0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سه حکیم مسلمان
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب سه حکیم مسلمان

نویسنده:
سید حسین نصر
درباره سه حکیم مسلمان

سید حسین نصر، نویسنده “کتاب سه حکیم مسلمان”، متولد ۷ آوریل ۱۹۳۳فیلسوف ایرانی و استاد دانشگاه مطالعات اسلامی در دانشگاه جورج واشنگتن است.

نصر که در تهران به دنیا آمد، تحصیلات خود را در ایران و آمریکا به پایان رساند و لیسانس فیزیک از موسسه فناوری ماساچوست، فوق لیسانس زمین شناسی و ژئوفیزیک و دکترای تاریخ علم از دانشگاه هاروارد گرفت. او در سال ۱۹۵۸ با رد سمت تدریس در MIT و هاروارد به وطن بازگشت و به عنوان استاد فلسفه و علوم اسلامی دانشگاه تهران منصوب شد. او در ایران سمت‌های مختلف دانشگاهی از جمله معاونت دانشگاه تهران و رئیس دانشگاه آریامهر داشت و به درخواست شهبانو فرح پهلوی فرهنگستان فلسفه شاهنشاهی ایران را تأسیس کرد که خیلی زود به یکی از برجسته‌ترین مراکز فعالیت فلسفی تبدیل شد. در مدت اقامت خود در ایران نزد چند استاد سنتی فلسفه و علوم اسلامی تحصیل کرد.

انقلاب ۱۹۷۹ او را مجبور کرد به همراه خانواده اش به ایالات متحده تبعید شود، جایی که از آن زمان تاکنون در آنجا زندگی می کند و به تدریس علوم و فلسفه اسلامی می پردازد و خود را به عنوان یکی از نمایندگان برجسته سنت فلسفی اسلامی و مکتب فکری دائمی در جهان معرفی می کند. کتاب حاضر تنوع اندیشه اسلامی را از راه سه تن که هر کدام در عصر خود برجسته ترین مظهر یکی از سه جنبه مختلف آن بوده اند، نشان داده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
879.۰۰ بایت
تعداد صفحات
202 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۴:۰۰
نویسندهسید حسین نصر
مترجماحمد آرام
ناشرانتشارات امیرکبیر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
90,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۷۹.۰۰ بایت
۲۰۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
48,000
٪50
24,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سه حکیم مسلمان
٪50
سه حکیم مسلمان
سید حسین نصر
انتشارات امیرکبیر
0
(بدون نظر)
48,000
٪50
24,000
تومان