0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ماه از آن بالا چه دید؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب ماه از آن بالا چه دید؟

درباره ماه از آن بالا چه دید؟

اگر به‌جای ماه یا خورشید آن بالا در آسمان بودید، چه چیزهایی می‌دیدید؟ احتمالاً دیدن دنیا از آن بالا خیلی خیلی جذاب بود. چون ماه و خورشید همه چیز را از آن بالا خوب خوب می‌بینند. حالا بگویید ببینم «ماه از آن بالا چه دید؟» خورشید از آن بالا چه دید؟

خورشید که تمام روز در حال تابیدن بود خیلی دقیق به زمین نگاه می‌کرد. اما ماه نظر دیگری داشت. او یک روز از خورشید گله کرد و گفت که خورشید حواسش جمع نیست و به اطرافش خوب نگاه نمی‌کند. این‌طوری شد که خورشید شروع کرد به گفتن از دیده‌های خودش، آن هم یکی یکی و شمرده و باحوصله. مثلاً او از آن بالا یک جنگل بزرگ را دیده بود. در جنگل چه چیزهایی هست؟ بله، یک عالمه درخت و گل و سبزه. یک عالمه گل رنگارنگ در اندازه‌های گوناگون. درختانی با شاخه‌های بلند و پرندگان قشنگی که روی آن‌ها می‌نشینند و آواز می‌خوانند. خلاصه که جنگل از نگاه خورشید خیلی قشنگ بود. اما به همان اندازه، دیدن گلی خوش‌رنگ اما تنهای تنها هم برای خورشید دوست‌داشتنی به نظر می‌رسید. خورشید حیوانات گوناگونی را هم روی زمین دیده بود. یک بار سگی با گوش‌های آویزان را از روبه‌رو دیده بود و بار دیگر همان سگ را از پشت دیده بود. وااای که چقدر خورشید دقیق به همه چیز نگاه می‌کرد!

در کتاب «ماه از آن بالا چه دید؟» برایان وایلد اسمیت از طریق گفت‌وگوی ماه و خورشید و به کمک تصاویر زیبا و رنگارنگ، کودکان را برخی مفاهیم ساده و متضاد از قبیل چاق و لاغر، ضعیف و قوی، روشنایی و تاریکی، جلو و عقب، کم و زیاد آشنا می‌کند؛ همچنین کودک با مشاهده و مطالعه‌ی این کتاب، در کنار یادگیری مفاهیم گوناگون، با چندین جانور نیز آشنا می‌شود. این کتاب برای کودکان بالای ۵ سال و کودکان سال‌های اول دبستان مناسب است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
144.۰۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
36 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۱:۱۲:۰۰
نویسنده برایان وایلد اسمیت
مترجمآذین بهزادی
ناشرانتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
What The moon Saw
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
قیمت ارزی
1 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۴۴.۰۰ کیلوبایت
۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ماه از آن بالا چه دید؟
ماه از آن بالا چه دید؟
برایان وایلد اسمیت
انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
0
(بدون نظر)
10,000
تومان