0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سهم من از عاشقانه هایت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب سهم من از عاشقانه هایت

نویسنده:
مائده فلاح
ناشر:
شقایق
درباره سهم من از عاشقانه هایت

جامعه‌ی ایران، برعکس تمام ادعاهای روشنفکرانه‌ای که مردمش دارند، هنوز هم برخی عقاید واپسگرایانه و بی‌پایه در آن بی‌داد می‌کند! باور ندارید؟ الان یک نمونه برای‌تان مثال می‌زنم: دیدگاه افرادی که دور و بر شما هستند به بانوان مطلقه چگونه است؟ نگویید عالی، که محال است باور کنم. در بین افراد دور و نزدیک خود، بدون‌شک کسانی را می‌شناسید که چه دیدگاه بدی به این خانم‌ها دارند! دیدگاهی بسیار مخرب و ویرانگر، به گونه‌ایی که گویی این بانوان عامل هر نوع خرابی در زندگی زوج‌های دیگر هستند! و این باعث تاسف است. رمان سهم من از عاشقانه‌هایت، یکی از زیباترین رمان‌هایی است که تاکنون خوانده‌ام و دلیلش هم این است که نویسنده با زیبایی و گیرایی در بیان یک ماجرای پرتعلیق، دست می‌گذارد روی چنین موضوعی، تا ثابت کند بانوان مطلقه، بعد از طلاق خود، با چه مشکلات طاقت‌فرسایی روبه‌رو هستند تا به من و شما بفهماند درک حتا یک لحظه از زندگی این افراد، در چنین جامعه‌ای، تا چه حد سخت است! سارا، شخصیت اصلی این رمان، دختری است که پنج‌سال پیش یک ازدواج سنتی داشته، آن‌هم با مردی که از هر لحاظ مورد تایید همین جامعه است؛ اما هیچ‌کس خبر از مشکلات زندگی مشترک او ندارد و حالا بعد از پنج‌سال از همسرش طلاق می‌گیرد. یک‌سال از جدایی وی می‌گذرد که به طور ناخواسته وارد ماجرایی می‌شود و در ادامه‌ی ورودش به ماجرا باعث می‌شود حس دلدادگی نسبت به پسری به نام سیاوش را در خود احساس کند. این احساس رفته‌رفته دو طرفه می‌شود، اما مشکلات یکی از پی دیگری قد علم می‌کنند و... از نظر ساختار، این رمان در شاخه‌ی رمان‌های انتقاداجتماعی قرار می‌گیرد. نویسنده، مسئله‌ی مهمی از مسائل اجتماعی را به نحوی خاص مطرح می‌کند تا تباهی و ناروایی دیدگاه اجتماعی را به قلم بیاورد و برضد آن اعتراض کرده باشد؛ زیرا دیدی انتقادی به موضوع دارد و هدفش اصلاح یک طرز تفکر غلط است. رمان سهم من از عاشقانه‌هایت، نوشته‌ی خانم مائده فلاح، از نشر شقایق؛ با ماجرایی پرتعلیق و عاشقانه، شما را مجذوب خود می‌کند و محال است در طی خواندنش لحظه‌ایی از درک احساسات شخصیت‌های کتاب عاجز شوید! تمام شخصیت‌ها ملموس و فضای رمان قابل تامل است. شک ندارم که شما هم از خواندن چنین رمانی که حرف برای گفتن دارد، لذت خواهید برد؛ پس بخوانیدش بخوانیدش بخوانیدش.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۵۴ مگابایت
تعداد صفحات
822 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۷:۲۴:۰۰
نویسندهمائده فلاح
ناشرشقایق
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
قیمت ارزی
7.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۵۴ مگابایت
۸۲۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
خوش‌خوان 🪶 (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
16 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من وقتی میخواستم این رمان رو شروع کنم انقدر نظرات منفیش زیاد بنظرم اومد که تردید داشتم اما با اعتماد به نویسنده شروعش کردم و الان خیلی راضیم از اعتمادم متاسفانه چون گتاب نسخه ی چاپی هست خیلی عاشقانه های رمان همراه با س ا ن س و ر بیان شده بود ولی این چیزی از ارزش کار کم نمیکنه واقعا لذت بردم.

1

من با کتاب کنار نرگس ها جاماندی با این نویسنده اشنا شدم . به غیر از همین کتاب نرگس ها تا حالا هر کتاب دیگه ای خوندم سطح کتاب متوسط رو به پایین بودن . و معمولا در کتابها ، متاسفانه شخصیت زن با یه سری رفتار و حرکاتهای عجیب و دور از ذهنی ساخته و پرداخته میشه

نمایش 1 نقد دیگر
3.8
(6)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
75,000
٪50
37,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سهم من از عاشقانه هایت
٪50
سهم من از عاشقانه هایت
مائده فلاح
شقایق
3.8
(6)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
75,000
٪50
37,500
تومان