0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
وقتی همه‌ چیز از هم می‌ پاشد
٪70

معرفی، خرید و دانلود کتاب وقتی همه‌ چیز از هم می‌ پاشد

توصیه‌هایی قلبی برای زمان‌های سخت

نویسنده:
پما چُدْرُن
ناشر:
میلکان
درباره وقتی همه‌ چیز از هم می‌ پاشد

ترس تجربه‌ا‌ی فراگیر است؛ حتی کوچک‌ترین حشره نیز آن را احساس می‌کند. وقتی در برکه‌های کنار اقیانوس تنی به آب می‌زنیم و انگشتمان را به بدن نرم و آزاد شقایق‌های دریایی نزدیک می‌کنیم، آن‌ها بسته می‌شوند. همه‌ی موجودات به‌گونه‌ای غریزی چنین می‌کنند. اینکه هرگاه با ناشناخته‌ها روبه‌رو می‌شویم احساس ترس کنیم چیز بدی نیست، جزئی از زنده‌بودن و در میان همه‌ی ما مشترک است. ما به‌ احتمالِ تنهایی، مرگ، و اینکه چیزی برای چنگ‌زدن و تکیه‌کردن نداشته باشیم واکنش نشان می‌دهیم. ترس واکنشی طبیعی به نزدیک‌ترشدن به حقیقت‌ است.

ـ از متن کتاب ـ

در لحظه‌های آشنایی که کنترل امور از دستمان درمی‌رود، که دچار اضطراب و پریشانی می‌شویم، که ترس ازدست‌دادنِ داشته‌هایمان همه‌ی وجودمان را می‌گیرد، بهترین راهی که می‌توانیم پیش بگیریم چیست؟

پاسخ پما چودرون در وقتی همه‌چیز از هم می‌پاشد احتمالاً برخلاف انتظارات و توصیه‌هایی است که شنیده‌اید. چودرون با آموزه‌هایی که از بودیسم الهام گرفته و، با زبانی صریح و تجربیات شخصی خود، به ما می‌گوید که ارتباط برقرار کردن با این موقعیت‌های ترسناک و دشوار می‌تواند به‌گونه‌ای که هرگز انتظارش را نداشتیم قلبمان را شکوفا کند و از ما شخصیتی متفاوت بسازد. او، با بهره‌گرفتن از داستان‌ها و مثال‌های خود، راهکارهایی را به ما توصیه می‌کند که بتوانیم از دشواری و فشار لحظات زندگی برای شناخت بهتر خود و تغییر کلیشه‌های ذهنی استفاده کنیم. از نگاه او، ما در وجود خود استعدادی ذاتی برای شادزیستن داریم که معمولاً از دیدن آن غافل می‌شویم و در مقابل، رنج تنها رویکردی است که می‌تواند به‌صورت ماندگار به ما کمک کند: این‌که به‌جای بستن چشم‌ها بر موقعیت پیش رو یا گریختن از رنج، با صمیمیت و کنجکاوی، به‌سمتش حرکت کنیم.

چودرون در این کتاب راهکارها و دستورالعمل‌های ساده‌ای را به ما معرفی می‌کند که می‌توانیم در هر زمان و مکان و بدون دشواری به‌کار گیریم، راهکارها و دستورالعمل‌هایی که معتقد است می‌توانند نگاهمان به رنج، سختی و ترس را به‌کلی دگرگون کنند، ما را به خودمان بهتر بشناسانند و در موقعیت‌های دشوار زندگی به ما آرامش و انگیزه‌ی بیشتری بدهند.

وقتی همه‌چیز از هم می‌پاشد کتابی است برای هر کسی که خود را گرفتار رنج می‌بیند و مشتاق‌ است، به روشی متفاوت از آنچه تاکنون پیش گرفته‌، با آن روبه‌رو شود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
159 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۱۸:۰۰
نویسندهپما چُدْرُن
مترجمحسام شیخ‌حسنی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
When Things Fall Apart: Heart Advice for Difficult Times
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
157,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۷ کیلوبایت
۱۵۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱

کتاب خوبیه به صورت عملی یاد میده که حال در لحظات بد خوب بشه

4.7
(3)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
69,000
٪70
20,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
وقتی همه‌ چیز از هم می‌ پاشد
٪70
وقتی همه‌ چیز از هم می‌ پاشد
توصیه‌هایی قلبی برای زمان‌های سخت
میلکان
4.7
(3)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
69,000
٪70
20,700
تومان