0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
توانمندی‌های نهان
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب توانمندی‌های نهان

علم دستیابی به دستاوردهای بزرگ تر
نویسنده:
آدام گرانت
درباره توانمندی‌های نهان

درباره کتاب توانمندی‌های نهان


همۀ افراد توانمندی‌های نهانی دارند که خودشان یا دیگران آن‌ها را نادیده می‌گیرند. موضوع کتاب توانمندی‌های نهان چگونگی آشکارسازی این توانمندی‌هاست.

باور عمومی این است که رسیدن به دستاوردهای بزرگ، بیش از آنکه نیازمند تلاش فردی باشد، مستلزم داشتن استعدادی است که همراه فرد زاده می‌شود. همین باور باعث می‌شود دانش‌آموزان مستعد در مدارس و کودکان نابغه در موسیقی را ستایش کنیم.

آدام گرانت در این کتاب به ما نشان می‌دهد چطور همۀ ما می‌توانیم برای کسب دستاوردهای بزرگ‌تر به ‌پا خیزیم و لازم نیست از دوران کودکی نابغه باشیم.

با مطالعۀ کتاب توانمندی‌های نهان به این درک خواهیم رسید که شاخص راستین برای ارزیابی توانمندی‌های ما، نه بلندای قله‌ای که به آن رسیده‌ایم، بلکه میزان مسافتی است که برای صعود به آن قله پشت سر گذاشته‌ایم.

این کتاب نقشۀ راهی عملی برای دستیابی به دستاوردهای بزرگ‌تر ترسیم می‌کند و خواندن آن می‌تواند نگاه ما را به نحوۀ طی کردن مسیر پیشرفت تغییر دهد.


بیوگرافی آدام گرانت نویسنده کتاب توانمندی‌های نهان

آدام گرانت زاده آمریکا و استاد مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. شهرت او به نبوغش در روانشناسی سازمانی برمی‌گردد. از او به عنوانی یک از ده فرد تاثیر‌گذار در مدیریت جهان نام می‌برند! تالیف و فعالیت‌های گرانت در دنیای مدیریت و کسب‌وکار بسیار زبانزد بوده و شرکت‌های بزرگی تا کنون از آموخته‌های او در مدیریت و راهبرد خود کمک گرفته‌اند.

از آدام گرانت کتاب‌های پرفروش بسیاری منتشر شده که از جمله آنها می‌توان به «دوباره فکر کن»، «نوآفرینی»، «بده، بستان» و «گزینه ب» اشاره کرد.

در نظر گرانت افراد موفق دارای سه ویژگی مشترک هستند: انگیزه، توانایی و فرصت.

او هر سه عامل را در رشد و موفقیت افراد بسیار موثر می‌داند، او تفکرات خود را در قالب سخنرانی‌های Ted و انتشارات مقالات در نیویورک تایمز ارائه می‌دهد و اکنون بیش از 2 میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد.


خواندن این کتاب به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای همه کسانی که حداقل یکبار طعم شکست را تجربه‌ کرده‌اند بسیار الهام‌بخش است. همچنین برای همه کسانی که انگیزه کافی برای شروع کردن ندارند و همیشه با تردید به هر کاری می‌نگرند. گرانت در این کتاب کمک می‌کند با توانمند‌ی‌های نهان خود آشنا شوید، آنها را موشکافی کنید و به بروز و ظهورشان کمک کنید. به همین دلیل اگر هنوز برای شروع کسب‌وکاری جدید، مسیری تازه و تغییرات نو در زندگی‌تان دچار تردید هستید این کتاب مناسب شماست.


علاقه‌مندان به کتاب توانمندی‌های نهان چه کتاب‌های دیگری بخوانند؟

بی‌شک خواندن دیگر کتاب‌های گرانت بهترین پیشنهاد برای علاقه‌مندان به این کتاب است:


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
4.۶۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
304 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۰۸:۰۰
نویسندهآدام گرانت
مترجممیثم همدمی
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
hidden potential. 2,023
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
199,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۴.۶۸ کیلوبایت
۳۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 42 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (23)
حال‌خوب‌کن ✨ (16)
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

برای نشر نوین احترام زیادی قائلم🙇🏻‍♂️ بیشتر کتاب ها رو با خرید حق نشر منتشر میکنید در حالی که تو ایران از لحاظ قانونی هیچ الزامی برای این کار وجود نداره 🌱✨ پ.ن:کتاب رو خوندم. کتاب یه کتابی بود که پر مایه بود و مطالب خوبی برای گفتن داشت، ولی کشش نداشت! مطالب رو لذت بخش ارائه نمیداد و تقریبا تا وسطای کتاب هم انسجام نداشت و نمیدونستم کلا هدف این کتاب چیه. خیلی از موضوعاتی که مطرح کرد هم حداقل برای شخص من جدید نبود. نکته مثبتی که داشت جمع بندی آخرش بود که تو قالب ۴۰ نکته کاربردی کل مطالب گفته شده رو خلاصه کرده بود. در کل جز اون کتابایی نبود که به کسی پیشنهاد کنم ولی از خوندنش پشیمون هم نیستم.

5
پربار 🌳
آموزنده 🦉

دوستان عزیز،این کتاب پرازنمونه ها و نتایج تحقیقات است و واقعا بسیار با دقت نگاشته شده.ترجمه ای روان و قابل تحسین دارد. توصیه میکنم از قسمت "نکاتی برای اثرگذاری بیشتر" شروع کنید تا نموداری کلی از موضوع در ذهن بوجود آید.البته میتوانید یک نمودار درختی از مطالب اصلی روی کاغذ ترسیم کنید و سپس برای هر مطلبی که برایتان جالبتر است به همان بخش یا فصل کتاب مراجعه نمایید و دقیق آن را مطالعه کنید. از نظر من این کتاب ارزش یک یا چند واحد درسی در رشته های روانشناسی تربیتی و تعلیم و تربیت را داراست.برای دوره تربیت معلم نیز بسیار سودمند است و میتواند تغیرات بنیادین در آموزش و پرورش ایجاد کند. در عین حال در توسعه فردی ، خانوادگی و سازمانی اثربخش است. باسپاس از فیدیبو برای آسان تر کردن دسترسی به این کتاب و تشکر از ناشر محترم برای آماده سازی و نشر آن. ❤️🙏

5
گیرا 🧲

چقدر عالی که همزمان با انتشار جهانی امکان خرید و مطالعه فراهمه، با تشکر فراوان از تیم قدرتمند فیدیبو امیدوارم همچنان این روند ادامه داشته باشه و کتاب‌های بیشتری رو به صورت همزمان با انتشار جهانی بتونیم مطالعه کنیم. دمتون گرم واقعا

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
خوش‌خوان 🪶
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

در این کتاب با یک محتوای علمی طرف هستید و برای هر پارت از تحقیقات دانشمندان علوم رفتاری و روانشناسان سازمانی استفاده شده . مخصوصا قسمت های ابتدایی کتاب برای من بسیار بسیار مفید بود و ذهنیت منو نسبت به مفهوم یادگیری و استعداد کاملا عوض کرد . امتیاز من ۱۰ از ۵ هست! قطعا بخونین و شخصی سازی کنید .

5

آدام گرانت نویسنده خفنیه. «دوباره فکر کن» که کار عالی ای بود. خوبه که میشه همزمان با چاپ جهانی کتاب ها رو خوند.

4
آموزنده 🦉

باسلام من این کتاب رو پیش خرید کردم اونقدر برام جذاب بود که خیلی سریع بخش عمده ای از اون رو خوندم فقط سوال من این هست که چرا امکان اضافه کردن ایمیلم در قسمت ویرازش نیست تا هر دو کاربری هام با هم ادغام بشن

4

کتاب پرباری هست.راوی خیلی روان نیست اما برای مواقعی که میخوای بشنوی نه اینکه بخونی خیلی خوبه کتاب پرباره و جمع آوری نکاتش در انتهای کتاب بصورت موردی خیلی هوشمندانه و خوبه

5
انگیزه‌بخش 🚀

فایل نمونه که خوب بود و مطمئن هستم چیزهای زیادی میشه از این کتاب یاد گرفت

5
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

هم تراز با کتاب بی نظیر دوباره فکر کن ، روشنگر ، الهام بخش و پر از نمونه های واقعی

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀

آدام گرانت از بهترینای توسعه فردیه.

نمایش 11 نقد دیگر
4.5
(43)
انگیزه‌بخش 🚀 (23)
69,000
٪50
34,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
توانمندی‌های نهان
٪50
توانمندی‌های نهان
علم دستیابی به دستاوردهای بزرگ تر
نشر نوین
4.5
(43)
انگیزه‌بخش 🚀 (23)
69,000
٪50
34,500
تومان