0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
باشگاه پنج صبحی ها
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:
رابین شارما
درباره باشگاه پنج صبحی ها

خالق راهبی که فِراری‌اش را فروخت

«رابین شارما» نویسنده‌ی کانادایی است که سال ۱۹۶۴ متولد شده. شهرت شارما از سال ۱۹۹۶ و با انتشار کتاب «راهبی که فِراری‌اش را فروخت» سیر صعودی خود را آغاز کرد و پس از انتشار «باشگاه پنج صبحی‌ها» به اوج خود رسید. او که مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد، تا بیست‌وپنج سالگی وکیل دعاوی بود و با انتشار کتاب «زندگی باشکوه» در سال ۱۹۹۴، حوزه‌ی فعالیتش را به «موفقیت و توسعه‌ی فردی» تغییر داد. شارما پیش از باشگاه پنج صبحی‌ها، نُه جلد کتاب دیگر هم نوشته که برخی بسیار موفق بوده‌اند. «وقتی بمیری، چه کسی برایت گریه خواهد کرد؟»، «رهبری بدون سِمَت»، «راهنمای کوچک موفقیت شگفت‌انگیز» و «قدیس، رئیس و موج‌سوار» از معروف‌ترین آثار او هستند. آخرین اثر شارما هم «مانیفست قهرمان هررزوه» نام دارد که سال ۲۰۲۱ منتشر شده و استقبال گسترده‌ای را در پی داشته است. او علاوه بر نوشتن دوازده کتاب، بنیادی به نام «رهبری جهانی شارما» تأسیس کرده و تجارب خود در حوزه‌های مدیریت و موفقیت را با شرکت‌ها و افراد دیگر به اشتراک می‌گذارد. شرکت‌های معروفی مثل نایکی، مایکروسافت، آی‌بی‌ام و فداِکس و نیز سازمان‌های بزرگی چون دانشگاه یِیل، مدرسه‌ی تجارت هاروارد و ناسا از شارما مشورت می‌گیرند و از کمک‌های او برای بالا بردن روحیه‌ی کارکنان و محصلان‌شان استفاده می‌کنند. مثل عموم نویسنده‌های خودیاری، سخنرانی بخشی از فعالیت‌های رابین شارما را نیز تشکیل داده است.


صاحب صبح خود باشید و زندگی خود را متعالی کنید

«باشگاه پنج صبحی‌ها» سال ۲۰۱۸ منتشر شد و خیلی زود مخاطبان آن گسترش یافتند و به چندین زبان هم ترجمه شد. این کتاب نتیجه‌ی بیست سال کار موفق با شرکت‌های بزرگ و افراد مشهور است که رابین شارما با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. پیام اصلی این کتاب این است که اولین بخش روز، مهم‌ترین بخش است و گذراندن ساعات اولیه‌ی روز، می‌تواند افراد را به رهبران بزرگ تبدیل کند، چون بیشتر افراد در آن ساعات خواب هستند. شارما نظریات خود را در هفده فصل بیان کرده و به منظور انتقال پیام خود، از داستان یک کارآفرین شکست‌خورده، یک هنرمند در حال تقلا و یک میلیاردر سخاوت‌مند استفاده کرده است. این سه نفر هم‌دیگر را در یک کنفرانس توسعه‌ی فردی ملاقات می‌کنند و فرد میلیاردر دو نفر دیگر را به سفری تکرارنشدنی می‌برد. او به آن‌ها درس‌های مختلفی در زمینه‌ی رهبری و داشتن یک زندگی معنادار می‌آموزد. مخاطب نیز می‌تواند آن‌ها را در هر قدم دنبال کند و هر تجربه را در زندگی خود اِعمال نماید و به‌تعبیری، عضو باشگاه پنج صبحی‌ها شود. نویسنده بر این باور است که همه‌ی ما قهرمانانی در اعماق وجود خود داریم و تنها باید قدرت اولیه‌ی موجود در خود را کشف کنیم. در آن صورت است که می‌توانیم در زندگی خود جادو بیافرینیم.


«آنان که می‌رقصند،به چشم آنان که نوای موسیقی را نمی‌شنوند، دیوانگان‌اند.»

«یوهان ولفگانگ فون گوته»، هنرمند شهیر آلمانی می‌گوید: «بخت هرکس در دستان خودش قرار دارد؛ مثل مجسمه‌سازی که سنگ خام را شکل می‌دهد. مهارت لازم برای تبدیل کردن سنگ به آن‌چه مطلوب ماست، باید آموخته و با توجهِ بسیار پرورش داده شود.» در همین راستا، در بخشی از باشگاه پنج صبحی‌ها می‌شنویم: «جایی که قلمروِ راحتی شما به پایان می‌رسد، دقیقاً همان نقطه‌ای است که بزرگ‌ترین فرصت‌های زندگی‌تان قرار دارند. باورهایی که اسباب آشفتگی شما هستند، حس‌هایی که شما را می‌ترسانند، پروژه‌هایی که مرعوب‌تان می‌کنند و آشکار شدن استعدادهایی که بخش ضعیف وجودتان در برابرشان مقاومت نشان می‌دهد، دقیقاً همان جاهایی هستند که شما باید واردشان شوید. به‌عنوان یک تهیه‌کننده‌ی خلاق و جست‌وجوگر آزادی فردی و فرصت‌های عالی، باید به‌طرف این درها بروید، چون به عظمت شما باز می‌شوند. و بعد، به‌جای این‌که ساختار زندگی‌تان رو طوری شکل دهید که این باورها، حس‌ها و پروژه‌ها را نادیده بگیرید، آن‌ها را خیلی سریع و با آغوش باز پذیرا باشید. با قدم گذاشتن درون دایره‌ی ترس‌تان، می‌توانید قدرت فراموش‌شده‌ی خود را از نو احیا کنید و معصومیت و هیبتی را که پس از دوره‌ی کودکی گم کرده‌اید، بیابید.»


کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

نشر صوتی آوانامه طی همکاری با «نشر نون» نسخه‌ی صوتی کتاب «باشگاه پنج صبحی‌ها» اثر «رابین شارما» را با ترجمه‌ی «رضا اسکندری آذر» و اجرای «آرمان سلطان‌زاده» تولید و منتشر کرده است. آوانامه پیش از این هم «مینی‌بوک باشگاه پنج صبحی‌ها» را با صدای «مهبد قناعت‌پیشه» صوتی کرده که علاقه‌مندان می‌توانند برای خلاصه‌ای از این اثر را در آن بشنوند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
752.۵۳ کیلوبایت
مدت زمان
۱۳:۰۷:۰۲
نویسندهرابین شارما
مترجم رضا اسکندری آذر
راویآرمان سلطان زاده
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۵۲.۵۳ کیلوبایت
۱۳:۰۷:۰۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (4)
انگیزه‌بخش 🚀 (4)
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
28 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀

کتاب خیلی خوبیه، مثل حکایت دولت و فرزانگی، درس موفقیت رو در قالب داستان و رمان با شخصیت های جذاب بیان کرده، در مورد آرمان سلطان زاده هم که هرچی بگم کم گفتم، ولی توی ادیت چندجا بی دقتی کردمد و خراب کردند، وسطای فصل ۶ فکر میکنم یه تیکه کلا اشتباهی حذف شده، اول فصل ۸ دوتا موزیک افتاده روهم، ظاهراً یک لاین دیگه باز بوده و اکسپورت گرفته شده، کلا ادیت کمی بی دقت انجام شده. البته از ارزش کتاب کم نکرده ولی من انتظار نداشتم که بدون کنترل کیفی ارائه بشه...

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲

این کتاب محتوای فوق العاده آموزنده انگیزه بخش و و عالی داره اما بیشتر از اون اجرای عاااالی و محشر گوینده است هم تسلط فوق العاده دارن هم کاملا کارگردانی میکنن شخصیت هارو با صداهای مختلف اجرا میکنن بسیااار جذاب و گیرا

4.3
(7)
انگیزه‌بخش 🚀 (4)
106,000
٪30
74,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
باشگاه پنج صبحی ها
٪30
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
آوانامه
4.3
(7)
انگیزه‌بخش 🚀 (4)
106,000
٪30
74,200
تومان