0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تت ها
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تت ها

درباره تت ها

کتاب صوتی تت‌ها سومین کتاب صوتی هوتن شکیبا است. او این‌بار نیز به سراغ یکی از آثار طنز رفته که علاوه بر فضای طنازانه و با ضرباهنگ بالا، عمقی فلسفی و نگرشی عمیق دارد.

داستان تت‌ها در زمان جنگ‌جهانی دوم می‌گذرد و قصه خانواده‌ای را روایت می‌کند که در دهکده‌ای در شمال مجارستان زندگی می‌کنند. پدر خانواده تت یکی از محبوب‌ترین افراد دهکده‌اش است و احترام زیادی هم نزد خانواده‌اش دارد، این خانواده پسری دارند که به نام گیولا که در جبهه روسیه در حال جنگیدن است. کل داستان حول حضور این پسر در جنگ و نامه‌هایی می‌چرخد که خواننده آن‌ها را می‌خواند اما شخصیت‌های داستان از آن بی‌خبرند.


موضوع داستان تت‌ها

موضوع داستان تت‌ها زندگی روزمره و وضعیت انسان در زمانه جنگ است وضعیتی که هر چیزی را انگار بغرنج‌تر و برجسته تر می‌کند. ارکنی در تت‌ها با زبانی طنز‌آلود و در قالب داستان‌هایی کوتاه موضوعات روانشناسی و انگیزشی را بیان می‌کند و به عمق روابط انسانی می‌پردازد.

کتاب تت‌ها از جمله کتاب‌های پرطرفدار در سایت آمازون است و در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز نیز قرار دارد.


آشنایی با ایشتوان ارکنی (Steven Arkeni)

ایشتوان ارکنی نمایش‌نامه‌ نویس و رمان‌نویس مجارستانی است. اغلب آثار او در ژانر گروتسک نوشته شده و فضایی حاوی طنز تلخ و درعین‌حال فلسفی دارد.



بعضی از کتاب‌های ایشتوان ارکنی


· سفر به نور (Journey to Light)

· زمینه‌های تاریک (Dark Horizons)

· آینه‌های داخلی (Inner Mirrors)

· زمینه‌های ترکیبی (Blended Horizons)


کتاب‌های صوتی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا یکی از محبوب‌ترین بازیگران سینما است که طی سالهای گذشته علاوه بر بازیگری، صدا پیشگی و اجرای کتاب صوتی را نیز در کارنامه‌اش داشته است. او که با مجموعه تلویزیونی لیسانسه‌ها به محبوبیت رسید با بازی در فیلم «شبی که ماه کامل» شد موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد شد.

هوتن شکیبا با کارنامه متنوع و رنگارنگش توانمندی‌اش را در ایفای نقش‌های مختلف از جدی تا طنز اثبات کرده است در کنار این روحیه شوخ‌طبع و پرشور او باعث شده صداپیشگی عروسک‌ دیبی را در مجموعه کلاه‌قرمزی برعهده بگیرد.

اولین کتاب صوتی هوتن شکیبا «مغازه خودکشی» بود که با استقبال بسیار زیاد مخاطبان مواجه شد و در مدت زمان کوتاهی توانست تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های صوتی شود.

«خاطرات یک آدم‌کش» دومین کتاب صوتی است که توسط هوتن شکیبا اجرا شد. این کتاب نیز همان شوخ و شنگی‌ مرسوم شخصیت شکیبا را دارد.

تت‌ها نیز سومین کتاب صوتی است که با صدا و اجرای هوتن شکیبا منتشر می‌شود. این کتاب نیز طنزی هوشمندانه، فلسفی و در عین‌حال مدرن دارد.



چرا باید کتاب تت‌ها را بشنویم؟


از میان کتاب‌هایی که به جنگ‌ جهانی پرداخته‌اند، معدود کتاب‌هایی هستند که سویه‌ای طنز دارند در این میان کتاب توت‌ها با داشتن حال و هوایی طنز رویکردی متفاوت به جنگ و عواقب ناشی از آن دارد. به همین دلیل می‌توان گفت تمام علاقه‌مندان به ادبیات طنز و همچنین علاقه‌مندان به آثار فلسفی - با رویکرد مدرن- از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

از یاد نبریم که صدا و اجرای جذاب و پرحرارت هوتن شکیبا هر شنونده‌ای را مجاب می‌کند که تا پایان همراه او باشد.


کتاب‌های صوتی با صدای هوتن شکیبا

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
172.۴۸ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۰۳:۵۹
نویسندهایشتوان ارکنی
مترجمکمال ظاهری
راویهوتن شکیبا
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۷۲.۴۸ کیلوبایت
۰۳:۰۳:۵۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 319 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (142)
حال‌خوب‌کن ✨ (122)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
6 ٪
192 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کسی که نسخه چاپی کتاب رو خونده نظر بده خواهشن.... با کمال احترام برای صدا پیشه این اثر اصلا تعریف و تمجیدها رو درک نمی کنم وقتی کتاب رو کسی نخونده. امتیاز بالای کتاب رو هم با این مطلب اضافه کنید.اوضاع بد خراب است حداقل انتظار داشتم اینجا این مدل رفتارهارو نبینیم. دوستان با اینستا اشتباه گرفتن اینجارو

5
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

درمورد نسخه‌ی صوتی؛ هنرمندی هوتن شکیبا در اجرای کتاب‌های صوتی هر بار منو شگفت زده می‌کنه. سومین کتابیه که با صدای گیرای آقای شکیبا گوش میدم و برای هر کاراکتر، یک صدای متفاوت ازشون می‌شنویم؛ تنوع بسیار جذابی که تجربه‌ی خیلی لذت‌بخش‌تری از کتاب می‌سازه. امیدوارم به زودی کتاب‌های بیشتری با صدای ایشون بشنویم. درمورد کتاب؛ به دل من نشست. به نظرم در قالب یک داستان ساده، اطاعت از استبداد، پر و بال دادن بهش، استیصال و طغیان رو به زبان طنز و خیلی روون بیان می‌کنه. پایان‌بندی خیلی جالبی داشت. شخصیت پردازی آقای تت خیلی خوب بود و چقدر صداش بهش میومد. به طرح جلد کتاب هم توجه کنید، خیلی هنرمندانه و دقیق طراحی شده.

5
انگیزه‌بخش 🚀

من این کتاب رو وقتی اومد دوبار خوندم و خیلی دوستش داشتم. بچه‌های باشکاه کتاب پ‌خوانی هم خیلی کیف کردن از خوندنش. یکی از حرف‌های مهم کتاب امیدِ تاریک در برابر حکومت‌های دیکتاتور و تمانمیت‌ خواست، به‌خوبی این رو تو داستان به ما‌ می‌رسونه.

5

واقعا آقای هوتن شکیبا ثابت کرده همه جوره بی نظیر و هنرمند هست من هر کتاب صوتی که ایشون اجرا میکنند قبل اینکه حتی اسم کتاب رو بخونم فقط اسم ایشون که برای صداپیشگی ببینم سریعا کتاب رو میخرم فوقوالعاده هست همه کتاب هایی که اجرا کردند رو بالای ۱۰ ها بار گوش کردم هزاران بار مرسی

5
انگیزه‌بخش 🚀

هر دوره ای بیماری مخصوص خودش را دارد ، این روزها این یک پدیده عمومی است که هیچکس اندازه واقعی خودش را نمی شناسد ، اکثریت می خواهند یک سر و گردن کوتاه‌تر از آنچه که هستند به نظر بیایند ، آدم های کوتوله بوته مرده ای هم پیدا می شوند که خودشان را غول می پندارند . تُت توانست به کمک زن ها دوباره قد راست کند . از صدا و هنرمندی آقای هوتن شکیبا تا داستان کتاب هر دو فوق‌العاده است ، روایت زندگی درمردم بیچاره از جمله سربازها و همچنین خانواده های سردرگُم در دوران جنگ جهانی دوم و خصوصیات شخصیتی دیکتاتورهاست و همچنین بسیار ظریف و تامل برانگیز به مسائل سیاسی و وجه انسان ها در بوجود آمدن جوهای دیکتاتوری اشاره کرده که بسیار آموزنده است . نه به جنگ نه به دیکتاتور

4
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

من همه ی کتاب صوتی های هوتن شکیبا رو گوش دادم و باید بگم صدای جذاب و خلاقیت در تنوع بخشیدن به صدا در شخصیت ها و البته نوع خوانش حرفه ای ایشون باعث حس کردن و درک کردن بیشتر داستان و تصور کردن کاراکتر ها میشه که خب این دقیقا تمام چیز هاییه ک از یک پادکست انتظار میره در مورد خود کتاب هم بنظرم جالب بود و نویسنده به شیوه ی دلنشینی روانشناسی و طنز رو با هم امیخته بود فقط اینکه با سبک موزیک های وسط کتاب صوتی خیلی موافق نبودم و حس میکنم حال و هوام تو اون لحظه ها بعد گوش دادن جمله های این کتاب همسو با موزیک نبود در نهایت میتونم بگم کل این مجموعه رو پیشنهاد میکنم و ارزش خرید و گوش دادن داره♡

4
حال‌خوب‌کن ✨

هوتن شکیبا...به نظر من از هنرمندترین اشخاص این کشور هست، این کتاب بخاطر قدرت ایشون در متجسم سازی کارکترها فقط و فقط با صداشون برای من بسیار جذاب بود، طوریکه فقط با لحن و تن صدای کارکترها کلی میخندیدم چون انگار جلو چشمام حاضر بودن ولی خود کتاب اثر خاصی نبود، مخصوصا ریتم طنز کتاب با پایان دارکی که داشت اصلا تناسب نداشت ولی در کل برای اون ها که روحیه ظنز بالایی دارن، توصیه میکنم،صرف هنرمندی شکیبا ارزش شنیدن شدن داره

5
سرگرم‌کننده 🧩
آموزنده 🦉
اجرای روان 🎙️

به نظرم داستان جالب و سرگرم کننده ای بود. اجرای هوتن خیلی به داستان حال خوب داده و اینکه با هر بخش میشه داستان رو تصویر سازی کرد اتفاقی که شاید خودم این کتاب رو میخوندم نمی افتاد. اما هوتن صدای دلچسبی داره خیلی دوست دارم کتابهایی مثل (ملکی دیگر ملکوتی دیگر) رو بخونه برامون از این بابت میگم این کتاب خیلی تاثیرگذار هست برای زندگی همه و با ارامش صدای هوتن عزیز میشه بخش به بخش این کتاب به روح ادم نفوذ بکنه.

4

سلام یک کتاب استعاری از نفوذ ایدئولوژی به همه ابعاد زندگی آدمها و شیوه مدیریت نظامهای دیکتاتوری. کتاب با ضرب آهنگ خوبی صوتی شده که ریتم طنزش نیفته اما من ترجمه اش رو خیلی نپسندیدم. آیا بین دوستان کسی بود که جاهایی از کتاب یاد "دایی جان ناپلئون" خدابیامرز ایرج پزشک زاد بیفته؟ و اینکه نتونستم با اسپل steven Arkeni تو آمازون اصل کتاب رو پیدا کنم، کسی موفق شده؟ علاقه مند شدم که این نویسنده رو بیشتر بشناسم.

5
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

کتاب یک داستان ساده ولی در عین حال جالب و با پایان غیر منتظره داره که مخاطب رو به فکر فرو می بره.ولی چیزی که باعث جذابیت داستان و کشش من برای دنبال کردن آن شد بدون شک اجرا و خوانش بی نظیر آقای هوتن شکیبا بود.به قدری زیبا و با انرژی اجرا کردند که من اولش واقعا متوجه نشدم صدای تمام شخصیتها فقط توسط خود ایشون صدا سازی و اجرا شده.واقعا لذت بردم💯💯💯😍

نمایش 182 نقد دیگر
4.4
(319)
اجرای روان 🎙️ (142)
109,000
٪50
54,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تت ها
٪50
تت ها
ایشتوان ارکنی
رادیو گوشه
4.4
(319)
اجرای روان 🎙️ (142)
109,000
٪50
54,500
تومان