0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود

معرفی، خرید و دانلود کتاب پلمب

کتاب متنی
درباره پلمب

یکی از ژانرهای بسیار خواندنی‌ای که در سراسر دنیا طرفداران خودش را دارد ژانر جنایی و پلیسی است. کتاب پلمب یکی از رمان‌های فارسی همین ژانر است که با فراز و نشیب زیاد و تعلیق‌های جذاب نوشته شده است. محسن امامیان نویسنده‌ی این کتاب است و انتشارات سوره مهر آن را چاپ کرده است. اگر اهل کتاب‌های الکترونیکی هستید و می‌خواهید روی دستگاه‌های الکترونیکی خود در زمان‌های انتظار طولانی و در مسیر رفت‌وآمد هم کتاب بخوانید می‌توانید کتاب پلمب را در همین صفحه از فیدیبو، از دسته‌بندی داستان و رمان دانلود کنید و از آن لذت ببرید. داستان این کتاب داستان یک مؤسسه‌ی تبلیغاتی است و ریشه در واقعیت دارد. در نگارش آن تجربیات واقعی و مصاحبه‌های واقعی استفاده شده است؛ اما همه‌ی این‌ها با خیال درهم‌آمیخته و این داستان پلیسی را به وجود آورده است. در حقیقت این کتاب تلاش کرده است روایتی میانه از ماجراهای یک مؤسسه‌ی تبلیغاتی مذهبی را روایت کند که خواننده درک بهتری از این قضایا داشته باشد و از سوی دیگر از یک داستان خواندنی هم لذت ببرد. در این کتاب نویسنده تلاش کرده است از نامه‎ها و روایت‌های مکتوب و اداری هم استفاده کند تا داستان رنگ و بوی واقعیت بیشتری داشته باشد.

محسن امامیان کیست؟

محسن امامیان نویسنده‌ی ایرانی متولد سال ۱۳۵۹ است. امامیان تحصیلات سطح سه حوزوی دارد و مدرس درس فیلم نامه نویسی هم هست. و او به عنوان نویسنده، مترجم و پژوهشگر فعال است و کتاب‌های مختلفی را هم نوشته است. سنگی که سهم من شد و سعی هشتم سایر کتاب‌های امامیان هستند که در فیدیبو موجودند و می‌توانید آن‌ها را بخوانید.

چرا باید کتاب پلمب را خواند؟

پلمب شدن اتفاقی است که ممکن است بر اثر اتفاقات مختلف برای هر مرکزی اتفاق بیفتد و این بار دستمایه‌ی یک داستان پلیسی قرار گرفته است. کتاب پلمب یک روایت متفاوت است. روایتی از سفری پر فراز و نشیب که این بار یک مؤسسه‌ی تبلیغاتی مذهبی آن را طی کرده است. در این کتاب تلاش شده است چالش‌ها و اتفاقاتی که ممکن است در این مسیر اتفاق بیفتند و فرازوفرودهای آن صحبت شود. این کتاب رنگ و بوی یک داستان پلیسی را هم دارد که آن را برای خواننده سرگرم‌کننده و کمی عجیب می‌کند. کتاب پلمب می‌تواند برای همه‌ی بزرگسالان مناسب باشد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب پلمب

داستان پلمب یک داستان خواندنی و جذاب است که می‌تواند برای چند ساعتی خواننده را سرگرم کند. اگر از خواندن این کتاب لذت برده‌اید کتاب‌های دیگری هم در دسترس‌‌اند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از این کتاب‎‌ها را معرفی می‌کنیم:

·      آخرین تابوت اثر محمدرضا حداد پور جهرمی انتشارات حداد

·      اسپرسو اثر هما پور اصفهانی انتشارات سخن

·      جمجمه جوان اثر لاله زارع گروه انتشاراتی ققنوس


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۳ مگابایت
تعداد صفحات
222 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۴:۰۰
نویسندهمحسن امامیان
ناشرانتشارات سوره مهر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۳ مگابایت
۲۲۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
50 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
50 ٪
3
(2)
٪50
67,000
33,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پلمب
محسن امامیان
انتشارات سوره مهر
3
(2)
٪50
67,000
33,500
تومان