0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شفای کوانتومی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شفای کوانتومی

کاوشی در مزرهای پزشکی ذهن / بدن
نویسنده:
دیپک چوپرا
درباره شفای کوانتومی
یک روش پزشکی نوین در راه است. روشی که در آن ذهن، آگاهی، مفهوم و شعور نقش‌های کلیدی را ایفا می‌کنند. دکتر دیپک چوپرا، که تحصیلات دانشگاهی و تخصصی خود را در هند و ایالات متحده آمریکا به پایان رسانده و متخصص غدد داخلی و شاغل در امر طبابت است، یکی از معماران این روش نوین است. طبیبی برجسته و برخوردار از اعتبار و احترام که به عنوان یک پزشک مدرن، دین خود را ادا کرده است. دکتر چوپرا، روش طبابت رایج را که بر پایه‌ی رهیافت‌های جسمانی استوار است، نادیده نمی‌گیرد. این روش نوین که دکتر چوپرا «شفای کوانتومی» می‌نامد، نه فقط روش طبابت رایج را در بر دارد، بلکه به گستره‌ای در فراسوی آن می‌رسد. در این روش با بهره‌گیری از علوم جدید و دانش کهن، الگویی ارائه می‌شود که می‌تواند با گذر از بوته‌ی آزمایش موشکافی‌های علمی، هم‌چنان استوار بماند. به دلیل این واقعیت ساده که نه فقط کارایی داشته و موثر است؛ بلکه با کهن‌ترین دانش و خرد معنوی نوع بشر نیز هماهنگی دارد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
737.۶۰ مگابایت
مدت زمان
۱۳:۲۵:۱۵
نویسندهدیپک چوپرا
مترجم هایده قلعه بیگی
راویمحمد نظری
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۳۷.۶۰ مگابایت
۱۳:۲۵:۱۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
45 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
18 ٪
1
ستاره
18 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من خودم سرطان ریه دارم علم پزشکی واقعا همینطور که این کتاب میگه هیچگونه دستاوردی تا بحال برای درمان بیمارانی مثل من نداشته امیدوارم با روشهای کتابهایی مثل این که به نظر من خدمت بزرگی به بشریت میکنن دوباره سلامتیم رو توسط تسلط بر ذهن و بدنم بدست بیارم و الهام بخش بیماران سرطانی دیگر باشم

5

جزو کتاب های بی نظیری بود که سلامت امروزم رو بهش مدیون هستم و یک فرد بسیار فرهیخته که پزشک هم بود این کتاب رو بهم معرفی کرد و این کتاب فقط بستر فکری چنین تفکری رو برام ساخت، برای این که از این روش بشه استفاده کرد کتاب های بسیاری رو باید مطالعه کرد و به بینشی جدید رسید تا شفا در تمام ابعاد زندگی رقم بخوره

1

کلمه ی کوانتومی رو آوردن و باهاش انواعی از سالاد کلمات درست کردن و به صورت کتاب منتشر کردن. به خدا اینها علمی نیست. اینها science نیست بلکه pseudoscience هست. لباس علمی داره اما خزعبلاته.

1

از کی تاحالا پزشکی علم شده. و از کی تا حالا ی پزشک شده یه فیزیکدان؟ نتیجه ی بها دادن به پزشکها این میشه که یه پزشک فکر کنه میتونه یه فیزیکدان باشه و بیاد در حوضه ی کوانتوم کتاب بنویسه!

3

حداقل اگر‌این‌کتابها رو منتشر میکنید در دسته ی کتابهای &#۳۴;علمی&#۳۴; نذارید.

2

لطفا نمونه نمونه رو بهتر انتخاب کنید

5

غفدیذ

3.4
(11)
90,000
٪30
63,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
شفای کوانتومی
شفای کوانتومی
کاوشی در مرزهای پزشکی ذهن و بدن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شفای کوانتومی
٪30
شفای کوانتومی
کاوشی در مزرهای پزشکی ذهن / بدن
واوخوان
3.4
(11)
90,000
٪30
63,000
تومان