0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بازی آرزوها

معرفی، خرید و دانلود کتاب بازی آرزوها

نویسنده:
مگ شافر
ناشر:
هوما
درباره بازی آرزوها

زنگ مدرسه ساعت دوونیم به صدا درآمد و طبق معمول صدای دویدن پاهایی کوچک را به دنبال داشت. لوسی وظیفه‌ داشت کوله‌پشتی و بسته‌ی ناهار را تحویل بچه‌ها دهد، درحالی‌که خانم ترزا، معلم کلاس، با صدای بلند هشدارهای همیشگی را تکرار می‌کرد.

«کوله‌پشتی، بسته‌های ناهار و کاغذهاتون رو‌ بردارین! اگه چیزی رو فراموش کنین، نه من اون رو براتون می‌آرم خونه و نه خانم لوسی!» بعضی از بچه‌ها به حرف‌هایش گوش می‌دادند. بقیه اصلاً حواسشان به حرف‌های او‌ نبود. خوشبختانه اینجا دبستان بود، بنابراین احتمال برخورد و درگیری بسیار کم بود.

چند تا از بچه‌ها هنگام خروج از در لوسی را در آغوش گرفتند. لوسی همیشه از این به قول خودشان آغوش‌های محکم و سریع لذت می‌برد. آن‌ها با این کار روز طولانی و طاقت‌فرسای او را به‌عنوان دستیار معلم می‌ساختند ـ او وظیفه داشت در دعواهای زمین بازی بین بچه‌ها داوری کند، بعد از آنکه ناخواسته توی شلوارشان ادرار می‌کردند لباسشان را عوض کند، هزاران بار بند کفش‌هایشان را ببندد و دوباره ببندد و هزاران بار اشک‌هایشان را پاک کند ـ و ارزشی بی‌پایان به کارش می‌بخشیدند.

وقتی کلاس بالاخره خالی شد، لوسی روی صندلی‌اش لم داد. خوشبختانه امروز وظیفه‌ی بردن بچه‌ها به داخل اتوبوس به عهده‌ی او نبود، بنابراین چند دقیقه فرصت استراحت داشت.

ترزا با کیسه زباله‌ای در دست، داشت میزان خسارات را بررسی می‌کرد. تمام میزهای گرد پر از خرده‌کاغذهای رنگی بودند، درِ بطری‌های چسب باز مانده بود و نشتی داشتند. مدادها و نو‌ارهای رنگی همه‌جا روی زمین پخش‌وپلا بودند.

-متن از کتاب-

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
438 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۳۶:۰۰
نویسندهمگ شافر
مترجمندا شادنظر
ناشرهوما
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Wishing Game
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
قیمت ارزی
13 دلار
قیمت چاپی
275,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۵ کیلوبایت
۴۳۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
137,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بازی آرزوها
بازی آرزوها
مگ شافر
هوما
0
(بدون نظر)
137,000
تومان