0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هل اول

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هل اول

رازها و رمزهای خلق، حفظ و رشد ثروت در ایران
ناشر:
فیدیبو
درباره هل اول

چه فقیر و چه پولدار همه نگران پول هستند. فقیر نگران پول درآوردن و پولدار نگران این که چگونه از پولش محافظت کند. اما چه کسی می‌خواهد نگران پول باشد؟ هیچ‌کس!

این کتاب منحصربه‌فرد است، چرا که کتابی برای پایان دادن به نگرانی شما برای پول درآوردن و پایان تشویش برای حفاظت از ثروتتان در یکی از پرنوسان‌ترین اقتصادهای جهان یعنی اقتصاد ایران است.

این کتاب برای خواندن یا شنیدن نیست، برای عمل کردن است. اگر به رازها و رمزهای این کتاب عمل کردید، هُل اول به دوچرخۀ مالی شما داده می‌شود و بدون زمین خوردن و از دست دادن زمان یاد می‌گیرید در این فضای بی‌ثبات چطور باید زندگی خود را با آرامش بسازید، البته بدون اینکه زندگی دیگران را خراب کنید. دقیقاً همان‌طور که دوچرخه‌سواری را یاد گرفتید!

این کتاب برای همۀ افراد با هر سطحی از سواد مناسب است. اگر هیچ چیز از اقتصاد نمی‌دانید این کتاب به شما کمک می‌کند تا پایه‌های اقتصاد و سواد مالی را درست در ذهن خود بنا کنید. اگر هم تجربۀ بیشتری دارید یا سرمایه‌گذار ماهری هستید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را به نحو محسوسی بهبود بخشید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
947.۴۰ کیلوبایت
مدت زمان
۰۹:۱۸:۰۸
نویسندهصادق الحسینی
راویصادق الحسینی
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۴۷.۴۰ کیلوبایت
۰۹:۱۸:۰۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
پربار 🌳 (4)
آموزنده 🦉 (2)
5
ستاره
53 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
38 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
آموزنده 🦉

درود، بهرحال زحمتی که نویسنده و همکاران محقق ایشان، انجام داده اند، قابل تشکر و تقدیر است، اما واقعا اشکالات اساسی و شاید توصیه های نشدنی برای افراد متوسط به پایین جامعه، که اکثر جامعه را تشکیل می دهند، دارد! بطور مثال در کتاب بارها و بارها از رموز سرمایه گذاری و ثروت سازی با مبالغ بالای ۱۰ میلیارد تومان اشاره شده است، که به نظر بنده از دارایی آزاد همان افراد متوسط به پایین جامعه، خیلی خیلی بالاتر است! البته این برداشت شخصی بنده است و اینکه گمان میکنم خواندن این کتاب و رعایت نکات و روشهای آن در بازار مالی و اقتصادی کشور، باعث فقط و فقط از دست ندادن سرمایه و یا دیرتر از دست دادن سرمایه می شود و نه در مسیر بدست آوردن سرمایه! به بیان ساده تر اینکه اگر شما سرمایه دار هستید، بدردتان میخورد که سرمایه تان را از دست ندهید، ولی اگر سرمایه دار نیستید، کمکی به تغییر شرایط مالی و اقتصادی شما نمیکند و فکر میکنم اساسا نویسنده محترم همین قصد و نیت را داشته است. نکته دیگه در خصوص نسخه صوتی، خوانش بسیار بسیار متاسفانه بدِ جناب آقای الحسینی، (باهمه احترام برای شخصیت و زحمت ایشان) است که ای کاش مجموعه فیدیبو خودش مسئولیت تولید نسخه صوتی را تقبل می کرد. نکته دیگه تبلیغ بیش از اندازه، اپلیکیشن نویسنده محترم است. علی ایحال نکات خوب و قابل استفاده برای بخشی از جامعه دارد. عمروعزتتون پایدار

3

بیشتر از چیزی که ارزش داشت براش تبلیغ شده بود ولی کتاب بدی نیست، شما در این کتاب راز و رمز یاد نمی‌گیرید بلکه چند تا نکته‌ درباره‌ی بازارهای بی‌ثبات ایران بدست میارید. مباحث مقدماتیه و برای کسی مفیده که تازه شروع به یادگیری در این حوزه کرده.

1

واقعا حرف تازه ای نداشت پولتون رو دپر نریزید اونم صد و شصت تومن برای هیچ خوانش هم که خیلی بد بود

1

چرا فقط تا فصل شش بصورت صوتی هست؟؟نسخه اصلی کتاب دارای ۹فصل و دو پیوست میباشد.

5
پربار 🌳
آموزنده 🦉

فوق العاده مفید و عالی بود.به نظرم هر ایرانی باید چندین مرتبه و در دوره های زمانی این اثر را به دقت گوش بده

1

حرف‌های تکراری که از کتاب‌های خارجی ناشیانه کپی شده و یه ذره بهش اضافه کردند در یک کلام افتضاح

5
پربار 🌳

کتابیه که تا قبل شروع سال جدید تارگت گذاشتم بخونم، بلکه سال دیگه یکم بیشتر از این چیزا سر در بیارم

1

اصلا پیشنهاد نمیکنم❌

1
انگیزه‌بخش 🚀

عالیه ولی یهستاره

نمایش 2 نقد دیگر
3.1
(17)
پربار 🌳 (4)
159,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هل اول
هل اول
رازها و رمزهای خلق، حفظ و رشد ثروت در ایران
فیدیبو
3.1
(17)
پربار 🌳 (4)
159,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر