0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میکروبوک صوتی ۱۸ دقیقه
٪30

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صوتی میکروبوک صوتی ۱۸ دقیقه

نویسنده:
پیتر برگمن
درباره میکروبوک صوتی ۱۸ دقیقه

تمرکز خود را پیدا کنید، پراکندگی حواس‌تان را مدیریت کنید تا کارها به درستی انجام شوند.

کتاب‌های میکروبوک مخصوص کسانی است که مشغله زیادی دارند ولی عاشق کتاب خواندن و شنیدن هم هستند. با گوش دادن به کتاب‌های این مجموعه با آثار مهمی که جز کتاب‌های پرفروش دنیا هستند، آشنا می‌شوید.

میکروبوک صوتی«۱۸دقیقه» نوشته پیتر برگمن در لیست ده کتاب برتر در حوزه تجارت و مدیریت است.


کتاب «۱۸دقیقه» در لیست ده کتاب برتر در حوزه تجارت و مدیریت است که «رادیو ملی آمریکا» تعیین کرده است. با این کتاب می‌آموزید که نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید و هر روز در ۱۸دقیقه، اهدافی را که متعلق به شما هستند، یاد بگیرید. تمرکز و کنترل ذهن، شما را از حواس‌پرتی و خرابکاری دور می‌کند و به آرزوهایتان نزدیک می‌کند. این کتاب آموزه‌های کم‌نظیری درباره تمرکز به شما می‌آموزد که در تمام مراحل زندگی به کارتان می‌آید.

در این کتاب با مبحث «۱۸دقیقه» به‌طور خلاصه آشنا می‌شویم. همچنین درمی‌یابیم عملکرد «لغو ارسال ایمیل» چه چیزهایی درباره زندگی به ما می‌آموزد و یاد می‌گیریم ویژگی‌های خودمان را پیدا کرده و آن‌ها را بپذیریم.


در بخشی از میکروبوک صوتی «۱۸دقیقه» با صدای محمد نظری می‌شنویم:

«می‌توانید زندگی را در قالب یک ماراتن در نظر بگیرید: این کار مستلزم تلاش و استقامت مداوم است. دوندگان ماراتن با تقسیم هفته خود به چهار روز دوی کوتاه، یک روز دوی طولانی و دو روز استراحت، استقامت را تمرین می‌کنند. و درست مانند این دوندگان، شما هم به این استراحت نیاز دارید تا فکر کنید و چیزها را در چشم‌انداز قرار دهید.»

میکروبوک «۱۸دقیقه» (تمرکز خود را پیدا کنید، پراکندگی حواس‌تان را مدیریت کنید تا کارها به درستی انجام شوند) با صدای محمد نظری شنیداری شده است ۲۰ دقیقه برای شنیدن کتاب پیتر برگمن زمان بگذارید و با نکات مهم و کلیدی این کتاب پرفروش آشنا شوید.

«پیتر برگمن» در رشته‌های مدیریت در دانشگاه‌های پرینستون و کلمبیا تحصیل کرده است. او موسس و مدیرعامل شرکت مشاوره و مدیریت جهانی به نام «Bregman Partners» است که به تیم‌های مدیریتی و رهبری شرکت‌های بزرگ در جهان مشاوره می‌دهد. رادیو مرکزی آمریکا جایگاه هشتم میان ۳۰ رهبر برتر جهان را به «برگمن» اختصاص داده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
18.۱۶ کیلوبایت
مدت زمان
۱۹:۱۹
نویسندهپیتر برگمن
مترجممهرنام سپهری
راویمحمد نظری
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۸.۱۶ کیلوبایت
۱۹:۱۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
28,000
٪30
19,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
میکروبوک صوتی ۱۸ دقیقه
٪30
میکروبوک صوتی ۱۸ دقیقه
پیتر برگمن
نوین کتاب
0
(بدون نظر)
28,000
٪30
19,600
تومان