب تامل‌برانگیز که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، مهارت‌ها و ذهنیت‌های ضروری را که کودکان برای رشد در دنیایی همیشه در حال تغییر به آن‌ها نیاز دارند، بررسی می‌کند.

تاونر در “کتاب آماده برای آینده” از تجربه گسترده خود در آموزش کودکان استفاده می‌کند تا مفاهیم سنتی موفقیت را به چالش بکشد و دیدگاهی تازه در آماده سازی کودکان برای آینده ارائه دهد. او استدلال می‌کند که پیشرفت تحصیلی به تنهایی برای یک زندگی کامل کافی نیست و بر اهمیت توسعه مجموعه گسترده تری از مهارت ها از جمله تفکر انتقادی، حل مسئله، همکاری و سازگاری تاکید می‌کند.

تاونر داستان‌های الهام‌بخش و استراتژی‌های عملی را از تجربیات خود به‌عنوان یک مربی، و همچنین بینش‌هایی از افراد و سازمان‌های موفق دیگر به اشتراک می‌گذارد. او مفهوم “آمادگی” را بررسی می‌کند، که فراتر از دانش آکادمیک صرف است و بر تجهیز کودکان به ابزارها و طرز فکر لازم برای حرکت در دنیایی پیچیده و نامطمئن تمرکز می‌کند.

این کتاب همچنین به اهمیت رشد شخصیت و مهارت‌های اجتماعی-عاطفی در آماده‌سازی کودکان برای یک زندگی کامل می‌پردازد. تاونر اهمیت ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری، همدلی، کنجکاوی و خودآگاهی را برجسته می‌کند و راهنمایی می‌کند که چگونه والدین، مربیان و جوامع می‌توانند این ویژگی ها را در کودکان پرورش دهند.

“کتاب آماده برای آینده” سیستم آموزشی غالب را به چالش می‌کشد و چشم‌اندازی قانع کننده برای رویکردی جامع‌تر و دانش‌آموز محور ارائه می‌دهد. تاونر از یادگیری شخصی‌سازی شده حمایت می‌کند، جایی که دانش‌آموزان در آموزش خود حق انتخاب دارند و تشویق می‌شوند تا علایق و علایق خود را دنبال کنند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
256 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۳۲:۰۰
نویسندهداین تاونر
مترجمسوما فتحی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
prepared
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
219,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۷ کیلوبایت
۲۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
59,000
٪50
29,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آماده برای آینده
٪50
آماده برای آینده
آنچه کودکان برای داشتن زندگی‌ای رضایت‌بخش نیاز دارند
میلکان
0
(بدون نظر)
59,000
٪50
29,500
تومان