0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تک گویی های معاصر برای مردان

معرفی، خرید و دانلود کتاب تک گویی های معاصر برای مردان

نویسنده:
کریس سالت
درباره تک گویی های معاصر برای مردان

کتاب تک گویی‌های معاصر برای مردان

هنرمندانی که در حوزه بازیگری فعالیت می‌کنند، برای ارائه کردن هنرشان به کارگردان‌ها و امتحان کردن شانس خود برای گرفتن نقش، نیاز دارند تا به نوعی توانایی‌شان در بازیگری را نمایش دهند. در بسیاری از موقعیت‌ها، از آن‌ها خواسته می‌شود هنر بازیگری خود را در قالب تک گویی ارائه کنند تا مشخص شود که از نظر تکنیک‌های بازیگری تا چه اندازه حرفه‌ای هستند. کتاب تک گویی‌های معاصر برای مردان با این هدف نوشته شده است که شما چندین تک گویی را در ذهن خود آماده داشته باشید و اگر در موقعیت خاصی از شما خواسته شد که یک تک گویی را در همان لحظه اجرا کنید، شخصیت و دیالوگ آماده‌ای را در ذهن‌تان داشته باشید. این کتاب که توسط کریس سالت نوشته شده، در دسته نمایشنامه جای می‌گیرد و نشر بیدگل آن را منتشر کرده است.


درباره نویسنده

خانم کریس سالت یک نویسنده و شاعر است که در حوزه تئاتر نیز فعالیت‌های گوناگونی داشته است. از او چندین دفتر شعر و نمایشنامه به چاپ رسیده و در حال حاضر یکی از هنرمندان و نویسندگان نام آشنای معاصر به حساب می‌آید. کریس سالت دو کتاب برای کمک به بازیگران نوشته که عبارتند از: تک گویی‌های معاصر برای زنان و کتاب تک گویی‌های معاصر برای مردان. شما بر اساس جنسیت‌تان می‌توانید از این کتاب‌ها کمک بگیرید و همیشه آمادگی این را داشته باشید که توانایی خود را در بازیگری نمایش دهید.

از جمله کتاب‌هایی که از کریس سالت به فارسی ترجمه شده‌اند، این سه اثر را می‌توان نام برد:

کتاب تک گویی‌های کلاسیک برای مردان

کتاب تک گویی‌های مدرن برای زنان

کتاب تک گویی‌های کلاسیک برای زنان



چرا باید کتاب تک گویی‌های معاصر برای مردان را مطالعه کنیم؟

اگر شما بازیگری هستید که نیاز به چند تک گویی با زبان معاصر دارید، این کتاب منبع بسیار مناسبی برای تمرین کردن شما خواهد بود. در حالیکه آثار دیگری نیز وجود دارند که زبان آن‌ها کلاسیک یا مدرن است، این کتاب دارای زبانی معاصر است و شما باید بر اساس نیازتان انتخاب کنید که به زبان و لحن معاصر یا کلاسیک یا مدرن نیاز دارید. همچنین، بازیگرانی که همیشه برای تست دادن به پروژه‌های مختلفی سر می‌زنند تا مهارت خود را در بازیگری به رخ کارگردان‌ها بکشند، بهتر است این کتاب را مطالعه کنند و تک گویی‌هایش را به ذهن خود بسپارند. در این صورت، هرگاه کسی از شما بخواهد که یک تک گویی را به صورت در لحظه ارائه کنید، چند تک گویی مناسب جنسیت‌تان و با زبان و لحن مناسب در ذهن دارید.


 

بخشی از کتاب تک گویی‌های معاصر برای مردان

اگر کتاب تک گویی‌های معاصر برای مردان کتاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود، این آثار را نیز مطالعه کنید:

کتاب پزشک نازنین

نمایشنامه پزشک نازنین اثر نیل سایمون جزو آثار معاصر ما است که ارزش بالایی در دنیای تئاتر دارد و تاکنون اجراهای زیادی بر اساس آن کار شده‌اند.

کتاب هملت

شکسپیر چند نمایشنامه ماندگار و جاودان در کارنامه ادبی‌اش دارد که بی شک یکی از آن آثار، هملت است. اگر قصد مطالعه نمایشنامه‌های کلاسیک درجه یک را دارید، هملت را از دست ندهید.

کتاب کالیگولا

آلبر کامو را اگرچه بیشتر به نوشتن رمان و داستان می‌شناسیم اما نمایشنامه کالیگولا نیز در کارنامه ادبی او ثبت شده و مطمئنا جزو بهترین نمایشنامه‌های مدرن محسوب می‌شود.





دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۰ مگابایت
تعداد صفحات
186 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۱۲:۰۰
نویسندهکریس سالت
مترجم محسن کاس نژاد
ناشرنشر بیدگل
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Methuen Book of Contemporary Monologues for Men,
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۳/۲۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۰ مگابایت
۱۸۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
5
(2)
110,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تک گویی های معاصر برای مردان
تک گویی های معاصر برای مردان
کریس سالت
نشر بیدگل
5
(2)
110,600
تومان