0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

کتاب صوتی
نویسنده:
درباره رازهای روانشناسی تاریک

کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک نوشته ویلیام کوپر، راهنمای مبتدیان جهت یادگیری راهکارهای دست‌کاری روان‌شناختی احساسات نهفته، ان ال پی، کنترل ذهن و شست‌وشوی مغزی است. در این کتاب مطالبی درباره‌ی هنر خواندن ذهن افراد و تاثیرگذاری بر رفتارهایی انسانی را می‌شنویم.

گنجینه‌ای از اطلاعات بر اساس متداول‌ترین و جدیدترین مطالب علمی درباره‌ی روان‌شناسی و راهکارهای دستک‌اری روان‌شناسی در این کتاب آورده شده است، اگر برای یادگیری بیشتر در مورد این موضوعات مشتاق هستنید پس همین کتاب کافیست.

بیشتر مردم واژه " روان‌شناسی تاریک " را سحر و جادو می‌پندارند. به هرحال، روان‌شناسی تاریک هیچ ارتباطی با طلسم‌ها و نواهای جادویی جهت کنترل ذهن دیگران ندارد. هدف این کتاب همین هست. این کتاب قصد دارد به جنبه‌های آزموده و راستین روان‌شناسی انسان بپردازد تا بتوانید از آن بهره‌مند شوید.

رازهای روانشناسی تاریک را‌ می‌توان اولین دریچه‌ی آشنایی مخاطب ایرانی با مفاهیم روانشناسی تاریک در نظر گرفت. با شنیدن این کتاب در خواهید یافت که چگونه ممکن است سایر افراد از شما سوء‌استفاده کنند و چطور‌ می‌توانید خود را در چنین موقعیت‌هایی ایمن نگه دارید.

با شنیدن این کتاب می‌توانیم بر ذهن انسان‌ها تسلط داشته و رفتارشان را کنترل کنیم، در واقع یاد گرفتن تکنیک‌هایی که با بهره‌مندی و آشنایی با آنها در زندگی موفق شده و بر مشکلاتمان غلبه می‌کنیم.

کتاب رازهای روان‌شناسی تاریک نوشته ویلیام کوپر را غزال بیگی ترجمه و نشر گویا آن را چاپ کرده و درنشر دیجیتال موج کتاب با صدای محمد نظری و تدوین صوتی بهزاد بهادر صوتی شده‌است.

این کتاب در دسته‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون قرار دارد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
223.۸۳ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۵۸:۴۵
نویسندهویلیام کوپر
مترجمغزال بیگی
راویمحمد نظری
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۲۳.۸۳ کیلوبایت
۰۳:۵۸:۴۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
100 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
5
(1)
68,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهای روانشناسی تاریک
ویلیام کوپر
انتشارات موج کتاب
5
(1)
68,000
تومان