0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آموزش گام به گام والیبال

معرفی، خرید و دانلود کتاب آموزش گام به گام والیبال

تکنیک‌ها، تاکتیک‌ها و قوانین
درباره آموزش گام به گام والیبال

یکی از ورزش‌های بسیار پر طرفدار بازی‌های المپیک سیدنی برای تماشاگران بازی‌ها و تماشاگران تلویزیونی در اطراف و اکناف جهان، بازی‌های والیبال ساحلی و داخل سالن بود. تغییر مکان جهانی سیدنی از ساحل مشهور بوندی به المپیک وارنا شور و شوقی در میلیون‌ها نفر نسبت به والیبال ایجاد کرد.


از بازی که صرفاً به عنوان یک تفریح و سرگرمی ابداع شده بود حالا بعد از بازی فوتبال بیشترین طرفدار را در جهان داراست. ویلیام مورگان که گرداننده تفریحات هولیوکا در ماساچوست بود، این بازی را در سال ۱۸۹۵ ابداع کرد. در طول دو جنگ جهانی، نیروهای مسلح آمریکا ورزش والیبال را در اطراف جهان گسترش دادند و به سرعت در اروپا و آسیا رواج پیدا کرد.


بازی که در گذشته تنها یک تفریح به شمار می‌رفت، به تدریج به عنوان یک رقابت ورزشی در سطح جهان گسترش یافت.


بزرگترین موفقیت در سال ۱۹۶۴ بود، زمانی که تیم والیبال زنان و مردان وارد بازی‌های المپیک شدند.


تاثیر آن توسط تیم بانوان ژاپنی برجسته‌تر شد که منجر به علاقه بیشتر و توجه همگان در سراسر جهان گردید. و ناگهان این بازی به یک جنگ ما بین اروپای شرقی و سایر کشورها تبدیل شد. دولت‌ها سخت در جست‌و‌جوی گسترش و توسعه ورزش والیبال و تحقیق برای موفقیت‌ها و افتخارات بین‌المللی خود بودند.


در اواسط دهه ۸۰، ایالت متحده، جمهوری خلق چین، کوبا و کشورهای دیگر در این ورزش صاحب سلطه شدند.


در مقابل کشورهایی مثل ایتالیا، هلند و آلمان لیگ‌های شبه حرفه‌ای قدرتمندی را گسترش دادند و تیم‌های ملی آن‌ها وارد مرحله آموزش تمام وقت شدند که منجر به تأسیس جام‌ها و لیگ‌های جهانی برای تیم‌های ملی و باشگاه‌ها شد.


برخلاف ورزش‌هایی چون فوتبال، مهم‌ترین رقابت‌های والیبال بیشتر در مسابقات تیم‌های ملی به چشم می‌خورد تا رقابت‌های باشگاهی، در نتیجه بسیاری از کشورها اعضای تیم‌های خود را تقریباً به صورت تمام وقت در کنار هم نگه می‌دارند.


در این میان مسابقات بین‌المللی که بصورت منظم برگزار می‌شد؛ بدین منظور بود که تماشاگران در سراسر جهان شانس تماشای بازی والیبال را به بهترین نحو آن داشته باشند. آن‌ها ‌در سرعت، چالاکی، قدرت، ظرافت و روحیه ورزشکاری که به نمایش می‌گذاشتند، بی‌رقیب بودند. در نتیجه میلیون‌ها نفر از مردم تشویق شدند تا توانایی خود را در این رشته ثابت کنند یا به این ورزش علاقه‌مند شوند.

دسته‌ها:
کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
89 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۵۸:۰۰
نویسندهفاطمه خسروی
نویسنده دومصدیقه دلیرناتری
ناشرکلید پژوه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۶/۲۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۳ کیلوبایت
۸۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آموزش گام به گام والیبال
آموزش گام به گام والیبال
تکنیک‌ها، تاکتیک‌ها و قوانین
کلید پژوه
0
(بدون نظر)
30,000
تومان